Google+ Followers

Sunday, July 16, 2017

JADI KE CALON PAS GUNA LAMBANG DACING PRU14 (?)



Ikatan dan struktur PH telah sempurna. 




Kalau tiada ikatan, petanda akan ada yang kena kencing akhirnya.. 

Dah sampai masa calon PAS guna lambang dacing di PRU14 akan datang untuk menang. Sokongan kepada calon PAS kini banyak bergantung kepada sokongan saki baki akar umbi umno berjumlah hampir 4 juta. 

Pemimpin umno sendiri sudah sanggup berbaju hijau supaya nampak sehati sejiwa dengan PAS.


UMNO pula dikatakan akhir akhir ini mendapat pertambahan ahli yang berlipat ganda dan pertambahan sokongan jika dilihat kepada jumlah yang hadir pada Hari Terbuka anjuran umno. 


14 comments:

  1. Tukar topic nampak!!!! soalan mengenai GST, minyak, BRIM dan PTPTN sebelum ini pun tak berjawab. Itu lah asyik ubah tiang gol je.

    ReplyDelete
  2. Orang pakai baju warna hijau pun nak dijadikan isu, warna merah pilihan PPBM tak dijadikan isu pun padahal parti sosialis terlebih dahulu mengguna warna merah, begitu juga dg umno.

    ReplyDelete
  3. Kesian PAN Imayam blogger! Berani tak pemimpin2 korang secara rasmi dan terbuka tanpa malu fitnah PAS terima 'dedak' 90 juta seperti yang difitnahkan oleh balaci MahaKUTTY di UKu @ Rewcastle Brown?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello, husam dah open, kenapa tak saman??

      Delete
    2. Open kebenda! kau faham ker apa yg Huse cakap? ni mesti BM failed macam gang DAPigs!

      Delete
  4. Ahli umno 4j + ahli pas 2 j =6j
    Apa lg nk kata..cuma berharp matdey n konco2 blh tutup mata rapat bila smp masanya..Bkn apa kempunan lg.

    ReplyDelete
  5. sindir pas sebab hati dah goyang la tu. takut sangat pas 'bersekongkol' dengan umno untuk menjahanamkan hasrat pakatan harapan. kononnya kepimpinan ph dah cukup lengkap. lengkap dengan gelaran2 sesama sendiri dahulu?
    anwar = peliwat/rendah moral (oleh mahathir)
    mahathir = mahazalim/mahafiraun/penjahanam negara (oleh mat sabu amanah)
    wan azizah = tanya blogger kd semasa memusuhi pkr dahulu...hehehe
    nak sorok mana kecelaruan tu kd? kalau ko tak tulispun bukan orang tak tahu dan tak reti buat analisis sikit. siapa mahathir di mata anwar dan siapa anwar di mata mahathir? setakat mana kemampuan wan azizah di mata mahathir, kit siang dan guan eng? ko nak tutup mata bab tu ko punya pasal la kd, kitorang ni nak jugak ambik tahu. ada hati nak tukar kerajaan sebenarnya tapi kalau lebih celaru daripada bn, membazir aje mengundi...

    ReplyDelete
  6. Terbaik lah anon 8:05 PM, wa caya lu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg terbaik? Jawab saolan pun tidak?
      Jadi ke pas nak kahwin secara sah dengan umno, jangan lama sangat bersekedudukan..

      Tolong jawab bagi pihak pas pun bolehlah.. Namanya pun macai

      Delete
  7. Jadi sikit anak jantan, komen ikut tajuk..

    Jangan ikut sangat emosi kepala lutut dan kepala siku, itu samseng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila lagi MahaKUTTY nak bayar balik hutang judi FOREX tu KD?

      Delete
  8. Pihak sana pun banyak soalan yang tak dijawab. Asyik cerita aib orang je.

    ReplyDelete