Wednesday, September 3, 2014

Menteri Kayu Dapat Pingat..

Baru jap tadi....Ada orang alert aku tentang ada Menteri dapat pingat..
Aku tanya siapa...tak ingat tapi menteri kayu..
Mana ada Menteri Kayu sekarang...dulu zaman Tunku Tun Razak ada kot...Menteri Galian dan Kayu Kayan...
Cuba kau surft internet...
Ishhhh....buang masa saja..

Siapa bagi...aku tanya lagi..
Menteri Tunggul katanya....
haaaa...Menteri Tunggul bagi pingat pada Menteri Kayu...
Issshhhhhh...lawak ni

Pingat apa..aku dah mula minat..
Pingat keberanian....

Menteri tu pergi perang ke?...
Takkk...
Habis berani ape nye...
Berani bagi amaran...

Ishhhh...sah lah member aku ni bergurau...











# Ada kaitan ke dengan tajuk dibawah...last post

6 comments:

  1. Maaf, tak faham apa ke benda yg nak di sampaikan..

    berkias sangat

    ReplyDelete
  2. Yelah.. terlalu berkias kias mcm dolu dolu
    anak muda le ne mana ada reti lagi benda benda mcm ne..

    ReplyDelete
  3. Haha.....syok sendiri betul kayu Dan tunggul....hbt betul kayu wlapun menyatakan penceroboh bukan pengganas dapat jugak semat pinggat di Dada.....Kira kayu ni barisan hadapan LA ek sewaktu perang hrtu......

    ReplyDelete
  4. setahu aku biasanya pingat ni diberi oleh tuanku sultan ...
    kalu pengat tu sapa2 pun buleh bagi
    tapi bila tengok berita tv3 baru aku faham ...
    perdana menteri ah jib gong al-blurrr bagi pingat gagah berani kat anak sedaranya menteri amaran pengganas sulu bukan pengganas merbahaya dan tidak bersenjata ... mau gelak sampai baring2 rasanya ..
    silemau bagi pingat kepada sillembik ..

    ReplyDelete
  5. Apela korang nih, marah penasihat penasihat kapir dan liberal diorang dengar korang cakap macam tu. UMNO ? ptui!!, PAS ? ueekkk!!, PKR ? lahanat!! Pemimpin pemimpin dan ahli politik melayu semua penjilat tegar burit Cina CIna DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg kau melalut sampai ke situ pulak jang..

      Delete