Tuesday, July 31, 2018

UMNO MAIN ISU PERSEPSI KAUM UGAMA DAN SULTAN UNTUK TUTUP PEKONG DIDADA YANG LEBIH NYATA..


Apa yang dipaparkan ini baru sedikit,  tolong jadi jantan untuk tonton sampai habis. 




10 comments:

  1. Kalau tak PH masih lagi Opposition, kita rakyat Malaysia tak dapat maklumat ni.
    Kita rakyat Malaysia dah penat dengar cerita 1mdb ni tapi cerita kulit aje. Sekarang segala isi kita boleh dapat kupasan. Jadi, dengar, fikir dan buat lah rumusan sendiri adakah 1mdb ni beri menafaat kepada kita rakyat Malaysia yang sekarang boleh jadi berkemungkinan besar akan kurang mendapat potential perutukan kemajuan dari kerajaan persekutuan kerana harus berdepan dengan hutang yang terbeban oleh kelalaian (yang disengajakan) 1mdb.

    ReplyDelete
  2. Najib tumbuk bawah pusat mat sabu..mat sabu relax..

    YB kepala batas ato kepala bapak?..angka2 dikutip dari mana?..

    Rembau selalu paham tapi tak dapat maklumat tepat...najib tipu 5 billlion jadi 38 billion...

    Hal ehwal penang jangan tipu guan Eng....cara najib dan umno menipu jual beli tanah melalui beli saham..

    ReplyDelete
  3. Sekarang ape2 mengenai 1 mdb sudah bebas dibangkitkan...pandikar telah tewas...

    Tambah lagi skendel 1 mdb money laundering perlu disiasat..

    Mp2 bn dan pas terlopong..

    ReplyDelete
  4. Wee ka siong nampaknye tak paham beza bayaran urusan perundingan terowonng penang dengan bayaran kerja paip yg tak dipasang paip..

    Arulkekanda di bayar 5 juta sebagai upah tutup cerita wang 1 mdb dirompak...arukanda kata tiada wang 1 mdb hilang tapi kenape kerajaan yg bayar hutang 1 mdb hingga 38 billion?...tiada laporan 1 mdb rugi perniagaan..

    ReplyDelete
  5. Sewajarnya negara ada dua Peguam Negara...

    Satu untuk tugas harian urusan negara.

    Satu lagi khusus untuk money laundry dan skandal bertaraf dunia, jangan ada seorang pun terlepas walaupun mungkin mengambil masa bertahun siasat dan dakwa.

    ReplyDelete
  6. Padan dengan muka pencacai2 pembangkang. Dah tak ada lagi komen2 merapu dari puak yang kecewa gila talak ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai merapu kerana nak tegak benang basah dgn putarbelit...
      Melayu dan islam tak terjejas pon....mcm biasa...
      Ade menyamar jadi ostad kampungan yg petik terjemahan ayat quran...dia sebdiri tak tahu ayat itu diturunkan dimana dan untuk ape...ayat berbentuk perintah ato kiasan....

      Delete
  7. Saja nak test. Komen 8:20 am tu pun komen dari saya.
    Kalau tak masuk komen tu & komen dari cik KD sendiri, hanya ada 4 komen saja. Sebab itu saya berani kata boleh potong jari kalau dapat lebih 10 komen. Tak payah eksyen lah!

    ReplyDelete
  8. It will be in the HANSARD for eternity for all to see and the RAKYAT will be able to digest and concludes accordingly.....seperti kata Tun M....2 perkara didalam ISLAM kita perlu pegang,

    1- AMANAH

    2- ADIL

    Now the truth are out however, that would be just '...the tips of the ICEBERGS...'

    The debate seem (NOW) hollow from 'the other side' ie. UMNO-BN-PAS and even REMBAU now look so ridiculous stupid and Bagan Dato is OUTED as the biggest LIAR still protecting the CHIEF-LIAR along with the line of LIARS in the last Cabinet pre-GE14. Yet these are the people that always invoke Hadiths and Al Quran and tried to be seen Islamic....the rest.....the rakyat can evaluate!

    To KD, good that you 'OPEN' the option for discussion by anyone ANONYMOUS.

    Salam

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... sebab kalau xopen pun komen hanya dari macai spesis yang sama. fake

      Delete