Sunday, July 23, 2017

HISHAMUDDIN SEPUPU YANG PALING KEJAM..

Seperti rasa terkilan dengan kenyataan Rafizi yang menyifatkan Semberong tidak lagi selamat baginya,  kini Hisham pula sengaja menempah maut untuk sepupunya najib dengan mencabar Tun bertanding di Pekan.

Tun sebagai otai politik, kini Pengerusi PH, mempunyai imej yang perlu dipertahan semua komponen,   kehadirannya di mana mana kawasan tidak boleh dipandang ringan atas dasar mesti menang. 

Najib hampir tewas,  kemudiannya buat persempadanan semula dengan kemasukan felda dan kem tentera ke kawasannya, sebab itu boleh menang majoriti lebih 15 ribu tanpa isu, tanpa skandal?? Bagaimana hari ini.. 

Wajar Hishamuddin tarik balik tawaran tersebut,  jangan sampai ada yang susah hati dan tidak tidor lena.. 
Bukan soal kalah,  sukar tewaskan Najib di Pekan.. Tetapi lebih kepada peluang Tun menjelajah Pekan membawa cerita Najib sebenar.. 


29 comments:

  1. Najib dah menggigil ketakutan mcm kena chicken pox. Seronok menikmati hari2 akhir najib sebelum ke Bmboo river zero-star hotel.

    Strategi beli kereta kebal canggih tapi xde peluru nk tmbk. Nk kesian pon tunggu lps umno bn kalah pru14 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. madey ni lwn kat mana2 pun dia tau dia akan kalah.. maka alang2 kalah biarlah kalah dgn org no 1.. otak keling putar alam.. melayu bangang je yg percaya ngan keling pundek..

      Delete
    2. betul....kalau kalau dgn PM madey tak malu

      Tapi kalau kalah dengan pemimpin lain, dia akan malu besar

      Delete
    3. Tak ada maknanya Tun M akan kalah,, adalah Tun yang mencuri wang negara dan rakyat??
      Adakah Tun memasukkan wang RM2.6billion ke dalam account peribadinya??
      Adakah si laknatullah Jho Low sahabat
      baik Tun M??
      Adakah Tun M yang gadaikan tanah negara kepada China??

      Delete
  2. Kau nak lawan dg sapa pun kau lawan lah, kau nak lawan kat kawasan mana pun lawan lah Mahathir. Tak de sapa kisah.
    Itu lah kelebihan nya bila jadi orang tua dan bekas PM pulak tu.
    Kalau di tegur dikatakan tak setaraf, kalau melawan dikatakan tak hormat orang tua. Kalau ambil tindakan dikatakan tak respect seorang yg pernah takbir negara selama 22 tahun dan banyak jasa kpd negara.
    Itu suka kau lah Mahathir.... tapi memangkah semasa mengundi masih rahsia kami kannn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tun yg minta ngok. tp menteri tugas2 khas yg cadangkan/cabar
      cubalah pilih tempat berkecuali..baru tahu sape kuat
      berani ke MO1 lawan di mana2 kawasan di kedah? ada akai ke


      Delete
    2. Betul 751.
      Sibenyai pelahap kuah tahek low 712 mmg kelapa otak bunyut.
      Sikit tu pun tak boleh fikir.
      Woi, pegi komen kt mykemut laa

      Delete
  3. 100% stuju....lantak kau lah mahathir...ade brani..... undi rahsia kami.....gahhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya tuan punya badan diammmmmmm
      Kikikiki

      Delete
  4. The only keling pundek adalah kau sendiri. Apa punya jenis makhluk nk tegak ego tak mau terima kebenaran. Najib = MO1. Give up je la tak penat ke hari2 menipu diri. Yg betul cakap betul yg salah cakap salah. Membohong dgn timbulkan kekeliruan adalah taktik lapok semua orang tahu. Area kampong boleh main ugut2, datang bandar kena gelak je pakai taktik ajaran JASA ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mangkuk sorang ni pun masih baca berita basi...

      kamu pun sebnarnya tak tapu apa2....sekadar recycle berita dari laman fitnah pembangknag

      kalau taik yg masuk dlm kepala otak kau, maka taik jugalah yg keluar

      bertaubatlah!!!

      Najib cool ajer....Madey yg kepanasan sebab semua salah laku dia akan dibongkar
      Mungkin masuk penjara dan menghabiskan sisa hidup di penjara....semuanya sebab sikap tamak, dengki khianat, hati yg hitam ....


      Delete
    2. itu pasal madey sanggup nak jadikan Anwar jadi PM...

      pelik!!! dah terdesak sangat orang tua tu....

      Takut lagi byk salah laku dia terbongkar....itulah sebab mulut tu tak boleh nak jaga. Macam mulut longkang

      Dah tua duduk ajerlah di rumah dan masjid

      Delete
  5. Teruknya artikel ni....

    Confrim masuk neraka kalau tak minta maaf dan bertaubat

    Inilah org melayu sekarang, mulut dah jadi mulut longkang..

    Semua nya dek kebencian an busuk hati yg ditanam oleh pemimpin mereka dikalangan pembangknag

    Kamu rasa pembangknag boleh menang ke???? hehehe.

    Pembangknag sekarang tak macam dulu.....sekarang lemah, tak ada kesatuan, terlalu byk pemimpin dlm pembangknag yg semua nak jadi PM, masing2 ada agenda masing2,,masing memperguna antara satu sama lain....hampeh, tak ada isu melainlan isu yg dah basi di putar semula...

    Kali ni PRU 14, pemabngkmag akan kalah teruk sebab ada pertandingan 3 penjuru...


    ReplyDelete
  6. Kesian tengok KD,
    Merapu tiap-tiap hari

    ReplyDelete
  7. BNEXIT.
    Allah dah angkat hijab mungkar Umnobn dan kemunafikan lobai2 PiS.
    Pilihan diberi utk lihat sendiri. Bagi yg sengkek iman atau pejam mata hati ala Dajjal , mereka yg pilih. bukan siapa paksa.
    Tapi pelahap Tahek Low dan Penghirup Koncin jampi sudah berkurangan dibawah 6%,ini dimaklum Wak Jahek.
    Bikan main petik.
    Kita tunggu PRU, Kita tahu
    Allah maha penyayang DIA akan tunjuk lagi,
    najis gajah 1mdb.
    dan byk lagi....

    Selamat asak dan gasak ulat2 tahek murahan A9 dan Q7.

    Tun Fan

    ReplyDelete
  8. Macai kepanansan dan menampakkan kedangkalan disebabkan kepanikan.

    Hisham yg cabar tapi Tun M pula yang salah.

    Pahlawan berani masuk ke gelanngan lawan tetapi bahlawan akan lari menikus dan gunakan macai untuk beralasan. Macai pun sama menikus di sebalik anonyMOUSE.

    Itu pun ada hati nak kutuk KD. Setakat kutuk Baling batu sembunyi tangan setaraflah dengan nakhoda diorang.

    Tun M kepanasan? Kalau kepanasan dah lama dia kantau kepada Najib laah..

    Apa pun Najib dan konco-konco tetap akan tumbang sepeti nangka busuk.

    Berani kerana benar.

    ReplyDelete
  9. Berita basi itu cuma taktik murah ala samseng nk olah sokongan. Jenayah curi duit ni sgt serius x boleh lepas mcm tu sahaja. Kau hutang bank RM100k tak bayar 10 tahun lepas berani tunjuk taiko kt bank negara cakap 'itu cerita basi'. Salah tetap salah jgn lari. Ada jugak orang x berakhlak mcm ni. Ego sampai ke mati lah hidupnya.

    ReplyDelete
  10. KD
    Cukuplah jgn merepek dam meroyan
    Siapa y mengeletar skrg....Org yg akan menghadapi siasatan dalam negara sendiri mengikut undangx negara yg sah atau org yg dituduh di luar negara y undangx berlainan tanpa sah atau tidak kerana nama sebenar pun tak berani nak nyatakan...dah 2 thn...hempeh pun tarak
    Tak ada pun sesiapa sekat U Tun pergi ke Pekan nak buka pekong Najib.Skrg pun bolih tapi takut pergi ,nanti malu tak ada sambutan
    Pakatoons ni memang syok sendiri...nak halau orang lain ke blog Pro Kjaan
    Org bersikap partisan akan tengok semua blogs dan buat analisa,beri pendapat
    Ada lah satu kesilapan besar jika penyokongx satu satu pertubuhan hanya mahu memdengar pujian dan berita yg enakx saja dari penyokong sendiri dan ini nmenyempitkan ruang penerimaan maklumat dan fakta yg benar terutama dari pembaca yg partisan atau atas pagar
    Ada lah wajar kita terima apax yg berlaku dari sudut realiti dan bukan dari presumptions atau perceptions.
    Percanggahan pendapat ada baiknya tapi elakkan terlalu emosi dalam interaksi terutama wujud elemen fitnah/name calling/character asassination dan paling tak baik mengaitkan aspek keAgamaan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lahi ceoat bubar, lagi bagus.
      Klau tak takut tarikh mau telus.
      Kuasa dipinjam hak rakyat,
      Bukan hak pati atau arotokrat.
      Jangan dilupa itu ananat.
      Tapi sayang,bila dpt genggam erat.
      Lupa tuan punya sedang lihat.
      13 kali joli tak hingat.
      Elok ke14 kita kasi tammat.
      Yang salah perlu disumbat.
      Jgn marah ini hanya debat.
      Pada rakyat mesti taat.
      Undang2 jgn buat mcm kueh tat.
      A boleh, B sekat..
      A rakyat, B bukan rakyat?
      Kalau berani sebab apa lari debat?
      Rakyat yg tuan, parti mana pun perlu taat.
      taat pada rakyat.
      Susah sgt ka nak dibuat.
      Byk berita media sekat,
      buat apa nak disumbat
      darah juga mcm maklumat.
      maklumat mengalir baru lah sihat
      lagi pusing,tetap sama tempat

      sampai masa, BNEXIT jafi ubat.

      Delete
    2. Aiseyman bro.

      Ur description hits the bull's eye bro..

      ..As long As you are looking at the mirror.. Oh yeah.

      People dont read proBN blogs anymore coz they are full of shits.

      Thats Y all the macais like ur goodself have no choice than to come to our blogs with all the shits.

      This fact alone proves beyond any doubt thay u guys r so desperate to find audiences. (That explains y Najib has to throw dedaks, coz he has no real supporters except dedak eaters).

      And those who are non-partisan (using ur own term : atas pagar) who comes to anti BN blogs such as this blog wud be able to see how desperate those in Najib's camp are, to the extent that you guys (K9 macais) have to bring all the shits here.

      And without any shame claiming that you have the people's support while you yourself are still hiding behind anonyMOUSE.

      So pathetic.. LOL..

      Delete
  11. Anon 7:22 PM..... Wa caya lu la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 8:08, aku sokong ko.

      (Abaikan nama).

      Ahaks..

      Delete
    2. wa 806, caya 806.
      806 caya 722.
      722 pun caya 806.
      806 sgt sayang 806
      nasib 806 caya 722, sebab semua dapat lihat kesian 722 tak dapt sokongan.
      806 kagum pada hujah kosong 806 yg cuba pertahan 722.
      806 merasakan 806 sgt hebat dimata dunia melayu islam.
      sekian adanya.

      tun fan

      Delete
  12. Hello Bro
    Always in the state of denial
    We are not that desperate but we are amused to the the stupidity of the Pakatoons by theie state of mentality and that was one of the major reasons why it had been since 2014 the conspiracy of toppling Najib failed..KANTOI
    For those non partisan they surfed Oppo blogs cos they wanted to read and know the Oppo news and development so as to derive and help them to make decision later on
    What shits u are talking about....
    Dedak is preferable than KAHAK...like your idol had done licking it after spitting for a long time..
    LOL...Who claim that I have the people support and it is to my liking whether I want to remain Anon.why you bother...belum perintah dah dictate orang
    You should be ashamed of yourself for acting like you are the Admin of this blog
    Now who is so pathetic...you point one finger to others there will be four fingers pointing at you back...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes 841 ,
      the support for UMNO BN also PiS is so so BIG.
      ...and this is why u and A9 Q7 minions have to scavenge the 'oppo' blog to make your point.
      Does Tahek Low lased dedak really taste so good? The 1mdb foul smell just wont go away...right. Guess its worst than petai or genuak.
      Hiwever Enjoy , have fun while u can.. the rakyat is busy for BNEXIT.

      Tataaa
      Alumininium Oldistana

      Tun Fan

      Delete
  13. Najeebool 1 MDB vs MahaKUTTY Ketua Perompak Negara
    Zaheed Banglar vs Moohyideen Nika Ghee
    KJ vs Boboi

    Bagus tengok mangkuk-mangkuk diatas berperang psikologi! muahahaha

    ReplyDelete
  14. U Tun Fan
    Good the rakyat also will be busy following the soap drama by the krekut actors of Pakatan no Harapan and Pakatoons...Adios Amigos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Get to your mykemut cess pool,amigos. You came here cos no one visits mykemut,haramkah. No one believes Umnobn media anymore.
      U just proved it. thank you

      Delete