Friday, July 20, 2018

LOKMAN ADAM CALON DUN SUNGAI KANDIS




UMNO merasakan rakyat sudah tidak sokong PH dan calon PKR merupakan calon Wan Azizah yang tidak mendapat sokongan Pengerusi PH Selangor.

Sudahkah Azmin jumpa Anwar di Turki,  kenapa sekadar soal calon PRK hingga perlu ke Turki jumpa Anwar,  sudah tidak boleh berkomunikasi secara media sosial dan lain²..

15 comments:

  1. saya berasa lega sikit bila mengetahui budak lokman ni (d rabble rouser) d pilih olih UMNO/BN.

    jika calun nya saperti ustaz kazim (calun berlatar belakang agama), maka PH perlu berasa bimbang kerana pengundi yg menjadi penentu dtg nya drpd mereka yg tlh mengundi PAS dlm pru14.

    jika tiada sabotaj d kalangan ahli2 PKR, insya'allah kemenangan yg mudah akan d perolihi olih PH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun lega kalau UMNO kalah
      Bagilah org PPBM pulak menyakau
      Keturunan penyakau dua-dua tu

      Delete
    2. Kikiki..
      Mcm2 akaun cai najis ni pakai.
      Kau kata umno kaki mnyakau. Subgguh durhaka kau mengigit kaki tuan sendiri.
      Kah kah kah kah

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Barangan apakah yg turun harga setelah GST 0%?
    Ada tak kemungkinan harga barang akan turun selepas SST dilaksanakan?

    ReplyDelete
  4. MARA AKAN DIBUKA UNTUK SEMUA KAUM - SIVARASA

    Timbalan Menteri Pembangunan Luar Bandar, Sivarasa Rasiah, melawat Ibu Pejabat MARA, Kuala Lumpur kelmarin.

    Dalam pertemuan bersama dengan MARA, Sivarasa menyatakan hasratnya mahu membuka MARA untuk semua kaum di Malaysia.

    Kenyataan ini berikutan tersebarkan paparan dari whatsapp 'seseorang' yang turut berada di dalam pertemuan bersama Sivarasa kelmarin.

    [ ARTIKEL BERKAITAN : Hindraf jadi Menteri Perpaduan ]

    "Dalam taklimat kepada MARA hari tu dia boleh persoalkan tak boleh ke MARA dibuka untuk semua?" katanya di dalam paparan whatsapp tersebut.

    Individu tersebut juga menyatakan yang Sivarasa mahu menukar nama sekolah berasrama penuh Maktab Rendah Sains Mara kepada Maktab Rendah Sains Malaysia.

    "Kemudian siap tanya Maktab Rendah Sains Mara ditukar kepada Malaysia boleh tak?"

    MARA adalah singkatan dari Majlis Amanah Rakyat yang telah ditubuhkan pada 1 Mac 1966 bagi memajukan, menggalakkan, memudahkan serta menjalankan pembangunan ekonomi dan kemasyarakatan bumiputera dalam persekutuan khususnya di kawasan-kawasan luar bandar.

    [ ARTIKEL BERKAITAN : DAP jadi Timb Menteri Pertahanan ]

    Individu misteri tersebut turut menyatakan kekesalannya terhadap KERAjaan Pakatan Harapan yang belum pun memerintah selama 100 hari namun pelbagai kerosakan telah dilakukan terutamanya terhadap perkara yang menyentuh hak-hak orang Melayu dan bumiputera.

    "Belum 100 hari memerintah. Ini di depan mata saya. Sedih dengar.."

    Menurut sumber, Sivarasa telah diamanahkan untuk menjaga kepentingan MARA yang sepatutnya dijaga oleh orang Melayu.

    Sumber: https://abuleman.blogspot.com/2018/07/mara-akan-dibuka-untuk-semua-kaum.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang...MARA satu2nya institusi untuk kebajikan orang2 Melayu kini dah ternoda oleh kerakusan Melayu2 munafiq yg ghairah mengejar kuasa hingga sanggup menggadai kepentingan bangsa...

      Delete
    2. Masa umno noda mara kau senyap je..
      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
  5. Pemilihan Lokman sebagai calon benar-benar menunjukkan bas UmNo ini benar-benar sedang menuju ke jalan mati.

    Tak lama saja lagi sebelum bas ini benar-benar terjun ke dalam gaung.

    Merugilah sesiapa yang kekal di dalam bas ini pada ketika ia menjunam ke dalam gaung.

    Innalillahi wainna ilaihi raji'un.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa ost John. Tak lama lagi dah Bg Non nak jadi PM.

      Delete
    2. Nk buat mcm mn..
      Bas umno ni mcm babi.
      Xboleh kona kena jln lurus terus ke gaung.
      Pantang u-turn walaupun bakal jahanam.
      Kah kah kah kah..

      Ingt najis letak jawatan btl2 rasa bersalah.
      Rupanya menyorok dibelakang biar lagi senang nk balik batu pastu menyorok balik umno.
      Kah kah kah kah..

      Memang celaka besar anak razak yg seko ni

      Delete
    3. Najib dah terikut-ikut mode Kojolla & Tonggeng ker - main sorok2, sembunyi2, berak bersepah...??

      Betuk2 pengecut takdak telor.....!!

      Delete
  6. Seronok shopping sekarang ni
    Sejak GST 0%, Semua barang dah turun harga
    Nanti bila SST dilaksanakan, harga barang lagi banyak turun.

    Aku kagum dgn kerajaan baru ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shopping sekarang bolehlah juga mengelak mana yg ada SST mana yang tidak..

      Kalau dulu, pegang troley je dah kena GST..

      Yang paling jahanam, bayar gst untuk bayar hutang.

      Penat bayar gst untuk order barang kemas dari Yaman

      Delete
  7. Kalau si LOKMAN ni kalah, mesti meroyan sepanjang lima tahun.
    Siang malam berdemo. Saya KALAH kerana fitnah, FITNAH, FITNAH!!!!
    HAHAHA...............kesian

    ReplyDelete