Google+ Followers

Monday, July 2, 2018

JAMAL SUDAH DITANGKAP.. / DAN PEMIMPIN PH DAH MULA TUNJUK HAPRAK






12 comments:

  1. Ape perasaan jamal gaknye bila ditangkap?...saya ke Tabong Haji di indonesia kerana Tabong Haji di KL tak cukup wang...sampai sana cewek indon pegang kote saya tak mao.lepas...hingga bapak polusi datang baru kote saya dilepaskan..

    ReplyDelete
  2. Kalo jamal lari ke bangladesh mungkin selamat...

    ReplyDelete
  3. Mcm mana geng kapal karam sungai besar boleh pilih penjenayah sebagai ketua bagian....

    ReplyDelete
  4. Jamal berharap zahid dapat
    pecahbelahkan PH dan umno kembali berkuasa semula baru jamal akan pulang lebih samsing lagi....

    ReplyDelete
  5. Baguslah..diam2 berisi muhyiddin nii..☠☠

    ReplyDelete
  6. Jamal ni kena tangkap atas kesalahan apa?

    ReplyDelete
  7. Petibahasa baru....sepandai2 Jamal menyorok akhirnye digari jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamal ni kena tangkap atas kesalahan apa?

      Delete
    2. Meraba mak lembu..
      Bodoh ade internet xnk baca berita tapi bg komen bodoh.

      Delete
  8. Kami PH saja menyampah nengok muka dia, elok disumbat dlm lokap je.

    ReplyDelete
  9. Jamal ditangkap kerana dendam cina PH..

    Mungkin juga toke2 kedai judi & urut yg diserbu beliau.


    Kesalahan Jamal paling besar bukanlah bunuh rogol bakar & bom..

    Hanya pecahkan botol todi..

    Namun beliau dianggap bahaya seperti Osama bin Ladin..IGP & Mahyudin mcm lembu diarahkan tangkap Jamal ni..

    Jamal pulak bodohnya kena denda rm300, bayar saja lah..buat apa nak lari..

    ReplyDelete