Thursday, July 19, 2018

BAPA SEGALA MUNAFIK... ZAHID BERSETUJU, ZAHID PUN TERLIBAT

Zahid tentu bersetuju,  yang berjanji tidak boleh tunaian adalah munafik..zahid juga tentu bersetuju dakwaan tanpa bukti,  masa membuktikan pun dah cukup.. Jika gagal,  bukan sahaja munafik tapi fitnah dan kaki kencing.. 






Tanya Zahid tentang beberapa dakwaannya.. 
Mana dia dalang lahad datu..
Mana dia ic Tun..
Mana dia rakaman perbualannya dengan Tun..
Mana dia keluarga pak arab yang ditemui.. 


21 comments:

  1. Macai wak tomato lapar manifesto akan terus percaya atau setidak2nya cuba alih tiang gol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulat Ken...

      TAJUK KALI INI:
      BAPA SEGALA MUNAFIK... ZAHID BERSETUJU, ZAHID PUN TERLIBAT.

      umno pimpinan si Sengeh Jahid dah bagai hidup segan mati tak mahu.

      United Malay National Organization (umno) is as good as dead.

      United Malay Natives Organization (UMNO) or rather PBBM has taken over to lead the existing PH government led by the world's oldest Grand Statesman, the One and Only Evergreen Handsome Tun Mahathir....who had stunning glorious record with 5 consecutive GE victories as ruling govt parties - and 1 (one) first time ever GE victory as opposition, a feat no one has done before in the history of the world.

      Delete
  2. Yang tersirat (sblm PRU).
    Bagi kami perintah. Kami janji
    Akan turunkan petrol RM1.50
    Akan turunkan harga barangan keperluan harian
    Akan beri hapuskan gst (bukan sst)
    Akan hapuskan tol
    Akan lupuskan hutang PTPTN
    Akan lupuskan hutang peneroka Felda
    Akan beri pendidikan percuma
    Akan wujudkan 1 jota peluang pekerjaan
    Akan beri EPF kpd surirumah

    Yg tersurat (lps PRU)
    Kami akan...akan...akan...akan...
    akan kincin sumua..

    Khaaarrkk...ptuiihh...hanciinngg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu2 dungu bingai kena kincin dgn Melayu2 liberal munafiq kini terlopong menagih janji dari mintri2 sarkas KERA-jaan tomato...
      Ki kik kik...

      Delete
    2. Lain tajuk lain pulak si Kejora Kojol @ si Tonggeng tak abis-abis menonggeng bontot untuk cover line 'luar tabiee' puak2 pembangang, khususnya umnogok & pas pis pus.

      Sejak kami berjaya menghumban umngok di Johor, saya memilih berdiam diri tapi tetap menyokong PH. Saya dapati si Tonggeng bertambah parah dgn menggasak tuli kopipes bahan2 sampah yg langsung tak relevant dgn tajuk portal.

      Kerap kali saya ajak bertemu muka untuk berdebat face-to-face tak pernah si Kejora Toggeng ini ada kote untuk menyahut cabaran saya.

      Delete
    3. Assalaamualaikum Tn Hj Othman.
      Apa khabar? Lama tak muncul.

      Delete
    4. Hajii...???

      Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...
      Hadoi...senak perut..

      Tua kutok lahanat ni ko ingat haji...?

      Teringat cerita labu labi.

      Hj Bakhil:
      "Errr...siapa nama tuan kamu ni?"

      Pesuruh labu:
      "Ohh...dia Tn Hj Labu bin Kundor..."

      Hj Bakhil:
      "Hajiii...??? Labu..labu... Bila masa yg engkau pegi haji..? Setahu aku, bulan depan baru kapal haji nak bertolak..."

      Ki kik kik...
      Tua renta jahil bangsat ini dianggap haji...

      Delete
    5. Kerap kali saya ajak bertemu muka untuk berdebat face-to-face tak pernah si Kejora Toggeng ini ada kote untuk menyahut cabaran saya.

      Delete
    6. Anon 1.55

      Tak usah lah bersikap begitu. Biarlah orang nak panggil dia haji walau pun dia bukan haji. Mana lah tahu dengan berkat panggilan itu, suatu hari pintu hatinya akan terbuka untuk menerima sinar cahaya Islam dan menjejak kakinya ke bumi Mekah.

      Delete
    7. Sdr Melayu Kampung. Anda mungkin tak pernah mengenali si tua bangsat munafiq ini.
      Bapok tua Melayu liberal pendatang Singapura munafiq lahanat anak buah Lee Kuan Yew ini, jangan harap ler nak jejak kaki ke bumi Mekah. Keparat tali barut Yahudi ini, kalau ke Israel tu mungkin lah.

      Delete
    8. Sdr Melayu Kampung. Othaman tu kalau dengar cakap dia, mengalah guruh di langit.
      Kalau sdr nak tahu, dah banyak kali bapok tua ini dicabar ajak berentap oleh budak Kejora tapi dia tak berani. Masa itu kat blog Shahbudin. Bermacam alasan dia bagi. Sebab itu dia asyik saja menyebut nama Kejora. Tapi sekarang budak Kejora tu dah lama tak tampil bagi komen di situ.

      Delete
    9. Perlukah saya menyalak memberitahu satu Malaysia berkenaan ibadat haji. Gelaran Haji & Hajjah tak diguna pakai pun di bumi Arab, benua India, Asia Tengah, eropah dll, kecuali Indonesia & Malaysia.

      Untuk makluman, Saya dua kali ditawar haji umno tapi menolaknya pada tahun 1989 & 1993. Apatah lagi dgn duit riba haram 1mdb - SELISIH..........!!
      Kedua almarhum orang tua saya dah 3 kali menunaikan ibadah haji dgn hasil peluh simpanan mereka dan sumbangan anak2.

      Delete
    10. Woi lebai munafiq!
      Ko ingat orang tua ko 3 kali haji, ko dah dikira haji ker?
      Apa punya jahil ler ini tua renta bangsat.

      Apa jadah punya aota kelentong... Tak manasabah langsung Umno nak taja pergi haji orang jahil bangsat mcm ko ni...

      Delete
    11. Kikikiki..
      Meracau meroyan cacai najis.
      Sian.
      Susah nk terima hakikat mmg najib seekor bangsat kleptokrat lahanat.

      Delete
  3. Salam. Mak oii, sedap nya maki org. Ni masaalah org Yg Dah takde keje nakdibuat. Pak othman Jgn layan la. Dia org ni bacul, rasanya dah lama diajak Jumpa, Tapi. ... Bacul la Kate kan. Tgk Pemilihan Dia org pun cukup. Yg Dah berumur tu lantak la... Dah Dia nak rasa Selamat. Pilih la yes man. Tapi Yg tak tahan tu, Kaki pow mat pet pun naik jugak, sibacul yg Ada ilmu kebal, Tapi lari keindonnesia pun naik juga. Nampaknya Mimpi la nak menang pru nanti. Dulu panglima bugis, sekarang ponorogo. Sekarang ni Yg nampak OK skit la, Walau terlambat pun KJ .. Yg ponorogo tu banyak benda Yg Dia cakap nak kena buat. Yg lain tu lantak, Aku tak nak ambik Tau. Tapi Yg Dia poyo2 nak buat bila gagal rampas selangor, nak ikat Dan Campak nazri, Noh Omar, dgn Sape lagi Satu tak kenal. Tu buat dulu ye. Kalau nak tali, Aku bleh sponsor... Buat Ye, saya tunggu, Jgn bikin Malu sama org ponorogo... ( Ni pendapat peribadi je ye, Bukan Dari parti). Tiru Dari Melayu Yg selamba maki org Yg Dah mati.... Sorry kalau terasa...

    ReplyDelete
  4. http://www.sinarharian.com.my/mobile/politik/hudud-mb-kelantan-tak-akan-letak-jawatan-1.442869

    hehehehe...

    *aku sikit tak heran dgn "janji" manifesto kerajaan PH...*

    _nak heran ke apa pd bkn ulama/agamawan_...

    *geng "ulama/agamawan" lagi kan tak tunai janji*...

    _kena tipu dek ulama/agamawan jauh lebih huduh dari kena tipu dgn bukan ulama/agamawan_...

    😜😜😜😜😜


    *zina org yg dah bkahwin jauh lagi "busuk" dr zina org bujang*



    Ahmad mengulas mengenai *janji yang dibuatnya pada sidang Dewan Undangan Negeri (Dun)* tahun lepas yang menyatakan beliau sanggup melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar Kelantan jika masih gagal melaksanakan hukum hudud di Kelantan tahun ini. 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janji tu tak ada kena mengena dgn nak tarik pengundi cai oi...

      Yg mopti Perlis kata haram tu, "menipu pengundi dgn janji2 manis bulan bintang supaya mereka disokong untuk menang..."
      Bila dah menang, abok pun tarak...
      Situasi nya lain cik Kluangmanis oi...

      Delete
    2. Haram kt kau halal kt aku.
      Kikikiki..

      Harapan cacai najis org semua bodoh agar temberang murahan dia laku.
      Pigidah cai..
      Cerita kau tu laku dikalangan cytrop bn yg sama bebalnya dgn najib, rahman dahlan dan tun faisal.
      Sama2 bodoh bertemu jodoh umno terlokop

      Delete
  5. Berpuluh tahun pas tarik minat pengundi untuk mengundinya atas faktor hudud.

    Hari ini cai kata bukan pula, lagi munafik cai ni

    ReplyDelete
  6. Tun kata kalau "kami tak tunai janji segera atas alasan² yang diberi biarah kami tanggung dosanya"
    Satu pengakuan yang berani dan telus.


    Bagaimana pemimpin munafik yang lain?

    ReplyDelete