Monday, July 23, 2018

KOMEN SULTAN MELAKA


8 comments:

  1. Kahkahkah... Palabana. Mmg win.

    ReplyDelete
  2. Sekejap lagi, sultan melaka akan dibalun personally sebab hujah dan fakta balas sudah tiada..

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah..
    Bertakung atas kepala.

    Kah kah kah..
    Xpe sebab masa kencing tu dia baca niat aku kencing demi ABATA.

    Kah kah kah..
    Kalau lokos bertakong pun xpe sebab melayu idaman umno mmg sudah dibaptis dgn air kencing ABATA sejak najis ambik alih

    ReplyDelete
  4. Asyik dok hina sultan & agong...last2 bak mari sultan melaka...
    Dah makin teruk cai2 haprak tomato
    Ki kik kik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sultan dan Raja Melayu terlindung baik dan hormat di bawah perlembagaan.

      Tak tahu pula lokman adam dan umno terpekik terlolong dikatakan ada ancaman. Siapa yang mengancam???
      Yang terancam adalah umno hingga SPB ingatkan "sila duduk jangan lari"

      Malah SPB turut menyumbang kepada Tabung Harapan atas prihatin untuk selamatkan negara dari beban hutang, siapa yang bikin hutang kalau bukan umno.

      Yang diperjuangkan lokman adam adalah najib tiba2 menjadi suara rakyat sebagai calon di Sungai kandis.
      Samada lokman adam kencing mad hassan atas vokalnya atau mad hassan sengaja hantar lokman untuk disembelih, hanya masa menentukan.

      Delete
    2. Umno xde modal dh nk ckp.
      Maka diwujudkan fantasi melayu dan sultan terganggu gugat.
      Barulah umno nmpk relevan.
      Kalau xde dua isu tu, umno xde alasan utk terus wujud.

      Tapi kalau komen cacai murahan upahan umno xyah amek kira. Sebab menulis dari nafsu bkn ilmu.
      Lihat blog pro umno. Semua filter komen. Semua tu mesti dtg dgn arahan. Arahan dr kumpulan penjahanam umno pembodek najib.

      Delete
  5. Sultan melako apa ko jadah ni? Bertabiat ko? 60 tahun pemerintahan BN (bawah maha pm ke 4 shj 23 tahun, bawah TAR 13 th/TRazak 5 th/Hussin On 3 th /Pak Lah 3 th /najib 10 th +/-). Nak salah najib. Ini sultan x bernegeri cakap pun merapu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia xsebut pun nama najis so cai najis kantoi mkn cili..
      Kah kah kah kah..

      Sultan melaka kata sblm ni kena kencing kau senyap je tapi bila bn masok longkang baru kau nk bising kena kencing.
      Kah kah kah..

      Kesian punyalah bengap cacai upahan najis nk phmkan sindiran org. Mcm mn nk menang pilihanraya.
      Kah kah kah..

      Lepas ni tukar akaun bubuh nama lain.
      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete