Google+ Followers

Saturday, July 7, 2018

BERSATU LEMBEK LEMBAB, UMNO TUNGGUL MATI...



Jangan harap apa² kehebatan dan kekuatan BERSATU  di bawah kepimpinan Muhyiddin dan Mukhriz (sama hambar)  .Masa di umno kuat perintah apa yg diminta di depan mata,  disuap.....  tanpa Tun kelak,  BERSATU bakal di ambang perpecahan, kepimpinan tertinggi tidak mampu mengawal dan mengikut rentak akar umbi dan pengisian parti. 

Sesetengah kawasan,  bahagian pun tidak ujud,  cawangan tak nampak bayang,  jentera pru pun tak ada...
Sesetengah bahagian,  Ketua tak nak cerdik pandai masuk,  tak open sangat,  takut kedudukan terancam... 

4 comments:

  1. Orang melayu tak kasi mandat yg menyakinkan pada bersatu macam mana? Buat perkara yang sama tapi mengharapkan kesan yang berbeza. Tu gila namanya.

    ReplyDelete
  2. Muhyideen kena tegas buang DNA umno dari bersatu...jangan terlalu mengharap bekas umno masuk bersatu.... Bersatu kena cari ahli baru dari kalangan atas pagar...PkR dah buktikan dengan kemasukan golongan atas pagar ato non partisan DNA umno boleh dikikis...

    ReplyDelete
  3. Org Bersatu sibuk dengan ber Twitter
    Je dan prompsi sana sini mcm Mr/Mrs Perfect. Rakyat perhatikan je ni, kani d Desa Pandan xnampak pun batang hidung Rina n sama mcm datuk Jo, asik duduk dlm bilik n org Desa Pandan pun xjumpa... akhirnya telungkup. So Rina, ingat lah

    ReplyDelete
  4. Syed Siddiq sibuk berselfie tak habis habis .

    ReplyDelete