Sunday, January 10, 2016

APA YANG PAS TAKUT SANGAT NI?

Sejak intim dengan UMNO, PAS mula buang tabiaat...

PAS Selangor mengistiharkan AMANAH sebagai musuh..

PAS melarang ahlinya hadir program AMANAH dan DAP...

Dua langkah yang akan mempercepatkan PAS berkubur satu liang dengan UMNO..

13 comments:

  1. Dua langkah yang akan mentalkinkan pkr, dap dan pan sebenarnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Ya Allah .....kenapa la msh ada blogers2 khinzir mcm kluangman atas muka bumi ini.
    Bimatang khinzir yg tak mau melihat bersatunya umat muhammad.
    Memang kau binatang khinzir peliharaan Dapigs la kluang man

    ReplyDelete
    Replies
    1. AMANAH juga terdiri dari Melayu Dan Islam..
      Apakah mereka lebih buruk dari orang UMNO dan orang PAS dari segi taqwa?
      Kenapa penyatuan Melayu dan Islam mesti terpilih pilih ikut parti?

      UMNO sendiri tidak melarang secara terangan ahlinya tetapi jika benar AMANAH itu busuk dan buruk, akhirnya ia akan ditinggalkan sendirian tanpa perlu larangan pun. .

      Apabila tidak sependapat, tidaklah perlu labelkan orang lain khinzir dan pro DAP, janganlah tunjukkan bebal bila sendiri bodoh

      Delete
    2. Tak payah jengah semualah wahai kluangman...... Tengok mat sabu pun jadi sebu benak kita...... jangan jadi bodohlah kalau nak sebut AMANAH melayu dan Islam...UMNO tak melayu dan Islam ker? Kita bukan cakap soal melayu dan Islam jer...kita cakap soal kenapa mesti nak sokong perangai melayu islam sebangsat AMANAH?

      Delete
    3. anon 5:19...cuba hang banding hassan malek, ahmad maselan demgan mat sabu...mana yang paling lekeh dok selalu buat kenyataan !

      dan agak2 hang, berapa jumlah duit masuk akaun peribadi mat sabu berbanding dengan mat sapu?

      Delete
    4. Xpayah banding2.. Teori dia adalah siapa shj mnyokong najib hujahnya tiada isi melaikan keawang awangan mahupun caci maki.. Sila lihat sendiri setiap komen penyokong najib berselindung dibalik nama umno melayu dan islam.
      Dia ingt dgn caci maki imej umno akan pulih.
      Pengundi muda akan tertarik.
      Ahli pas perjuang islam akan tertawan.
      Rahmat Allah akan turun.
      Ekonomi akan membaik.
      Penyokong kosong mnyokong pemimpin kosong

      Delete
  3. Ada ke disebut dalam Al Quran atau Hadith, orang UMNO atau PAS itu lebih mulia dari orang parti lain?

    Ada ke disebut AMANAH itu lebih baik dari UMNO atau PAS?

    Dari segi duniawi, ahli parti mana yang paling ramai simpan penyamun?

    Golongan mana yang diiktiraf Allah tinggi imannya?

    ReplyDelete
  4. Haji Hadi x payah susah2 pikir pasal PAN.Keluarkan saja fatwa yg PAN tu kafir..macam UMNO kena dulu..
    Confirm 7 keturunan Melayu Islam akan berpecah..
    Aduhai PAS..ada, tapi tiada menyumbang..

    ReplyDelete
  5. alahai PAS..knp lar tak yakin pada diri sendiri..sedarlah PAS...skrg ni orang Melayu sdg mencari2 parti alternatif selain UMNO...so...pasanglar strategi bagaimana nak menyahut cabaran ni..jgn lar nak naya org melayu dengan bersekutu dgn UMNO..UMNO bkn peduli sgt pasal kesatuan ummah kununnya..tapi mereka tahu..orang Melayu memangn akan beralih arah..jgn lar berterusan mengkhianati orang Melayu wahai PAS...inilah satu2nya peluang PAS nak merealisasikan slogan PAS ganti UMNO...

    ReplyDelete
  6. Mat Sabu tak boleh pakai. Bini kawan pun dia gasak!

    ReplyDelete
  7. Dah bini kawan dia pun gatal sama. ..apa lagi. .plup plup plup plup la. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah ntah Kluang man kot ada peluang pon silap2.. . plup plup...plup plup juga

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...