Saturday, September 13, 2014

PAS dan UMNO perlu bertukar saolan...

PAS dan UMNO wajar duduk semeja... minta maaf, bukan untuk bekerjasama, bergabung, bersatu..semua
itu bohong dan buang masa. Berpecah macam sekarang, nafsu nafsi lebih menguntungkan, lebih seronok...

Duduk semeja untuk Najib tanya Hadi..macamana nak jadi jantan untuk dia jawab Mahathir, macam Hadi belasah Anwar setelah sekian lama kena main.

Hadi mungkin minta nasihat Najib bagaimana nak menghilangkan PASMA sepertimana misteri hilangnya MH370...

Saolan Tambahan:

Apakah relevan Hadi berundur sedangkan cadangan Najib berundur juga tidak relevan  !!!!


5 comments:

  1. Replies
    1. Mksud KD, dh x yah gaduh2x psai 1 kerusi jer pun. Buat selumber bodoh jerk. Pas nk sakitkn ati dap dan pkr, mainlh wyg peluk2x lgi ngn umno. Bengkak pkr tu tgk. Hehehe. Pas menang, umno mng, xdak beza. Bkn runtuh pun negeri klantan. Btul dak?

      Delete
  2. Soalan kpd najib & hadi tu pulak relevan ke...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mksud KD, x yh serius sgt. 1 krusi jew!. Buang karen nk gaduh2x pasai 1 krusi. T buek malu jer gaduh mcm budak2x. Baik duduk sembang ngarut2x lgi bgus.

      Delete
  3. Jgn pulok macai kerajaan dan pmbgkg berperang kat alam cyber. Bwk2 malu la sket. 1 kerusi pun bergaduh mcm nk runtuh langit. Kasiklh chance org kg buat penilaian msing2x dgn tenteram. Depa bkn bca sgt pun entri blog sgt. Msing2x dah nawaitu nk undi saper. Kekeke.

    ReplyDelete