Thursday, November 16, 2017

APAKAH ANDA BANGGA JADI PENERIMA BRIM (?)









# Periksa otak anda..

48 comments:

  1. Pemakan dedak A9 powerbank palsu bangga minyak naik sbb leh tampung BR1M......

    ReplyDelete
  2. Janin Jubbo membesar dlm cecair yg terhasil dari gondolan puncak G.Ulu Kali.
    Hantu Jin Syaitan meraikan, pensenyawaan janin Jubbo. Pada waktu itu pun dia sudah boleh mempengaruhi jualan dan kemahsyuran sate kajang.
    Setelah disenyawa janin jubbo bercantum lembaga sri menanti, nafsu membara.
    Taek diguna sebagai perapan khinzir TIA.
    Siap untuk panggang cuma api yg perlu disemarakan.
    Keringat dan Rakyat dijadi korban.
    Restu ikhlas Ahli Umno, diiring mantra ratib Brahmin PAS. Disambut tarian BN.
    DAJJAL dipersebahkan hidangan, sambil meluah ludah sisa dlm bentuk BR1M.

    ReplyDelete
  3. Setuju.

    Hanya akal yang sakit dan mempunyai mentaliti seorang pemakan dedak sahaja yang akan berbangga dengan peningkatan jumlah penerima BRIM mahupun peningkatan jumlah bayaran BRIM.

    Sejarah merekodkan salah satu tanda kecemerlangan pemerintahan khalifah Umar Bin Abd Aziz ialah apabila tiada rakyat yang cukup miskin untuk layak menerima zakat.

    Sekiranya mengikut mentaliti pendedak, khalifah besar ini telah gagal di dalam pemerintahannya padahal seluruh ahli sejarah zaman salaf mengiktiraf perkara ini sebagai satu kejayaan dan tanda kemakmuran ekonomi.

    Siapakah yang kita mahu percaya? Para ahli sejarah kaum Muslimin di zaman salaf ataupun para pendedak yang saban hari menanti dedak untuk meneruskan hidup.

    Tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si bebal 6.22 mmg azali bengapnya ni... hingga semua org nk ditipu dgn kebengapannya..

      Keja si bodoe 6.22 ni nk fitnah dn menipu je..

      Wahai bodoe.. Kau tau bezakn tak BRIM dgn Zakat?

      Adakah mereka yg benar benar miskin sahaja yg menerima BRIM?
      Ape la otak penipu yg kau ade ni? Asyik tunjuk bodoe je. Yg bergaji RM 3000-4000 tu berada dlm kategori miskin ke?

      Mentaliti kau tu yg rosak sebab terlalu byk makan dedak haram. Tolong ye.. Klau dh Bengap tu..sila duduk diam diam.. Jgn tayangkn kebodoehan tu merata rata...

      Jgn asyik nk menipu je! BRIM adalah pemberian Kerajaan yg perihatin kpd kumpulan sasaran utk diberi subsidi.. Dan BRIM bukannya Zakat ye..

      Delete
    2. Bwh 4000 xmiskin?
      Sah2 org kg duk ceruk hutan nung.

      Kerajaan yg prihatin xberbelanja mewah disaat rakyat susah.
      Kerajaan yg prihatin sedar gst akan merendahkan kuasa membeli rakyat.
      Keraajan yg prihatin sedar rakyat susah dan tidak membiarkan menteri mahupun petinggi umno menyalah gunakan dana keraajaan.

      Delete
    3. Rakyat Malaysia berbelanja RM100 juta sehari. Apa citer!

      Delete
    4. Virgo si pemakan dedak sekali lagi menunjukkan kebodohannya tanpa memahami illah ataupun ratio sesuatu perkara.

      BRIM memang bukan zakat, tetapi i'llah dan ratio kedua-duanya adalah sama iaitu sebagai bantuan kepada golongan yang berada di dalam kelompok susah ataupun miskin secara relatif.

      Peningkatan golongan yang layak menerima zakat di bawah asnaf miskin adalah petanda bahawa semakin ramai orang dikategorikan miskin dan susah.

      Demmikian juga halnya dnehab BRIM, apabila jumlah penerima meningkat bermkana semakin ramai orang yang dikategorikan susah.

      Sepertimana saya telah sebutkan hanya pemakan dedak saja bangga memakan dedak untuk hidup.

      Oh ya, tambahan. Hanya pendedak sebenar akan kepanasan bila fakta di para atas ini disebutkan.

      Itu menjelaskan kenapa Virgo menjadi marah apabila kalimah dedak dan pendedak disebut sebab ia tepat mengenai batnag hidungnya.

      Delete
    5. Bermula di era Pak Lah dan kini Najib, PKS diberi perhatian dan peruntukan-peruntukan yang banyak untuk memajukan khasnya ekonomi Bumiputera di bidang perniagaan keusahawanan. Kini peruntukan yang diberikan Najib kepada PKS sangat besar berjumlah RM22.1 bilion. Peluang yang terhidang ini perlu direbut, bukannya diperlekehkan.

      Ia sesuatu yang gagal difikirkan dan dilaksanakan oleh orang tua itu lantaran sibuk dengan dasar penswastaan yang gagal dan penebusan semula.

      Terima kasih Pak Lah, terima kasih Najib.

      Delete
    6. Wahai anony November 17, 2017 12:32:00 AM,

      Saudara ni fikir guna otak kat lutut ke? Ingat PKS ni boleh maju camtu je ke kalau takde dasar penswastaan? Sememangnya dasar penswastaan dibuat sebab nak majukan PKS dan juga industri2 lain. Orang tua yg saudara sebut tu dah fikir dr dulu lagi, sbb tu dia dah buat blueprint mcm2 untuk majukan Malaysia ni. Pak Lah dgn Najib tinggal nak laksanakan je. Masa orang tua tu fikir dulu2, Najib buat apa? Oh ya, tanye la Pak Isa Samad kejadian di Port Dickson ye.

      Delete
  4. Kami bukan saja berbangga menerima BRIM, malah terharu kerana dihargai oleh kerajaan pimpinan Najib Razak melalui sumbangan BRIM. Berbanding di era orang tua itu walaupun paras kemiskinan pada masa itu di antara 13.5% – 30%, tiada bantuan sebegini dilaksanakan.

    Pada masa itu jerit-perih rakyat tidak didengari. Yang ada hanyalah skandal-skandal, konsesi-konsesi yang berat sebelah dan bailout-bailaout daripada dasar penswastaan yang gagal.

    Kini sungguh berbeza, terima kasih Najib Razak kerana prihatin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak, bangga jadi papa kedana di tanah air sendiri !!!

      Delete
    2. Manusia yg guna minyak xsmp 15liter sebulan nk sembang psl pemerintahan najib lebih baik.

      Dpt power bank pasir pun dh sujud syukur ni kan pula dilemparkan sedikit wang ringgit.

      Alahai murahnya penyokong upahan najib.

      Delete
    3. Papa kedana di tanah air sendiri? Si kluangman ni mesti mamat emo bawak payung berlubang di time square 10 tahun lepas ni. Dia punya emosi, peh. Kalah pelakon sendu di tv. LOL

      Orang dah maju ke depan, dia sibuk nak papa kedana lagi. LOL. Oi mangkuk, orang bagi BRIM tu nak bagi ekonomi mikro naik. Biar orang ramai berbelanja dan membeli, baru ekonomi berjalan. Bila ekonomi di paras bawah berjalan, akan ada transaksi. Dari situ la sesebuah negara boleh hidup. Ni mesti jenis yang ikut mesej dalam wassap kan? Suruh orang jgn berbelanja. Simpan duit. Itu namanya sabotaj ekonomi.

      Asas ekonomi pun ke laut, patut la dalam otak tu asyik nak papa kedana ja. Hahaha. Ini ke taraf otak blogger PH? Memang patut la dia ni boleh percaya janji2 mahathir dan jadi kuli Lim sekeluarga. LOL

      Dia punya bodoh tu, tak boleh nak simpan sikit. Tayang habis. KAH KAH KAH

      Delete
    4. Orang papa kedana dengan orang kaya siapa belanja lebih?

      Ekonomi mikro kepala bapa kau..

      Dah le papa kedans bodoh bertingkat tingkat pula..

      Ini fakta

      Harga minyak dunia sekarang $75.58@RM253.44 setong@1 barrel

      1 barrel bersamaan 159 liter...

      Harga sebenar
      159 liter = RM253.44
      1 liter = RM 1.59


      Kerajaan penyamun letak harga runcit utk 1 liter = RM 2.30

      RM 2.30 - RM 1.59 = RM 0.71

      RM0.71 setiap litre masuk kocek bijan dan hamsor

      Sebarkan......

      Delete
    5. Kalau begitu kiraannya bermakna harga minyak di Malaysia memang teramat murah jika dibandingkan dengan Singapura, Indonesia, Thailand, Filipina dan Vietnam.

      Kalau harga minyak di Malaysia murah, pujian harus diberi kepada Najib kerana pandai menguruskan ekonomi Malaysia. Tambahan lagi banyak peruntukan-peruntukan dan bantuan-bantuan seperti BRIM diberi oleh kerajaan prihatin pimpinan Najib Razak.

      Sebarkan!

      Delete
    6. Di era orang tua itu memanglah kami miskin, gaji pun setakat RM600 sebulan. Kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Terliur tengok kemewahan orang-orang pilihan yang memegang jawatan di peringkat cawangan dan bahagian yang diberi projek-projek. Ada projek, senanglah pembiayaan. Yang hendak berusaha sendiri, susah hendak dapat pembiayaan.

      Itu dulu. Bermula di era Pak Lah dan kini di era Najib, bernafas lega kami. Banyak peruntukan-peruntukan dan bantuan-bantuan kepada orang yang nak jadi pengusaha kecil sederhana. Bajet 2018 pula diperuntukan RM22.1 bilion. Banyak tu! Peluang mesti direbut.

      Sekarang yang penting ada kesungguhan dan berdaya saing, insyaAllah berjaya dan senanglah hidup. Tidak seperti macai-macai pembangkang yang ingin jadi papa kedana dan ingin kembali kepada zaman kelam itu.

      Selisih!

      Delete
    7. Harga minyak dunia sekarang $75.58@RM253.44 setong@1 barrel

      1 barrel bersamaan 159 liter...

      Harga sebenar
      159 liter = RM253.44
      1 liter = RM 1.59

      KALAU KATA BODOH KANG GANG MARAH.... HANG MASUKKAN MINYAK MENTAH KEDALAM TANGKI KERETA HANG KER????? BODOH PIANG.. HARGA MINYAK MENTAH NGAN HARGA PETROL PUN KAU TAK BOLEH NAK BEZAKAN.... SEDAP MENGIRA DAN KONON PANDAI.... ALO... MINYAK PETROL DI PROSES SECARA PERCUMA KE????....

      Delete
    8. BAK MAIH AKU HABAQ KAT HANG..... HANG TAU TAK KENAPA SINGAPORE MARAH SANGAT BILA PROJEK RAPID PENGERANG DI LAKSANAKAN..... (SAMPAI DIA MINTA DAP SABOTAJ).... HANG SURUH KD CERITA KALAU DIA BERANI AWAT......

      Delete
  5. Alamak...kluangman punya standard macam ni je ke? Takda langsong dari sudut ilmiah serta fakta yang boleh buat orang percaya PH ni bagus...ni taraf zaman mat..budak srp dapat menulis

    ReplyDelete
    Replies
    1. PH memang bercelaru.

      Lihat saja parti pengerusinya, tunggang langgang bak kapal pecah yang nak karam. Perlembagaan parti sendiri pun tidak dipatuhi. Tiada mesyuarat cawangan, tiada mesyuarat bahagian, AGM apatah lagi!

      Ooops! Baru aku teringat, orang tua itukan sudah dihinggapi penyakit mudah lupa dan tak tahu. Keh.keh.keh.

      Delete
    2. Bujan isu PH celaru.

      Isunya, kami diblog anti umnobnpas ininak tamatkan kontrak UMNOBNPAS.

      Ia tak ada katan PH Celaru.
      Eh,644 ropanye ko tak tahu laa selama ni?
      Kapasiti utk menyerap konteks tak diajar ket di tadika ko tu?

      Delete
    3. Ohhh! U-turn ke? Alamak sudah dijangkiti penyakit mudah lupa dan tak tahu. Bolehlah tengok video klip kenyataan orang tua itu berkenaan hal ehwal parti baru-baru ini. Berterabur di peringkat cawangan dan bahagian.

      Itu baru parti, dah berterabur. Kalau negara, boleh jahanam.

      Selisih!

      Delete
    4. Notis Kontrak Tamat dari Rakyat.
      Ehhh,ini blog Anti UmnoBNPas laaa.
      Patutla Notis keluar kat tempat telus.
      Blog sana tak telus..nk hantar notis, tp ada anjing byk.
      Anjing ganas akan ditangkap kurung...anjing sedikit gila, pasir pun dimakan,taek dijilat.

      Delete
    5. Setuju, setuju benar. Orang tua itu dah mudah lupa dan tak tahu apa-apa. Umur pun dah lanjut sangat. Setuju sesangat kontraknya yang tamat jangan dikembalikan. Boleh jahanam negara dibuatnya.

      Delete
  6. adakah anda bangga dpt subsidi minyak?

    ReplyDelete
  7. dgr cite parti bunga nk ken bubar sbb x buat AGM. kesian kan. haru biru x tentu arah...

    ReplyDelete
  8. Apabila BERSATU bubar, berani ke sekor tu buat pilihanraya

    ReplyDelete
  9. *Ini fakta*

    Harga minyak dunia sekarang $75.58@RM253.44 setong@1 barrel

    *1 barrel bersamaan 159 liter...*

    *Harga sebenar:-*

    159 liter =RM253.44

    *1 liter = RM 1.59*

    *RM 1.59 - RM 0.20 (subsidi) = RM 1.39*

    *Kerajaan penyamun letak harga runcit utk 1 liter = RM 2.30*

    *RM 2.30 - RM 1.39 = RM 0.91*

    *SELAMA INI SUBSIDI ITU HANYA BOHONGAN PENYAMUN RUPANYA SAPU KELILING*

    Sebarkan......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga minyak di Malaysia murah berbanding negara-negara serantau seperti Singapura, Indonesia, Thailand, Filipina dan Vietnam adalah satu fakta yang tidak boleh dinafikan.

      Macai-macai pembangkang pusinglah kot mana pun, harga minyak di Malaysia tetaplah muranh daripada negara-negara tersebut.

      Delete
    2. Caiyrompahtaek 4000 IT Pelesu pusing kot mana pun UMNOBNPAS diberi notis tamat kontrak.
      Sini kan blog Anti UMNOBNPAS.
      Aikkk , 951 terlepas pandang tuu.
      Bl9g sini teluss,
      Blig sana mana boleh buka pintu tingkap..penghuni suka dudok dlm gelap, entaah. Takut ler tu

      Delete
    3. Fakta berkenaan harga minyak di Malaysia lebih murah daripada Singapura, Indonesia, Thailand, Filipina dan Vietnam memang tidak boleh disangkal. Itu fakta.

      Delete
    4. Apabila BERSATU bubar..
      Apabila petrol di Malaysia lebih murah dari Singapura..
      Berani ke sekor buat pilihanraya..

      Tak juga ..

      Delete
    5. Buat apa nak buat pilihanraya sekarang. Tengah seronok ni tengok tembelang pembangkang pecah di London.

      Tetapi harga minyak di Malaysia memang murah berbanding Singapura, Indonesia, Thailand, Filipina dan Vietnam. Keh.keh.keh.

      Delete
    6. Sebarkan? Ya Allah, bodohnya. Abis tu minyak tu kau amik dari tong ke? Kos logistik macam mana? Tukang hantar minyak guna trailer pegi ke stesen minyak dekat rumah kau tu bayar gaji pakai air liur ke? Kos proses lagi, banyak lagi pihak yang terlibat dari nak gali dalam laut sampai hantar ke stesen minyak dekat rumah kau.

      Dia ingat minyak ni macam taik idung dia kot, boleh amik macam dduk sebelah. Bangang sungguh.

      Simpan sikit bodoh tu, jangan tunjuk sangat.

      Delete
  10. Caitrompahtaek 4000 IT Pelesupasir pun patut tgk la diri sendiri.

    Rakyat termasuk kamu, asyik ditipu.
    Kamu diupah mengampu.
    Murah sgt kah masa depan kamu?
    Untung berapa?
    Yg binasa, termasuk keluarga kamu.

    Mereka boleh payung kamu apa skali pun...
    Mereka boleh ugut kami apa sekali pun..
    Pilihan mmg hak kamu pun...
    Pilihan juga hak kami..

    Kita boleh bersanggah smpai pagi...

    Usah kait a atau b atau siapa2.
    Usah kait agama atau bangsa.
    Usah kait parti mana.

    Mari kait kamu, kami, dan keluarga KITA, mengambilkira penipuan2 nyata.

    Kami tak terima UMNOBNPAS LAGI.
    Itu pilihan kami.

    Kamu Terima?
    Itu pilihan kamu.

    Sini blog anti UMNOBNPAS.
    Kami tidak serang blog sana yg tk telus.
    Sebab kami Yakin, kami betul.

    Sini bukan blog UMNOBNPAS.
    Kamu dikerah serang blog sini yg telus.
    Sebab mereka TAK yakin,mereka betul.
    Secara peribadi, kamu yakin kamu betul?

    Jika kamu yakin, maka kamu juga yakin mereka tak tipu. Power bank Pelesu juga tidak diisi pasir.

    Pilihan hak kamu, juga hak kami...
    Keluarga kita, sama2 merasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ironinya PH masih terlalu mengharapkan PAS kembali menyertai mereka. Mereka membuang PAS dan kini seperti orang yang gila talak. PAS menyumbang hampir separuh undi Melayu kepada pakatan pembangkang di PRU lepas. Congakan awal ialah parti serpihan PAS boleh membawa lebih 20% ahli-ahli PAS bersama tetapi nampaknya tidak sampai pun 5%.

      Parti serpihan UMNO begitu juga, indah khabar daripada rupa. Golongan yang sabotaj UMNO pada PRU-12 tahun 2008 dulu adalah golongan yang sama menganggotai parti serpihan ini. Najib dan UMNO sudah mahir dengan tipu daya dan helah mereka.

      Kepimpinan UMNO memang sedar ada segelintir musang berbulu ayam di dalam UMNO tetapi sengaja dibiarkan untuk kegunaan di kemudian hari kelak. Kononnya mereka menjadi agen kepada bos-bos mereka di luar, samada yang dihumban keluar atau dengan sendirinya terkeluar sebab dipulaukan atau kemaluan besar. Tanpa mereka sedar, mereka sebenarnya dipantau dan akan dipergunakan balik bila tiba masanya. Keh.keh.keh.

      Delete
    2. PAS tak perlu gusar. Selamat kendalikan kes Claire dgn baik.
      Jangan kantoi taek, bhaii, bayar byk yin milo tuuhh.
      Tak perlu Eddy tergila talak dgn PH/DAP lagi pun. Yg sudah sudah la.
      Maaf skjap yer, posman sampai hantar surat saman pd Husam pulak ni. Siapa yg saman ni ekkk? Enter frame pulak PAS nehhh. Gila publisiti ka hapa?

      Delete
    3. Faktanya tetap sama iaitu nak pujuk PAS balik. Bukan setakat jawapannya tidak, kena ludah lagi kat muka tu. Adui malunya! Keh.keh.keh.

      Delete
    4. 1223,
      jihad lawan claire ON tau. Pesan Eddy jgn tarek diri. Malu beb.
      Ko pun tau selagi dipayung umno, pas dah watak Pak Sarjen Ibrahim pendek sj.
      Tak payah sibuk2 bab lain.Hanya nmpk riak sifar releven sj.
      Jihad dgn Claire coba kasik menang dulu, baru nmpk ko matang siket,bhaii.

      Delete
    5. Pusing la kot mana pun. Fakta tetap fakta. PAS menyumbang hampir separuh undi Melayu kepada pakatan di PRU yang lepas.

      Misi parti serpihan PAS dan roket gagal menarik lebih 20% ahli-ahli PAS. Hanya mampu kurang 5% saja. Keh.keh.keh.

      Delete
  11. Harga minyak dunia sekarang $75.58@RM253.44 setong@1 barrel

    1 barrel bersamaan 159 liter...

    Harga sebenar
    159 liter = RM253.44
    1 liter = RM 1.59

    KALAU KATA BODOH KANG GANG MARAH.... HANG MASUKKAN MINYAK MENTAH KEDALAM TANGKI KERETA HANG KER????? BODOH PIANG.. HARGA MINYAK MENTAH NGAN HARGA PETROL PUN KAU TAK BOLEH NAK BEZAKAN.... SEDAP MENGIRA DAN KONON PANDAI.... ALO... MINYAK PETROL DI PROSES SECARA PERCUMA KE????....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oohhh proses yer? Semua Rakyat malaysia tak tahu hal ini.
      Suharli ni mesti geng O&G...hebat mung.
      Yg Rakyat tahu, bila jualan kita laku mahal, huntung ler kite. Minyak tu kan milik kite?
      Huntung tak disubsidi, mana perginya huntong tu?
      Ohhhh, suharli pakar ckp pulak utk prmbangunan..wuishhh,
      bijak tullah.
      RM280B Hidang.
      Operasi 84%,
      Penbangunan 16%

      wuishhh, bijak bijak.
      mcm musang king ekkk,
      Belanja rm100,
      kulit biji utk buang rm84.
      nilai isi makan/Br1M rm16.

      Hebat Mewah ko Suhali O&G
      (aka Org Gila)

      Delete
    2. Suharli bengap, bila kata barrel, itu bererti minyak yang sudah diproses. Sudah jadi petrol.

      Kalau minyak mentah, ia dinamakan crude oil, WTI dan sudah termasuk sebagai komoditi..

      Crude oil boleh diproses kpd petrol, ethnol, LPG dan sebagainya

      Delete
    3. Jumlah sekolah rendah dan menengah, IKM, Politeknik, universiti, pusat kesihatan, klinik, hospital, balai bomba, balai polis dsb bertambah jumlahnya di era Najib.

      Pertambahan benda-benda ini semua perlukan pertambahan kakitangan-kakitangan yang menguruskannya. Kakitangan-kakitangan ini perlu dibayar gaji, bukannya percuma.

      Sebab itu bertambah jumlah peruntukan untuk mengurus.

      Delete
    4. 1233,
      bijak dan hebat era ini.
      Plastik 80 sen,
      Ikat tepi 4 sen.
      Teh tarek 16 sen.

      Tak banyak tullah ditipunye kite ye.

      Syukur lah Rakyat dah bagi notis, asyik kedai sama, nek lemak la kedai 70 tahun tu.

      Delete
    5. Betul tu! Bagi notis tak boleh kembali sama orang tua itu.

      BNM Forex rugi RM32 bilion.
      MAS rugi RM20 bilion.
      PPA pertama rugi RM100 bilion.

      Ada lagi banyak, ingat tu.

      Syukurlah majoriti rakyat sudah sedar. Dah lama sangat dia naik tocang, naik lemak la. Kali ini bagi kuntau kaw-kaw punya.

      Delete
    6. Wakakakakakakaka..... adeh satit peyut atu..... lu bior betul anon kat atas tu.... betul ker minyak per barrel tu minyak petrol a.k.a mintak diproses..... hokeylah... hokeylah aku nak sambung gelak....wakakakakakakaka


      Ah satu lagi tok sahlah nak banding harga minyak malaysia ngan thailand ngan nak ambil kira kononnya harga thai mahal sebab bukan negara pengeluar..... apa punya konfius lah korang ni.... kalau ambil kira negaa pengeluar.... dah betullah harga minyak malaysia mmg terang2 murah dari thailand... takkan nak free kut. Tp fahamlah bukan sebagai negara pengeluar adalah kunci kepada penetapan harga.... memacam makanismanya.... hangpa ingat kalaupun brunai tu rakyatnya sama ramai mcm malaysia dia nak bagi harga murah mcm dia bagi pada rakyat dia ker????

      Delete
  12. Ganti 2 Kali pun masih nek yg pasir.
    Aoa ni,? Ingat kami anjing kah,nk kna ikut perintah dgn upah yg tk menentu..dah la ciput!!
    Semua nak kna main orang tgh , apa hal bhaii.
    Ni haku kasik last warning. Kami tahu kau masih disini.
    Esok aku disuruh ambik Pelesu dan backdate upah 2 minggu. Sekiranya masih berisi pasir. Jaga ko!
    Ingat last warning ini dicatat di KD sbb, kat Mykenyut hangpa tak buka utk komen, sbb hangpa ponen.
    Ingat Esok , Bos tak bos, Datuk tak datuk !!

    Sri Ana Konda

    ReplyDelete