Sunday, July 8, 2018

GAMBAR PENGANTIN BARU OGOS/SEPT???


16 comments:

  1. Adekah betul gambar yg diberi?...selalunye banyak khabar angin mengenai PKR untuk lemahkan PKR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah pertandingan dalam parti melemahkan dan mmemecahkan?

      Jangan bawa lagi mentaliti umno tu..

      Delete
    2. Kalo betul nak bertanding memang bagus...demokrasi..tapi ape yg digambarkan oleh sipembawa khabar angin lebih kpd nak melsga2 kan...sejak seblm pru 13 lagi mcm 2 tomahan direka...kem itu kem ini..tak sebulu...

      Dari sumber mana dipetik khabaran ni?...biar sahih..

      Delete
    3. Tak ada cacat celanya sekeping gambar tu..

      Pertandingan hanya menakutkan bagi mereka yang overused dan poor service kepada parti



      Delete
  2. Pemuda PKR harap Anwar tanding presiden

    (Dikemaskini )

    A A
    Pemuda PKR berharap Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim akan bertanding bagi jawatan presiden bagi pemilihan parti akan datang.

    Ketuanya Nik Nazmi Nik Ahmad berkata ini kerana Anwar mampu membawa parti itu ke tahap lebih tinggi.

    "Selepas 20 tahun reformasi, PKR dan pemilihan (parti) 2018 mempunyai peluang luar biasa dan bersejarah untuk menjadi parti progresif dan berbilang kaum yang paling berjaya di Malaysia," katanya dalam kenyataan hari ini.

    Sebagai presiden, Nik Nazmi berkata, Anwar akan disokong sebuah pasukan yang muda, dinamik dan majmuk.

    Katanya lagi, ia juga akan memberi kepastian kepada semua pihak - anggota, penyokong, parti komponen dan orang ramai - bahawa 'Malaysia Baru' sedang dibina.

    Semalam, Datuk Seri Dr Wan Azizah dilaporkan menyatakan kesediaannya untuk berundur sebagai presiden jika suaminya itu memutuskan untuk bertanding dalam pemilihan parti yang akan bermula hujung Ogos ini.

    Bagaimanapun, setiausaha agung Datuk Saifuddin Nasution Ismail berkata ada pihak dalam parti yang merasakan Wan Azizah perlu diberi penghormatan untuk terus memegang jawatan itu bagi penggal kedua - penggal terakhir - selepas membawa parti mencapai kejayaan pada PRU lalu sehingga menjadi blok terbesar dalam HARAPAN.

    ReplyDelete
  3. Sewajarnya Anwar dicalon Presiden cocok sebagai persediaan menjadi PM dan Pengerusi PH.

    Azmin atau sesiapa sahaja juga wajar dicalon mengisi kekosongan.

    Diikuti pelbagai jawatan dalam parti.

    Masa berubah dan peningkatan beberapa pemimpin pelapis sangat baik untuk sebuah parti yang meningkat utama dan stabil seperti PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...parti yg kuat adalah parti yg muafakat....kurang perebutan dan pergeseran...bukan muafakat merompak seperti najib dan umno..

      Delete
  4. Anwar diziarahi Erdogan selepas pembedahan

    Jul 9 2018 / Keadilan Daily
    Datuk Seri Anwar Ibrahim menerima Presiden Turki, Recep Tayyip Erdogan dan isterinya selepas beliau selesai menjalani pembedahan tulang belakang di negara itu.

    "Kunjungan mereka amat saya hargai meski waktu mereka terbatas dek kesibukan mengurus kemenangan pilihan raya," katanya.

    Menurut Anwar, beliau turut mengirimkan salam dan ucapan tahniah Yang Dipertuan Agong dan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad ke atas kemenangan meyakinkan parti pimpinan Erdogan, AK Parti dalam pilihan raya Turki 24 Jun lepas.

    "Pastinya kemenangan tersebut akan terus memberi nilai tambah kepada suburnya demokrasi dalam dunia Islam kontemporari," katanya.

    Anwar pada hujung minggu lalu menjalani pembedahan tulang belakang dan akan menjalani pembedahan lain di bahu kanannya pada Khamis ini.

    Dalam kenyataan yang dimuat naik di laman Facebook, Anwar berkata pembedahan itu bagi memulihkan saluran tulang belakang beliau yang sempit.

    Kata Anwar, beliau mengalami 'lumbar central stenosis', keadaan di mana saluran tulang belakang sempit, menyebabkan rasa sakit dan kebas.

    "Sebagai pemulihan 'lumbar central stenosis secondary' dan 'central disk herniation' yang saya alami, saya harus menjalani pembedahan tulang belakang susulan di Medipol Mega University Hospital, Istanbul.

    "Alhamdulillah, kesihatan beransur baik usai pembedahan tersebut dan saya dijadualkan menjalani satu lagi pembedahan pada hari Khamis di bahagian bahu kanan rentetan kecederaan rotator cuff,” kata beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok ler ost John dengar nanti...Bg Non nak jadi PM...

      Delete
  5. Sian tul bebudak kpop, tercangak2 ulu ilir cari kerja. Katanya akan ada 1 juta jawatan kosong...mmg kosong, tak ada apa, abok jer...

    Mcm Kera Bapuk Bodo tak apa ler, dah dpt jawatan pengkomen tetap haprak dari awal lagi...boleh juga dia sekupang dua duit dedak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko jeles ker?....ko pon kena kutip derma dgn bukak tin milo tak lama lagi...hihihihi...

      Delete
    2. Ko dah kena kincin dgn anak najib...cian ko...hehehehe...

      Delete
  6. Lawyer Shafee denies charging Najib RM2.4 million
    Ho Kit Yen

    KUALA LUMPUR: Najib Razak’s lawyer Muhammad Shafee Abdullah has denied an Umno leader’s claim that he was charging his client RM2.4 million in the case against the former prime minister, who is facing four charges of criminal breach of trust and abuse of power.

    “We have not discussed the fees yet,” the senior lawyer said, when asked about the claim by Umno Supreme Council member Lokman Noor Adam.

    Lokman had said that a fund set up by Umno members to help Najib meet the RM1 million bail set by the High Court last week was not enough to cover the legal fees which he estimated at about RM2.4 million.

    Shafee is leading the defence team along with lawyers Harvinderjit Singh, Raj Krishnan, Farhan Read, Rahmat Hazlan and Farhan Shafee, while Attorney-General Tommy Thomas leads the 12-member prosecution team.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib upah mualaf shafeei dakwa anwar 9 juta...takkan mualaf shafeei nak caj najib sampai 2.4 juta...tapi ni kes besar....blm lagi kes 1 mdb lagi besar...

      Kena bukak lagi banyak lah tin milo...banyak lagi gelang dan rantai kena hulur...barang kemas Rosemah dah abis kena rampas ker?...hihiji...cai nak makan ape nanti?...

      Delete
    2. Jadi tak lawyer besar dari amerikana bela najib?...upah lagi mahal...najib dah tak beruang lagi ni....dah bangsat..

      Delete
  7. Puak Haprak dah mula nak saling bercakar...

    Blog Keldai DAP (KD) ni pun dah tinggal Tokey ngan Kera Bapok Bodo jer bersembang dua org syok sendiri...

    Ost John pemuja Bg Non pula jengok sekali sekala memecah kesunyian...

    Dah tak lama lagi dah hayat riwayat puak haprak nih...

    Ki ki kik...

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...