Google+ Followers

Friday, July 6, 2018

😂 KMAN ADAM KENA KENCING DENGAN ANAK NAJIB..

Mohd Nazifuddin Najib, the son of former prime minister Datuk Seri Najib Tun Razak, was spotted with a Taiwanese actress in Taipei, Taiwan News reported. 

The Taiwanese online portal said that Mohd Nazifuddin went out with Celia Chang after Najib was released on bail following his arrest on July 3 for his role in the 1Malaysia Development Berhad (1MDB) scandal. 

The report which quoted Apple Daily said Mohd Nazifuddin was seen dining at a steakhouse and having a massage at a top luxury shopping district near Taipei 101 on Thursday (July 5). 

The couple apparently spent more than three hours at the steak restaurant eating and drinking red wine. 

It also said that after dining at the steakhouse, they proceeded to the massage parlour and had a candlelight dinner. 

The report also said that the couple then chilled at a pub for two hours before heading to the Grand Hyatt Taipei hotel at 1am. 

However, the report said Chang’s spokesman had clarified that Mohd Nazifuddin was only a "friend of hers" and she had acted as his guide during his trip in Taipei. 

Mohd Nazifuddin reportedly flew back to Malaysia on Friday (July 6).

=============================

aaduuuhhh.......terrrhaaruuu kita yeoooppp......kat sini nampak bebenor susah perit dan deritanya........tapi ropenye diluor lain pulaakk jadinya.......

Mula2 makan steak dan minum WINE di Steakhouse...
Kemudian pegi mengurut betolkan urat2 yg masok angin di area shopping mewah yg top...
Kemudian pegi makan2 candlelight dinner
Lepas tu pegi PUB.....
Last balik ke hotel Grand Hyatt

Ni teman nak tanya Geng Naga yg educated.......wine dan pub tu menatang apa tu yeoooppp...???
Menatang 2 kaki ke......4 kaki...??
Sila jawab......maklomlah teman ni orang PH yg kamu kata "uneducated."

Ini bukan dugaan Allah ni yeop.....ni bala ni.

Teman udah kaborkan dulu.........lagi banyak deme menjaja nama Allah dengan murah......sikit2 Allah.....sikit2 Allah sedangkan hati tak lurus..........maka lagi banyak padah burok yg datang.

Kessiaaannn deme2 yg menderma.......beria-ia deme berkorban ingatkan ye sangatlah susah, perit, menderita............tapi ropenye dalam deme sanggup bersusah-payah.........ada orang seronok berjoli sakan di luar negara.

3 comments:

  1. Melayu Purba UmnoPas mmg asyik kena tipu kencing ketua2 klepto lahap.
    Mana tidak?
    Akal dimatikan, dibalut emosi dan nostalgia purba.
    Otak dipenuhi selut taek.
    Budaya diarab jahiliyahkan.
    Dah sebiji Redneck,Nazi mirip Zionist.
    Padan nak pupus dah tak lama lagi.
    Lagi cepat , lagi bagus. Menyusahkan,kalah pun tak sadar diri

    ReplyDelete
  2. Kenapa tabong derma untuk najib ditulis FreeNajib....ini malaysia bukan london...nanti orang ingat Najib percuma....hihihihi

    ReplyDelete
  3. Najib dah bangsat.akaun kena beku.nak bayar ikat jamin kena mintak ansuran 2 kali...

    Anak cucu najib pon kena beku akaun...tapi mcm mana anak najib boleh pegi minum arak dan relax dengan artis Taiwan di Taipei...Takkan tambang kapalterbang to and fro 100 ringgit?

    Ade yg jual barang kemas nak hulur derma kpd najib...sah lah yg bagi derma dah kina kincin kerana bodoo...

    ReplyDelete