Monday, July 24, 2017

SETAKAT MANA ROS BERANI BUBARKAN DAP

Tanpa keujudan DAP, umno akan kehilangan sumber untuk menakut nakutkan orang Melayu. 

Tanpa DAP bagaimana mahu mefitnah Pakatan Harapan dikuasai lim kit siang. 

15 comments:

  1. Wayang RoS la..
    Nak ahli umno yg dah layu ni kembali bekerja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa pun busuk 1mdb tak mau pergi.
      Yeo dah muntah Jho Low dicari.
      2 kapir dah serah barang curi.
      Batu pink islam belum lagi.
      Rakyat diam tapi perhati.
      Byk sgt mungkar sorok peti.
      Mungkar tegar panas berapi.
      Dedak ditabur, kembong pipi,
      Cuma yg sengkek iman diam sepi.
      Rakyat 94% wajib cuci,
      BNEXIT pilihan yg WAJIB MESTI.
      Petualang masok kandang besi.
      Baru selamat ibu pertiwi.

      Tun Fan

      Delete
  2. KD, apasal bagi idea pada dungu dungumno. Biar ler dorang berak batu, baru tahu makan dedak tuh tak menafaat nya...cilaka adalah...

    ReplyDelete
  3. Pakatoons mana nak ikut undangx jika tidak menyebelahi mereka
    Thn 2013 lagi dah beri arahan.tunjuk besar kepala
    Orang UMNO tak berminat nak fitnah sesiapa
    Dunia pun tahu DAP ini anti Melayu/Islam
    Tanya lah balik U Tun apa yg beliau sebut akan sikap DAP..sedihkan..la ni dah jadi sahabat malah tergamak membuat kenyataan DAP lebih Patriotik daripada BN dgn hanya menyanyi lagu Negara Ku pada Kongres mereka...

    ReplyDelete
  4. RoS sekadar ikut arahan..dia ingat kalau buat CEC sekali lagi, LGE akan tersingkir..jgn harap la..dulu takde isu 1EmDiBee...sekarang orang Cina akan lebih bersatu..daripada pilih BN/MCA/Gerakan...baik undi DAP...lantak la..ha.ha.ha..

    ReplyDelete

  5. Biasa la.... apa2 keputusan yang memihak kpd bangang dikatakan adil, keputusan yang tidak memihak kepada bangang dikutuk habis habisan.

    ReplyDelete
  6. Umno ttp terbaik..TQ ds Najib insentif utk felda. Insentif utk org melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua duit rakyat najib buat rolling semula untuk buat gimmick sahaja.....!!

      Delete
  7. Senget betul la otak Pakatoons ni
    Gimmick...Buka mata/hati
    Betul lah duit rakyat yg dikutip dari rakyat yg layak dikena cukai,yg tak layak tidak perlu bayar
    LRT/PAN BORNEO HIGHWAY/BRIM dan banyak infrastructures yg membantu rakyat...gimmik ke tu
    Yg gimmik...kata BRIM rasuah
    Malaysia,TH,FELDA dan GLC nak bangkrup,Pendidikan percuma,harga minyak turun,nak hapus GST...tapi macam mana kaedah dan cara melaksanakan ..elek
    Cakap senang la..tetapi apa nak hairan kan,didalam kamus Pakatond janji/manifasto tidak perlu dilaksanakan mengikut undangx saperti kes di Sgor...LOL

    ReplyDelete
  8. Anon 5:29 PM.....betul tu, saya dah tanya soalan2 mengenai pelaksanaan permansuhan GST, penstabilan harga minyak petrol, permansuhan BRIM dan pasal PTPTN... tapi tak berjawab.
    Dah tahu jawapan Pakatan Hapraq ini...."lepas menang PRU 14 baru kami beri secara lengkap pelaksanaan nya." Rakyat kena kelentong la jawab nya.

    ReplyDelete
  9. Anon 6:45 PM.... Bila Pakatan harapan menang ... Penjenayah MDB dan sekutu akan ditanggkap dan harta mereka ( dalam dan luuar negara ) akan disita bagi penstabilan harga minyak petrol,PAN BORNEO Highway, pemansuhan BRIm dan sebagainya.

    ReplyDelete
  10. Kenapa bangang sangat hingga cara perlaksanaan pun tahu..
    Kalau dah nikah kahwin.. Kau tanya lagi macamana nak proses dapat anak.. Bingai mangkuk benor

    ReplyDelete
  11. Hakikat sebenarnya tak tahu nak melaksanakan nya
    Yg tahu klentong pengikut yg jumud
    Mentaliti Pakatoons suka ditipu sebab pembesarnya kaki tipu..good e.g.Rafizi Sotong
    Org berakal tak akan tanya nak buat anak,budak TADIKA pun tahu..
    Guna lah otak sikit bila buat..Masuk akal ke tangkap kuncux MDB,lepas tu nak buat prlaksanaan janji..Biol
    Kalau duit kes FOREX jumlah RM100 Bil k,bolih dapat balik.masuk akal juga ni berapa banyak sebenar wang/asset MDB,???
    LOL....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita forex nak klentong amende.. Siasat pun separuh jalan..

      Masa Tun bangunkan negara 22tahun, perlu gst ke?

      Cara perlaksaan, bodoh sangat le kalau bagitau awal, ditiru puak songsang ni, lepas tu kata idea dia... Buat malu weiiii

      Macam lrt... Sambung projek mahathir, lepas tu kata dia yang mula. Kan bangang tu namanya..

      Delete
  12. Setuju KD! DAPigs memang patut wujud bagi membuktikan pengaruh Zionist Israel di Malaysia!

    ReplyDelete