Tuesday, July 17, 2018

LOKMAN ADAM SILA DUDUK TAK PERLU DEMO.





Satu lagi publisiti murahan lokman adam gagal???

Rasanya elok polis batalkan kalau yang datang bekas² sarkas di Mahkamah hari itu. Ada baiknya dibatalkan dengan kehadiran dingin, tak berbaloi dan memalukan kaum kalau berarak sekadar boleh dibilang dengan jari.

Kebebasan bersuara dan bertanya apa sahaja di parlimen menunjukan Tun sangat terbuka sekaligus menggambarkan lokman bukan sahaja  salah tetapi berbohong..


5 comments:

  1. Polis gagal jelaskan sekatan perhimpunan lokeman edem dibawah akta mana?...ade kebenaran polis?...dulu kalo pembangkang nak berhimpun dgn aman suruh polis jangan kluarkan permit...yg berhimpun ditangkap...ade yg digantung dari universiti..

    ReplyDelete
  2. Ini lah peluang lokeman edem menonjolkan diri sebagai hero baru umno....hero lama semua dah longlai tak bermaya..

    ReplyDelete
  3. ORANG UMNO MENCATUR KUASA DALAM KERAJAAN PAKATAN HARAPAN?

    Sejak Pakatan Harapan ada kuasa dan menjadi kerajaan, bukan saja mereka yang merupakan ahli dan penyokong parti-parti dalam gabungan itu yang sibuk mencatur kuasa, rupa-rupanya orang UMNO pun tidak ketinggalan sama.

    Di sebalik ada yang masih setia dengan UMNO atau menyalahkan Najib Razak sebagai punca utama UMNO kehilangan kuasa, terdapat juga ahli-ahli parti itu yang sudah berwajah dua.

    Dalam beberapa insiden, ada yang tanpa segan silu mendakwa bahawa mereka sebenarnya menyokong Pakatan Harapan secara diam-diam dalam pilihanraya lalu, meskipun masih lagi berstatus ahli UMNO sehingga kini.

    Konon katanya, apa yang mereka lakukan selama ini adalah dalam pengetahuan Tun Mahathir Mohamad dan Perdana Menteri memang merestui tindakan mereka.

    Lebih daripada itu, mereka juga mendakwa sokongan ahli-ahli UMNO terhadap Pakatan Harapan seperti merekalah yang sebenarnya banyak menyumbang kepada kemenangan gabungan itu sehingga berjaya mengalahkan UMNO dan BN.

    Tidak kurang, ada juga orang UMNO yang ketika ini asyik memuji-muji kehebatan Tun Mahathir di mana-mana, asal saja mereka ada peluang bercakap dan menonjolkan diri, meskipun mereka sebelumnya selalu mengambil pendirian mempertahankan UMNO dan BN.

    Di antara mereka itu, ada juga yang mendakwa selalu menghantar maklumat penting secara terus kepada Tun Mahathir melalui aplikasi whatsapp sebagai menunjukkan betapa rapatnya hubungan mereka dengan Perdana Menteri ke-7 sekarang.

    Pengakuan itu malah membuatkan seseorang yang rapat dengan Tun Mahathir agak terkejut kerana sepanjang pengetahuannya, sama ada sebelum ini atau setelah menjadi Perdana Menteri buat kali kedua, Tun Mahathir bukanlah seorang diketahui aktif berhubungan dengan orang lain melalui whatsapp.

    Namun, yang paling menarik ialah ada di kalangan mereka yang sebelum ini diketahui pernah bekerja dengan menteri UMNO juga turut cuba tumpang semangkuk mencatur kuasa dalam kerajaan baru ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno tewas ramai melayu umno jadi bangsat....masuk umno dulu pon kerana kebendaan...kerana nak hidup kena pandai temb erang dan bermuka2 dan hidup 2 alam....

      Delete
  4. Tak payah b ising-bising pasal LOKMAN ADAM.
    Dia akan berakhir jadi macam JAMAL JAMBAN....

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...