Monday, September 22, 2014

UMNO menggelupor di Pengkalan Kubor.. Anwar dan Lim Kit Siang dijangka turun hari terakhir kempen..

Namanya pun dah Pengkalan Kubor, jadi kalau PAS dan UMNO tak ingat nak mati (kalah) tak tahu lah apa lagi nak kata...

Dengan krisis yang berlaku dalam Pakatan, ketidakhadiran ketara pemimpin DAP dan PKR membantu PAS bukan petanda mudah untuk umno mewakili BN untuk menang..Dari 5000 pengundi muda..hampir 4 ribu dijangka memihak kepada PAS dan bakinya berselerakan di seluruh Malaysia untuk dipujuk dikumpul dan dibawa pulang mengundi...baki masih 3 hari untuk melakukan missi yang sukar..

Inilah gara-gara kalau Ketua Pemuda asyik fokus kepada benda lain, kepentingan liberal nasional mengatasi kepentingan periuk nasi parti sendiri....

Dalam ketika isu kertas peperiksaan UPSR bocor belum lagi selesai dan ditambah lagi kebocoran terbaru (Tamil) dan jika Pengkalan Kubor bocor juga dipertahankan..elok sangat Muhyiddin fikir-fikirkan untuk bocorkan dirinya dari jawatan.sekarang.


Adalah perlu pemberitaan situasi pilihanraya kecil di PK telus dan jauh dari indah khabar dari rupa..

Biar buruk di awalnya tetapi penghujungnya menang.

11 comments:

  1. Seburuk mana pun satu dua pemimpin UMNO dan seburuk mana pun satu dua kesilapan beberapa kementerian....BERGANDA2 KALI LEBIH BURUK PIMPINAN PAKATAN HARAMJADAH!

    ReplyDelete
  2. Apa yang nak takut dengan Anwar ni. Semua dia buat tak jadi. PM tak jadi. MB Selangor tak jadi. My bini MB Selangor pun tak jadi.

    ReplyDelete
  3. Untuk kawasan melayu..umno boleh le ekkkk
    Kena kawasan majoriti cina...menyondol nyondol pemimpin umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megahnya engkau memperkecilkan parti Melayu di kawasan cina.

      Fikir2 la apa yang engkau banggakan sangat.

      Delete
  4. kalau kit siang, ada aura ke. pengkalan kubur kawasan melayu, cina tarak laku. anwar? kah!kah!kah!, temberang apa dia nak cerita pasal isu terkini mb baru selangor. mau tak mau, dia kena temberang juga isu selangor walaupun pengkalan kubur tu di kelantan. pkr dah kasi calar balar maruah pas, lagi dia berani jual air ketum ke? nak mampos....hahahahaha
    tapi kena juga faham, kalau dah kene sihir makan taik nuar, putar kot manapun, konfem diorang akan percaya. contoh terbaiknya ialah bila nuar kata umno dh bengkokkan kote dia, wajib dorang percaya. sebab itu ada gambar kote bengkok....betul tak? semua salah umno dan umno akan kalah di pengkalan kubur. nasib koranglah...!!!

    ReplyDelete
  5. Bolehlah PKR dan DAP mengubat RINDU PAS di P.Kubor. Lama sangat Kit Siang dengan Anwar tak berpelukan dengan Hadi Awang.

    Nak peluk Nikki dia dah rasa jijik bab peluk memeluk ni.

    Pelukan Anwar telah menyebabkan PAS berpeluh-peluh. Pakatan tak perlulah nak merendahkan UMNO sangat. Selak kain sendiri dulu baru tahu yang bengkok tu dah tegakkah belum. Jika belum minum air KETUM banyak2.

    ReplyDelete
  6. Setelah ditumbuk oleh Khalid Ibrahim, ditampar pula pula oleh Tgna, disepak terajang dek Tghh, ditolak tersungkur oleh Azmin, masih ada hati nak datang kePengkalan Kubur.lagi ke. Tak serik-serik juga ye. Kubur tu, kubur, tak faham ke? Nak suruh orang pengkalan kubur tu tolong kuburkan ke ape ketum ni? Bawak le apek tu sekali masuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kat apek tu sia2 tempah jirat cina mahal2 last2 ketum bawa masuk kubur melayu pulak.

      Delete
    2. Jgn lupa suruh apek tu pegang bendele dap. Hilup susah mati pun susah wo kena pegang bendele.

      Delete
    3. Apek dah tua nak mampus pun masih nak cuba nasib menipu orang Melayu? Bawak betina "Melayu' bodoh tu sekali ke?

      Delete
  7. Mereka bertahaluf di Pengkalan Kubor.

    ReplyDelete