Google+ Followers

Tuesday, July 11, 2017

MENDAHULUI DAN TERDESAK SAKAN

Bestnya di Malaysia, ROS belum hantar surat kepada DAP arahan pemilihan semula tetapi Zahid dan semua pemimpin dah beri komen DAP "bersalah".

Bagaimana agaknya mereka tahu DAP bersalah sedangkan semua orang belum tahu isi kandungan surat ROS dan DAP bersedia menjawab atau menjelaskannya. 


GAMBAR: Pecacai sudah bersiapsedia menyerang PH.... Takutnyaaaa... 

Begitu juga dengan penubuhan RCI Forex,  siasatan belum tamat,  Tun Mahsthir tidak dipanggil,  pembentangan laporan belum buat tapi menteri dan pemimpin umno dah tahu Tun bersalah. 

Bukan sahaja menteri dan pemimpin,  pecacai bawahan low class pun dah tahu siapa yang bersalah.. 

Logiknya,  kes belum siasat,  belum siasat tentulah belum didakwa atau belum tentu didakwa dan bila tidak ada pendakwaan, ertinya tiada lagi kes,   belum ada kes,  belum ada dakwa,  belum ada mahkamah,  belum ada hakim... Tiba tiba menteri,  pemimpin,  pecacai sudah menjatuhkan hukum salah. 

Jangan tunjuk sangat gelabah tu.. 





# DAP kena semak semula,  arahan datang dari mana sebenarnya sebab ada dua ROS di Puterajaya. 

21 comments:

  1. Logiknya,  kes belum siasat,  belum siasat tentulah belum didakwa atau belum tentu didakwa dan bila tidak ada pendakwaan, ertinya tiada lagi kes,   belum ada kes,  belum ada dakwa,  belum ada mahkamah,  belum ada hakim... Tiba tiba puak2 pembangkang dah kata Najib bersalah, ini macam mana boleh/adilkan he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib memang sudah bersalah kerana mengelak ke mahkamah..

      Pernah ke dia cabar dirinya disiasat, ditangkap. didakwa di penpara..

      Tobat lahum

      Nak saman pun tak betani.. Kikikikiki

      Delete
    2. Ini hat sutak lama maa aa ,lulu manyak sebuk n heboh lea aa ,tak tau apa hat lor rr.

      Sikalang manyak kechoh semula ,mungkin lia olang baru bangun tidor maa aa .

      Delete
    3. Woii Anon Bengap 12:50 am ko makan dedak tu agak2 lah jgn sampai tunjok BAHLOL!!

      Merata dunia dah terbukti penyelewengan Dana 1MDB tapi kau masih lena tidor dikelelengkang Rosmah!!

      Terbaharu diSingapura hari ini bekas pegawai bank di penjara 54 bulan kerana terlibat dengan penipuan dan penyelewengan Dana 1MDB!!

      Wakes UP your F_CKING IDEA OK!!!

      Delete
  2. Salam Bro. Kalau seseorang manusia tu telah merasakan dirinya setara dengan Sang Pencipta,mengaku " kerana aku" , maka, helah dan tipu dayanya, hanya akan memerangkap diri sendiri. Begitu lah sifatnya " Kerajaan Najib ' kini.

    ReplyDelete
  3. Kes ini sejak 2013. Tetapi DAP keras kepala untuk selamatkan Lim Dynasty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii pecacai kelas bawahan, kalau sejak 2013, kenapa ROS tak haramkan DAP masa tu, kenapa tak keluarkan arahan masa tu???

      Delete
  4. DAP kena semak semula, arahan datang dari mana sebenarnya sebab ada dua ROS di Puterajaya. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha....bro,mmg win idea lu! Sapa pernah sangka kan....buat nya ROS yg satu lagi tu punya arahan! Hu hu....jap nak guling2 gelak ni

      Delete
  5. UMNGOK DAH RISAU TAHAP GABAN..

    ReplyDelete
  6. Dua ROS?
    Yang mana lebih power?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendek kata, ramai juga yang nak teka ros mana super power?

      Delete
  7. Terus selak sana selak sini,gali sana gali sini mencari apa sahaja termasuk yang tersilap tersalah ungkapan untuk dijadikan modal. Selagi apa yg dilakukan tidak mengikut hati yg xxxxx, selagi apa yang dilakukan tidak mengikut selera nafsu yg dikehendaki selagi ada perkara sekecil kuman yang boleh dipersalahkan selagi itulah blog ini akan terus hidup bermaharajalela.
    Sudah tentu apa yang dikatakan disini akan disanggah akan dimaki hamun.... tidak lagi bersandarkan kepada ketentuan Allah SWT.

    ReplyDelete
  8. ProROS Najiblah yang berkuasa

    ReplyDelete
  9. ROS PUNYA ARAHAN DAP DAH RISAU TAHAP GABAN KAN

    ReplyDelete
  10. DAP beri tempoh 48 jam untuk ROS jawab,...siapa lagi power???

    ReplyDelete
  11. DAPigs lagi power! belum dapat surat dah komplen kat JPA!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Paul.
      Sampai 4 tahun type 1 surat tak siap2, Patut jpa buang pegawai2 mkn gaji buta.

      Delete
  12. Spin ye jangan tak spin sebab harga runcit minyak petrol naik lagi minggu ini. Pakar oil & gas dari PH iaitu saudara Rafizi kan tak nak buat ulasan.
    Kepakaran beliau adalah bila harga minyak petrol naik je.

    ReplyDelete
  13. Tolong Singapot, Kojola Ms J. Hanam.

    Nukilan Nahi Mungkar TMJ adalah bara apibpanas yg tak sanggup disentuh oleh UMNOBNPIS.
    100% news blackout.
    Mainan mimik2 muka setan pembaca berita hasut oleh TV3 suku pun mula pudar.
    PH dah jungjong akur nukilan baginda.
    Tapi tiada seorang Klepetotoliban yg berani tanggong junjong. Tak kan takut patah bahu kot?
    Eh, tak mahu turut nahi mungkar ker?
    Dalam waktu sama sibudak Yeo soya, paling rapat Jho tiba2 mengaku salah, Ada bargain hukuman sebalik plea neeh...masak.
    Lepas Yeo so ya, mau Jho ter klua tahek buat deal pulak neehh...

    Mana tak gabraa...
    Sudah dejat daa..
    mau kucutulo woooii,
    sini tutup sana bukak...aduwoii..

    ReplyDelete