Friday, September 5, 2014

Fatwa Melayu

" Cina itu Yahudi Malaysia " - itu pesan orang ugama dolu dolu yang di tazkirahkan kepada aku oleh
seorang imam tua sekejap tadi.

Masih relevankah...
.......

6 comments:

  1. makin relevan, jelas dan nyata.

    ReplyDelete
  2. Dari dulu lagi prinsip aku....Never trust a chinese.....

    ReplyDelete
  3. Wah dah pandai buat fatwa. Fatwa Cina kata apa tentang Melayu?

    Melayu memang Bodoh!

    Wakakakakakakkaka

    ReplyDelete
  4. Memang betul Cina Malaysia adalah Yahudi Zionis. Pepatah Melayu ada mengatakan beri betis nak paha. Itulah yang berlaku sekarang. Cuba bayangkan kalau Cina ni dah dapat paha,,,??

    Tok Siron

    ReplyDelete
  5. Ini memang betul.
    Mereka berselindung dengan wajah & nama China.
    Sebab tu cina zionist ni sangat benci dengan melayu padahal duduk negeri melayu.

    Bezanya nak kenal senang:
    1 perangai kera sumbang tak suka campur melayu dan bangsa lain kat Malaysia ni (gelihati bila dengar mak bapak dorang cakap kat anak dia "itu Malai" kalau anak dia cuba bermain dengan anak kita)

    2. Hidung tinggi dan perasan mereka hebat, kaya, pandai niaga, byk rumah, byk keter (pandang senteng kat melayu, cina puak/keturunan lain, india & bumiputera)

    3. Ada yang diberi latihan sampai ke Jerusalem (guna alasan seminar keagamaan) untuk dilatih mengospelkan melayu Islam kpd murtad sebanyak mungkin (sekarang mereka dah berani terang²)

    4. Rajin²lah selongkar beg anak anda @ aksesori anak² jika ada pelik² dan kalau mereka ada pakai barang mewah yg kita tak mampu nak bagi (bimbang dah terjebak murtad).

    ReplyDelete