Friday, July 28, 2017

KALAU TAK BOLEH LENA..


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

29 Julai 2017                                
05 Zulkaedah 1438h

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
ٍ
اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ


Segala puji pujian hanya untukMu Ya Allah.                                                    
Ni akak nak kongsi pengalaman minum jus 3 serangkai selama 2 hari (2 sudu pagi 2 sudu mlm) .

Sebelum ni dah dekat 2 tahun kak x dpt tidoq nyenyak. Tgh2 mlm terjaga susah nk tidoq balik. Sampai 2 thn akak jumpa Dr dan dinasihatkan utk makan ubat penenang utk bantu utk tidoq.

Sampai la kak start amalkan produk ni, Alhamdulillah, akak dpt merasa nikmat tidoq yg berkualiti.

Badan pn rasa x letih. Syukur Alhamdulillah , Allah bg jumpa penawar melalui produk ni.

3 Serangkai bermaksud Sakit Orang Orang Kaya
JANTUNG
KENCING MANIS
DARAH TINGGI

Terima kasih kerana memperkenalkan produk 3 serangkai 👍🏼👍🏼👍🏼 0133760377

وَصَلَّى الله ُعَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ

وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمين.َِ

13 comments:

  1. ahaaaa...best posting kd kali ini. skrg ni dh ramai sgt org kaya (yg tak bersyukurpun rasanya ramai, asyik keluh kesah tak berenti). maka bila dh kaya makan tak jaga, mcm2 penyakit la dtg. tu diaa! jus yg sesuai utk jaga kesihatan. apa nk kira sgt dgt duit, bukan boleh bawak matipun kan! tapi bagi koi, sibuk sgt nak jaga penyakit tubuh badan ni sampai kekadang lupa nak jaga supaya tak kena sakit hati. khianat, sumpah seranah, maki hamun, fitnah dan lain2 tu penyakit hati. kalau badan sihat walafiat tapi hatinya berpenyakit, tak guna juga untuk hari kemudian. jadi koi menyeru la kpd yg baca posting kd kali ini, jagalah kesihatan kedua-duanya, jasmani dan rohani agar selamat di dunia selamat di akhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL.....PENYAKIT HATI NI APA PULAK UBATNYA?

      Delete
    2. nak beri ubat bagi penyakit hati secara spesifik ni agak susah sedara. cuma yang biasa orang buat ialah kalau lelaki eloklah mendekatkan diri dengan masjid, dengar kuliah agama @ majlis ilmu, sentiasa berlapang dada dengan rezeki dan ujian Allah, sentiasa rasa cukup dengan pemberian Allah, bersangka baik sesama makhluk dan tidak memandang diri itu terlebih baik daripada orang lain. tapi itu ubat secara umumlah ye. kalau dah tahu penyakit hati secara spesifik, eloklah berubat dengan ilmuan2 agama yang bersesuaian.

      Delete
    3. Pnykit Hati ni walau Umur dh 92 pun ttp nk dgki khiant kt org.Pnyakit Hati ni buat Kita rasa xkn mati biarpun dh nk masuk 100 thun

      Delete
    4. Siapa dengki siapa?

      Delete
  2. jgn kena penyakit tb sudah...kena senggol dgn bini pun masih buat muka selambe..bini buat pooja dalam rumah pun tak terkata apa...

    ReplyDelete
  3. Betul posting ada maksud tersirt..Tp x membntu lnsg naikkn trf blog ni..ttp blog trf pungkok

    ReplyDelete
  4. Yang sakit, yang tak sihat, pi order.. Semoga membantu.

    Yang sakit hati... Teruskan menulis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam KD,,Saya ingin bertanya jika suami & isteri mata duitan,,Tak boleh nampak duit asyik nak mencuri saja,,Apa kira-kira penawar nya ???

      Delete
  5. Dasat MahaKUTTY ni....lepas songlap beratus Billion duit rakyat...masih dapat tidur dengan lena sambil berdengkur! Kepala Munafik Ibn Ubay mesti bangga sakan jika hidup lagi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasat benar lobai pas duit anak yatim memali pun depa kebas.
      ahli yang lain tentu bangga giler dgn pak mus spender kan kan kan

      Delete
  6. Dasat Mohamed Noor...lepas khatam Ilmu fitnah Ibn Ubay, terus jadi Ahli DAPigs! Guab END Zionist pun tumpang bangga!!

    ReplyDelete