Google+ Followers

Tuesday, July 10, 2018

KENAPA TIBA TIBA TIBA TIBA SYKT LUBNAN SAMAN NAK SEMULA BARANG KEMAS DARI AKU

Nak bagitau aku ni sengkek,  semua tu bukan barang kemas aku? 

Kan aku dah cakap,  kalau aku berbohong 10 kali,  aku perlu reka cipta 100 pembohongan untuk kaberap aku?

Engkau belum kenal aku ka? 

4 comments:

  1. Dari mana isteri pendekar bugis dapat wang beli barang kemas juta2 dari lubnan?...gaji pendekar bugis tak sampai 1 juta setahun..

    ReplyDelete
  2. Kamarul idam HARAPAN menang percuma di Sg Kandis

    10 Jul 2018, 6:03 petang (Dikemaskini 10 Jul 2018, 6:17 petang)

    A A
    Meskipun sebelum ini dikecam kerana mempertikaikan umur pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) yang menurutnya tidak sesuai menjadi perdana menteri, penganalisis politik Kamarul Zaman Yusoff kini dilihat mengakui kekuatan parti gabungan yang dipimpin Tun Dr Mahathir Mohamad itu.

    Setidaknya, Kamarul mengakui hal itu benar di kerusi dewan undangan negeri Sungai Kandis yang kini kosong susulan penyandangnya meninggal dunia.

    Justeru, bekas pengarah Institut Kajian Politik Malaysia itu mencadangkan agar pembangkang khususnya BN dan PAS memberi kemenangan percuma kepada HARAPAN dalam PRK Sungai Kandis yang bakal diadakan.

    Menjelaskan cadangannya itu kepada FMT, Kamarul berkata, ia adalah kerana keputusan sebelum ini sudah cukup untuk menggambarkan bahawa BN atau PAS tidak mempunyai sebarang peluang untuk menang di kerusi itu.

    Selain itu, tambah Kamarul, dengan memberikan kemenangan percuma kepada HARAPAN, ia dapat mengurangkan pembaziran wang bagi mengadakan PRK dan usaha dapat ditumpukan dalam memulihkan negara.

    ReplyDelete
  3. Barang2 niaga rupanya...punya ler terok penat lelah Sarban Singh selongkar...

    Khaarrkk...ptuiihh...hanciinngg...

    ReplyDelete
  4. Blog putaralam macai umno Cuvu Tahi Sekampit tulis Rosemah niaga barang beratus juta....wow ...masa kena rampas kata hadiah kerajaan pelbagai negara dan hadiah perkahwinan anak...kena saman kata barang perniagaan...wang 116 juta pon wang perniagaan barang2 jugak laa ...bukan wang umno laah...semah niaga pakai cash ratus juta.....mungkin nak lari dari income tax..

    Ada barang yg semah jual dibayar oleh pembeli terus kpd arab lubnan..jadi semah tak ambik untung laa....patut Polis Singh kena saman...

    Ade saja putar belit puak umno..hihihihi..

    ReplyDelete