Google+ Followers

Wednesday, July 5, 2017

PELUANG PEKERJAAN KEPADA PENYOKONG DAP


Rakyat terutama penyokong DAP mengucapkan ribuan terima kasih kepada usaha kerajaan membawa pelabur untyk menambah peluang pekerjaan.. 

Terengganu akan bertambah majmuk dan maju. 

6 comments:

  1. Aku benci umno.lg bgus dap.aku xpeduli dh psl melayu.lantakla.aslkn dap blh bg aku sng.melayu nk merempat ke p mampos.tak slh pun cina jd pm..Cina jd ketua jab kerjaan .Cina jd ketua kg..Ekonomi dorg dh pegg xslh bg pgg kuasa plk.masa tu kita melayu kena pandai jilat Cina la Kalo nk Seng.

    ReplyDelete
  2. Anon 9:01, kalau melayunya macam kamu, otak twrganggu dan Kalau melayu itu akhlaknya sudah rosak, kaki rasuah, makan dedak, penjenayah, zalim, boros apalah sangat nak dipertahankan, biar berambus...

    ReplyDelete
  3. DAPigs memang pandai berlakon! Depan penyokong Pakatan Hopeless yang sememangnya Otak Dah HopeLESS, DAPigs kata dia tentang and tuduh pelaburan dari China adalah menggadai kedaultan negara! Tapi masa sama geng-geng Apek pemimpin melompat gumbira kerana DAPigs tahu orang Apek lah yang paling beruntung dengan pelaburan besar dari negara China!
    ...seperti kata pemimpin DAPigs yang tersohor dengan keceluparan mulut makan babinya! Screw Malay!!!

    ReplyDelete
  4. Tak payah lah menyindir, cakap lurus dah le KD. Ape yang betul tak tahu lah, dia sorang je yg pandai tapi setakat ini tak de pulak di bentangkan apa yg betul ape yg lebih baik yg perlu di buat. Kalau setakat mengkritik, menentang... budak sekolah pun boleh laku kan nya. In other words...this is a work of a freelance political analyst or just a one sided political commentator.

    ReplyDelete
  5. Kalau dah meroyan tu kira nessage dah sampai, cuma benak babi, mana nak terima kenyataan...

    Sokong penyamun

    ReplyDelete
  6. teruskan usaha KD..dia org tak faham..biar je..bila cakap lebih nanti marah..begitu sinis tulisan KD..syabas..ramai sentap tu..

    ReplyDelete