Sunday, September 7, 2014

Haji Hadi hilang selipar di masjid...

Masih bersama Pakatan cuma tidak setuju dengan pencalonan wan azizah. Itu kesimpulan yang boleh dibuat berhubung pendirian Hadi dan PAS.

Tidak ada isu besar sebenarnya, cuma kecoh macam hilang selipar di masjid...

UMNO jangan mengharapkan keuntungan atas angin kerana PAS tidak mahu rugi hilang undi cina.






#central committee meeting chaired by mat sabu today-hadi tak hadir-keputusan-PAS akan reject jika calonnya diperkenan sebagai MB oleh Sultan ?

21 comments:

  1. Tak sangka ramai juga ahli UMNO yang nak ambil tau masalah PAS setiap hari, kan?

    Kalau minat sangat PAS tu, pintu senantiasa buka untuk menjadi ahli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. X moo laa... parti sesat

      Delete
    2. Bukan minat nak masuk PAS.., tapi seronok tengok kauorang bergelut sesama sendiri... Macam wrestling WWE gitu...

      hahahaha...

      Delete
  2. Anon 5:... Kita kasih pada PAS asli ... dan simpati..dalam kaedaan ianya nak diliwat olih puak liberal dan Syiah.. dan ahli PAS sendiri tenggelam punca sebab terlalu gairah hingga buta hati.. kesian gulongan Ulama yg perlekehkan..

    Harap Pas asli tidak terkubor.. macam PSRM.. Saperti kata TGHH ... jangan nak ek ... tapi buta hati..

    ReplyDelete
  3. Bukan pasal nak tahu sangat hal PAS tapi apa yg berlaku dlm PAS/PKR/DAP ni adalah satu kisah lawak bersiri. Setiap hari ada aje episode lucu yg dilakonkan. Pasal tu suka baca citer lawak puak PR ni, utk hiburkan hati. Tak kebulurpun nak bersama dgn geng SAMDUL ni........

    ReplyDelete
  4. UMNO ni muka tak malu. Dok harapkan undi melayu daripada PAS sebab tu UMNO asyik dok meraih simpati PAS untuk UG. Hidung tak mancung,pipi tersorong-sorong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Melayu/Islam dah kembali undi UMNO pada PRU13... PAS menang kerana undi cina..; takkan itu pun hang tak tahu...
      Hahaha... X maluu...!

      Delete
  5. Kirim salam lah nak undi melayu dari PAS. Soalnya BN dah menang jgn merapu dan lupa diri. dah kalah mcm2 hal buat fitnah., 40 ribu bangla mengundilah, blackoutlah, SPR tak betullah.. tu yg pilahanraya kajang tak tentu pasal apa hal. Cerdik sgtlah tu...kan dah huru hara parti korang, dari satu dah jadi dua mungkin lagi bnyk jadinya, PAS, PIS, PUS,
    PASMA, PASMU, PASMI dan lain-lain lagi...he...he..he...ha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ejaan PAS duduk dibelakang, beginilah jadinya. melePAS, terlePAS, hamPAS dan yang paling best kiPAS............ha...ha...ha....ha....

      Delete
  6. Satu lagi PASSEMBURR.....................................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha klakarrrrr.....pas lawak laaa

      Delete
  7. Apa PAS telah capai semasa bersama DAP dan PKR. Dari Negara Islam ke Negara Kebajikan. Ingat ingat lah saudara ada lah lebih afdal berbaik dengan UMNO yang mendukung Islam daripada yang mendukung dan meletakan Islam sama taraf dgn agama lain.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Abulah sangat...... jadi abu baru mu tahu......

      Delete
    2. Hahahaha... Species mcm hang memang tak diperlukan dalam UMNO pun.. Presiden hang tu yang kene lenyek.., apsal tak pi tolong...?

      Kain korang tu; orang dok londeh tiap2 hari.... hahahhaa..

      Delete
    3. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  9. Asal bukan UMNO. Tapi dengan setan sanggup berkawan. Riak tak bertempat. Rasa macam depa hebat. Agama Islam bukan untuk PAS sajalah. Sebab bodoh sombong, sanggup berkerjasama dengan puak laknatullah.

    ReplyDelete
  10. Berkawan dgn anti Islam, anti Melayu, anti raja. Apa ko ingat ko anak buluh betung tiba-tiba jadi pandai, jadi senang... Bukak sikit otak tu jgn jadi hamba kat negeri sendiri, ikut telunjuk kumpulan yg terang-terang hina bangsa kamu. Engko boleh tepuk tangan, engko boleh julang hampeh-hampeh tu... apa punyer lebai malanglah engko ni.....

    ReplyDelete
  11. Kalau Anwar masuk penjara tidak lama lagi, PAS tak wajar wirid panjang untuk Anwar. Baik berpisah cepat sebelum diminta berdoa untuk butakan mata Hakim yang akan buat keputusan.....

    amboxx

    ReplyDelete
  12. Ingat tak kita pada SLOGAN PR pada PRU yang lepas...INI KALI LAH...
    Hehehe..memang slogan tu benar2 terjadi sekarang ni..tapi bunyi ada lain sikit laaa...INI KALI LAH JUGA..
    yang dulu nak tukar kerajaan PUSAT..tapi ini kali samada PAS akan kena halau dari PR ataupun INI KALI LAH PAS ditukar kepada PasMa..
    INI KALI LAH yang terjadi..
    Bukan bertepuk tangan..tapi mengalir airmata melihat PAS di permainkan oleh "ANAK MANJA"

    ReplyDelete