Friday, July 28, 2017

STRATEGI PENYAMUN BURUKAN MAHATHIR KOT KOT BERKESAN

Aku hampir menitis air mata kerana kasihan sangat dengan puak yang bersusah payah sedang mempromosi penyokong pembangkang tidak setuju Tun dilantik jadi Pengerusi Pakatan Harapan,  tidak pula dinyatakan siapa yang layak? 

Sudah tentu tahap tidak bersetuju itu tidaklah sampai diheret ke mahkamah. 

Kalau Pengerusi itu Anwar dan Ketua Umum Mahathir,   agaknya puak ini turut bersetuju dan bersyukur. 

Dan kalau Tun tidak dilantik apa-apa,  tentulah  ada yang buat joget lambak meraikan


Pucuk pangkal,  ketakutan pada Mahathir itu SANGAT NYATA. 




21 comments:

  1. Sebelah sana dah semakin menjadi2 meroyannya. Jom sokong BERSATU dan PH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelah sana dah tinggal hantu pekan saja.
      Selain dari 6% golongan akeristukarat pelahap tahek low dan 1% Lobai pemangkin mungkar, Melayu yg beramal Islam sudah standby nak kasi tsunami flush najis.
      Puak ulat1 tahek low pun sah mula slow. Siapa pun yg waras tak akan sanggup pertiwi dilelong gadai, Felda barai,cicit tanggung hutang bertimbun.

      Apalah sgt untung dedak tahek jangka pendek dan bodoh !!!
      Nasib melayu ditangan melayu, bukan parti yg sah sah petualang . N dlm RAHMAN pun dah sampai END.

      Delete
  2. Salam. Kebenaran yang dijunjung namun kemungkaran juga yang mereka angkat. Kesian jiwa jiwa yang songsang.

    ReplyDelete
  3. Kini dan selamanya bodoFriday, July 28, 2017 6:57:00 AM

    Penyokong tun ramai.penyokonh anwar pun ramai.penyokong nsjib ramai ker ..eh ramai nampaknya..diaorng macam tukul jer bsgi asyuk baru jalan.yelah penyamun bole samun.dia org samun penyamun balik

    ReplyDelete
  4. Kesian puak2 ni.gebang bkn main.mcm umno dh xde penyokong..terkinja Kinja mcm beruk..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. AWAS LICIN !!
      Tumpahan muntah whiskey dan cirit Tahek Low dilantai atas

      Delete
  5. Tak takut pada U.U.U.Tun pun
    Siapa dia...
    Tengok Najib dan UMNO relaks aja,ada Mesyuarat Bahagian dan aktiviti biasaYang mengelupor tengok sampai berlagak baik dgn musuh ketat...siapa lagi..
    Apa ingat Najib tu bangang ke macam puak Pakatoons
    Sebab ada kes perlu dijawab lah RCI ditubuhkan.Ini kerana DSAI dan Nor Yaacop dah bocor banyak masa penyisatan awal
    Kita tunggu dan lihat selepas RCI ni adakah U Tun dan DSAI berpelukkan dan saling memaafkan..



    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa Puak Yang mentekedarah Wang Negara dan rakyat seperti 1MDB,SRC,2.6billion, Felda & tabung haji

      Delete
  6. 11:54, nak mimpi pun, tunggulah malam sikit..

    ReplyDelete
  7. Tak payah mimpi
    Itu sebab semua perancangan Pakatoons KANTOI
    Anganx dan suka pada mimpi.
    Reallti tak nak terima.Mimpi,presepsi dan presumpsi.jadi keutamaan
    Memang dah parah Pakatoons ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry ye,,Ameno dah uzur benar,, tadi di majlis akad nikah di Cheras, semua famili i benci sangat-sangat dengan MO1 & Jho Low,,dan mereka sudah bertekad Akan undi "Pakatan Harapan" yahoo !!

      Delete
  8. Famili hang berapa kerat..
    Rakyat Malaysia berterabor
    Org KL dah dari dulu BENGAP..pangkah PAKATOONS
    Tapi tak dapat perintah juga
    Tak faham lah perangai PAKATOONS,suka Syiok Sendiri
    Cakap macam langit nak runtoh terajang Najib,tapi dari tahun 2014..KANTOI
    POORAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey bingai 5:36...jangan diikut bodoh-sombong PENYAMUN-BUGIS-LANUN tuh dimana dari mula dia ...

      TEMBERANG hingga ler PECAH-TEMBELANG
      kemudian bilang kat orang di DERMA
      dari seorang kepada 'MEREKA-MEREKA'.
      Dicanang TUNGGU AUDIT TUNGGU SIASATAN
      semakin tak KERUAN
      dibuat nya KEPANASAN
      sang LANUN
      akibat MENYAMUN
      sebab dah banyak kali TIPU
      dan tahu dah tak boleh nak LARI....

      2014 tuh bermula nya episod BUGIS-KENCING-MERATA RATA...
      2009 lah titik tolak PENYAMUNAN PALING MEGA akibat tidak ada IDEA dan USAHA cara nak bangun kan negara...gila kalau nak belikan BERLIAN 117 JUTA untuk laki dia pun terpaksa guna wang SONGLAP???

      Yang musykil nya YAYASAN mak dia pun terima duit curi tapi buat derr jer sedangkan orang kafir terima hadiah dan dapat tahu hasil wang curi cepat cepat nya dikembalikan...nih lagi ORANG ISLAM, jadi salah nya dimana ISLAM kah MUSLIM nya?

      Sudah pasti ISLAM tuh terkawal tapi di KOTORI PENGANUT nya...

      Ludah kamu 5:36 jatuh ke muka sendiri kah?

      Delete
  9. Dear KD...Tak payah bazir air liur basi kau! aku dengan ini dengan bangganya mengishtiharkan sokongan yang tak beerbelah terhadap MahaKUTTY @ KPN - Ketua Perompak Negara sebagai Pengerusi PakaTun HopeLESS!!
    Hidup MahaKUTTY! semoga anda sihat sehingga umur 150 tahu bagi memberikan kepada rakyat untuk melihatkan segala onar anda sejaka jadi ahli UMNgOk sampai sekarang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paul Bagerro,
      Ko tu sapa?
      Ini blog sapa?
      Dimana tanah dipijak,
      Habis dilelong UMNO,disokong PIS.

      Cover la sikit ketakutan ko tuu. Nnt kna maki dgn Kepit


      Delete
  10. Bangganya aku TUN tetap melayu terunggul abad ini..

    ReplyDelete
  11. Bengap...Nak bangga apa
    Jilat kahak sendiri
    Melayu Terunggul...ptui
    Melayu Bacul..ikut telunjuk.Mata Sepet..

    ReplyDelete
  12. Macai Madeyy mohamed a/l kutty iskender panik gelabah berok.. tak hbis meramal PRU14.. kah..kah..kah..kah.. macai da letih ke menari dengan rentak Najib?

    a/l kutty diam seribu bahse.. kikiki.. kerala penjahanam Melayu sudah berambus dr UMNO. syukur pd Tuhan Yang Esa! biar jahanam hancur lingkup Pakatan Harapak@Haprak dikerjakan Kerala sekor ni bersama dengan penyamun2 bersaudara lim dan ketom!

    kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetap pangkah Pakatan Harapan daripada Umno jahanam bin musibat

      Delete
  13. umno takut sangat kt mathir sampai terpaksa arahkan sprm tangkap zahid mat arip kerana rasuah beli hotel terlajak mahal di kuching....krik krik krik...

    nak tawan hati peneroka felda konon, rupanya sudah temberang duit felda kaw2 punya..

    ReplyDelete