Google+ Followers

Wednesday, July 11, 2018

PERLANTIKAN RICHARD MALANJUN MEMBAWA HARAPAN.

Perlantikan yang tidak sempurna sepenuhnya tetapi terbaik dan tepat kepada kekeperluan perundangan.

Ia diperkenan dan dicadangkan oleh kedua dua pihak bertaraf Melayu dan Islam yang mempunyai kuasa mutlak (melantik dan memecat), waras dan mengikut Rule Of Laws.  Richard juga tidak dilantik seumur hidup.

Bantahan?
Datangnya dari siapa?
umno?
Wajar mereka melihat terlebih dahulu diri sendiri.
Sebelum ini apakah mereka golongan yang taat pada akhlak dan amanah?
Apakah mereka sebelum ini golongan yang mencegah kemungkaran dan menegakan kebenaran?

Bantahan?
Datangnya dari siapa?
Pas?
Mereka yang rasa lebih melayu dari melayu?  Lebih arab dari arab? Lebih Islam dari orang lain?  Yang menghukum, tidak sokong pas masuk neraka? Yang ponteng parlimen? Yang terima duit umno?  Yang tolak dap sebelum pru dan terima dap selepas pru?
Yang mana satu pendirian mereka, pagi cakap lain,  petang cakap lain, malam cakap lain?  hukum berubah ikut mereka? Doa ikut suka mereka?

Cukuplah kalau kita terima bahawa antara parti² yang berteraskan Melayu dan Islam bukanlah musuh yang kekal tetapi terpisah kerana sikap yang berbeza.

Marilah kita patuh pada ulil amri, menghormati perlembagaan,  jangan derhaka kepada Sultan dan Raja Melayu selagi tidak membawa kemudaratan,  maksiat dan dilarang Islam.

Melihat semua perkara dan peristiwa di dalam tempoh 100 hari, nyatalah Islam dan Melayu perlu bersatu, bersatu dalam satu wadah yang mengutamakan akhlak dan amanah,  itu yang akan dipandang tinggi,  dihormati disegani kawan dan lawan.

Hari ini,  kita sangat bertuah,  masih ada Melayu dan Islam seperti Tun yang mengatur strategi  menyebabkan musuh ketat seperti DAP menjadi kaku dan bisu dengan tindakannya yang seolah merendah,  melayani tetapi mencengkam kuat dengan kuasa mutlak.

Boleh faham ke tidak maksudnya.


76 comments:

  1. Elok lah tu
    Peguam negara tommas
    Ketua hakim negara richard

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambung (ada sikit nasi tambah)....

      Orang di syaki adalah si najib, si pencurik atau lebih di kenali kepala bapak kepada penyamun2 semalaysia beserta geng penyamunnya.

      Delete
    2. Ia tidak berakhir di situ sahaja, banyak lagi perlantikan yang menjurus ke arah yang sama, puncanya kerana umno?

      Inilah hasil sebuah perjuangan korup yang meletakan wang sebagai Tuhan?

      Delete
    3. Persepsi ke ini?
      Bukan, ada asas.
      Sudah masuk mahkamah.

      Delete
  2. Assalamualaikum. Bro KD. tepat sekali hujah dan saya amat setuju. kalau melayu Islam konon tapi merampok, manipulasi, konspirasi. Saya tak larat dah. dah penat. Tak tahu pasal apa, masih ada MACAIx yang masih taksub dengan Geng Penyamun lama. Itu pasallah Tun M tulis Malay Dilemma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro jgn dok rapu imej islamik kat sini.

      Ustaz dlm masjid pun bila ceraman dok ungkit silap org dan fitnah tu kau tak tengok lai .. Balasan apa ustaz tu dapat sekarang ni. ... Ada dok terkandas kat Yaman hilang pasport sekeluarga lak tu tu lah balasan mengumpat dlm masjid tak tau salah atau tak dok kicau dlm masjid tak tau ler dah balik ke idak PH parti libral mcm 2 ada yg LGBT, Gay, Lesbian belum kira tua kutok, tua renta, buluh betung mudo yg pengsan masa berucap bala tu bala ekonomi junam rega barang melambung GST dah sifar cam mana barang masih mahal KD bagi penjelasan sikit ni belum lagi SST masuk

      Delete
    2. Kikikiki..
      Meroyan lg cencaluk.

      Sabar jang bnyk2 zikir:
      Wasatiyah 33x
      Fitnah saman selasa depan 33x
      Najib rosmah menabung dari kecil 33x.

      Akhir sekali nyanyi lagu:
      Anak kecil main api

      Delete
    3. Cincaluk Busuk cakap merapu...barang ape yg dah melambong?...

      Aku beli 5 barangnkat kedai eco bayar 10.00...dulu aku kena bayar 10.60...60 sen aku boleh bayar parking...mcm parking free plak...berlambak orang beli belah kat pssaraya giant...masing2 boleh beli lebih...bil telrfon dan astro turun...aku boleh jimat....insurans kete akunjimst...minyak rambut ubat gigi semua turun bila 0 gst..minyak tak naik rega...

      cincaluk masih ngigau....cincaluk masih bayar gst kot...maklumlah penyokong prompak suka gst dan barang naik rega..

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Mana si nyah LGBT Kera Bapuk Bodo?
    Blog gay KD ni dah nak tenggelam, tak der sambutan
    Bagi ler komen bro (ambil kata2 mintri hingusan LGBT)...
    Ki kik kik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai harami, agak2 ko? Najib kalah sebab persepsi ker? Salah! Sebenarnya, kebenaran mengatasi kebatilan! Disebalik propaganda najib tentang keborokan,penghinaan, cacian dan maki hamun terhadap Tun dan ahli keluarganya, isu comanggo, lgbt, abata, DAP, yahudi dan sebagainya....

      Siapa Allah beri kemenangan dan berikan kejayaan pada PRU14?

      Delete
    2. Xde sambutan tapu cai najis dtg meroyan.
      Kah kah kah kah..

      KD ok lg lah dr blogger bn
      Abes filter sume komen.
      Jdk tempat berlonggok sipenjilat dan pembodek

      Delete
    3. Bog Cucu Tok Sekampit tempat cai gila babi meroyan sejak kalaah perang...hihihi..

      Delete
  4. Replies
    1. Raso pakai lidah, tangan atau ABATA?

      kah kah kah..
      Kebetilan pheonix bangkit dan cencalok suka guna slang nismilan.
      Sorg ada bape akaun?
      Bnyk dpt elaun?

      Kah kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    2. Penis tak bangkit yg gilo khinzir..hihihi..

      Delete
  5. Malaysia Baru
    Kesamarataan hendak lah mengikut perlembagaan
    Bukan kesamarataan mengikuta kemahuan dan agenda,

    Melaysia baru jika kita memberi pendapat yg berbeza menjadi suatu yg tidak sihat
    Kitansemua harus ikut sahaja apa yg di hajati oleh pemimpin PH
    Umnoa BN mengabil masa 60thn untuk menipu Malyasia jangan hairan jika PH mengambil masa 6bulan untuk menjadi UMNO BN,

    Harap kementerian perlajaran dapat menambah mata pelajaran siivic atau tataralyat dalam sukatan pelajaran,,
    Hanya ini cara sahaja yg boleh mengubah mindah manusia Malaysia,,
    Jgn kita nafi kan yg ada dalam barisan politik Malaysia tak kira dari parti mana semua nya sam sahaja sedikit pun tak da rasa kasihan pd rakyat kecuali TunM
    Yg lain sama sahaja sidikit atau banyak mempunyai agenda sendiri ataui kaum dan kepentingan peribadi,,

    Nasib kamu Malaysia
    Perbezaan pendapat adalah musuh untu penyokong sesuatu parti,,
    Kalau mcmni cara mungkin usia PH tak lama atau bergantung pada Usia TunM

    Ingat jika umno BN hidup semula , umno akan menjadi hantu cuma tak pasti hantu baik atau hantu jahat,
    Biasalah benda yg mati jika hidup semula boleh juga di panggil penambah baikan tapi boleh juga di panggil hantu,,

    ReplyDelete
  6. Isu terbaru yg cuba dipanaskan oleh macai2 harami umno dan golongan bersimpati termasuklah blogger Celah Gelegar (mungkin CG golongan keliru?) yg berterusan menyerang menyondol isu numan afifi dan lgbt demi doktrin atas nama alif ba ta.

    Tentang numan afifi yg menganjurkan iftar gay ini,

    Yg pertamanya adalah, adakah orang melayu islam faham maksud larangan Allah?

    Yg kedua, Bukankah perbuatan atau tindakan yg dilakukan itu ditegah Allah?

    Yg ketiga, dimanakah terdapatnya bukti numan afifi telah melakukan perbuatan mungkar iaitu telah, sudah melakukan kegiatan sumbang? Mungkar? Seks songsang?

    Yg keempat, bagaimana pula jika numan afifi menganjurkan kegiatan tidak menyalahi undang2 seperti aktiviti kaunseling? pendidikan islam? Beriadah, berkenalan?

    Yg kelima, ambil contoh mudah, jika macai2 harami belaan najib si pencuri membeli makanan tepat jam 7.30 pagi di bulan ramadan setiap hari, adakah kita boleh mengatakan macai harami ini tidak berpuasa? Adakah kamu, melayu islam seperti blogger CG nampak aksi perbuatan macai harami menyuapkan makanan kedalam mulutnya?

    6.Kenapa melayu2 islam, 60% mengundi parti PAS dan UMNO, begitu mengaibkan persepsi dan bersangka buruk sifat mereka?

    7.yg ketujuh, Bersalahan faham satu perkara, tetapi mengeluarkan artikel dan komen2 sehingga mengelirukan pembaca lain bagaimana pula?

    ReplyDelete
  7. Aku tak nak ambuk kiea siapa AG siapa Hakin apa yh aku tau sekarang GST dah sifar barang melambong mana menteri mana timbalan menteri mana PM yg janji PH perintah kos sara hidup turun.

    Sekarang bila rakyat bising apa tun cakap . . rakyat jgn terlalu bergantung dengan kerajaan waaa sajak jawapan tun tu lah aira penipu munafik janji dicapati Allah akan balas segala jejahatan pyak PH.

    Kini dilihatkan setiap hari ada saja kebenaran teraingkap lepas aatu satu yg hedar TV3 sikit tak sebut Ag swiss kata Najib tak terlibat dlm money laundering tu kan nak buat peraepsi supaya rakyat ingat najib terlibat kan bodoh piang Aman sekarang bulan zaman tok kaduk Aman tu 22 tahun semua blure

    Sekarang baru seminit AG swiss umumkan satu dunia dah tau

    Cth kea abang Mat sabun sath donia dok gelakkan oh my english dia... 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

    KD sedar2 lah belum 100 hari macam2 terbongkatr nak tunggu 100 hari mau berkarat bateri jantung TUN sebab kerap cas maklumlah berita terpegempar banyak sangat.

    Harap jgn bateri janting TUN meletup cam hp samsung sudahlah... 😂 😂 😂

    Ekau ni KD bila nak buat pilihan batu nesan Lonjong ke batu nesan Pepeh buat keputusan cepat jgn asyik dua alam jgn gedik tak bertempat senang aku nak pacak nesan tuk kau kalau dah ada choice

    Jadi manusia jelma siang mln ni berat woiii jgn lupa setiap langkah kita di laknat oleh bumi serta serata alam sehinggakan tanah danbbatu pun laknat kau nanti

    Stick to your choice jantan ko tino

    Bukan apa dah penat aku tengok kau tiduh orang lain bapuk walhal kau lebih bapuk dari bapuk.. .

    Sekadar tanya bawah tu kau operat ke atau tak tengok ler... Sajat ngak lias gaduh sampai sebut2 operat tampal tak lepas tebuk tu
    ..
    Allah dah kasi nak ubah tak berayukur sungguh

    😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

    ReplyDelete
  8. Kak bro maaf lah almaklum. Ler conpius KD sempena menjunambya BSKL tak lama lai banyak ler majlis besar berlangsung.

    Majlis pertama adatistiadat pengembumian ah tong kerana main terjun kuak lentang setelah saham terbabas gaung.

    Majlis kedua pengebumian dan penimbusan tak ssiapa yang gagal dlm perniagaan akibat diboikot oleh Orang Melayu

    Majlis ketiga adengan timbus mahluk kecewa akibat gagal dlm saham dan bisness dengan meminum racun dan bunuh sekali alih keluarga nak buat tema.

    Sibuk le tukang jual keranda untung libu2woo band panvaragam pun dapat rezeku lebih ler tak lama lagi

    Jgn lupa 1997 dulu banyak adenga. Terjun kuak lentang akibat muflis.

    Yg kafir dia tak heran bunuh diri apa susah busuk2 pun keluarga hantar banglo khadam baju, kereta merc dan macam2 lagi yg melayu ni kalau bunuh diri apa dapat neraka ler jawapannya.

    KD ekonomi dah nak hancur. Rezab dan susut apa kau pyak ph laungkan aka. allah tunaikan iaitu Malaysia bangkrap.

    Apa kau doa iti kau dapat KD dulu kau ratib hari2 zikit tiap jam Malaysia muflis sekarang ambik hasilnya.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Mental tu bro. 61tahun memerintah tup2 kalah dgn parti cap ayam (dorang katalah), tu yg sasau.

      Delete
    2. Cincaluk dah kehilangan sumber rezeki sejak ketua jemaah prompak jatuh bangsat...tu pasal meroyan ...

      Delete
    3. KBB...ko selalu dapat supply babi dari maner?

      Ki kik kik...

      Delete
    4. Patut ekau bulat dok melantah dedak haram sampai kembong.

      Ini bukan mental tapu pasal dkau semua masih berperabgai pembangkang dok bangkang setiap maso

      Otak banggang penuh taik dan air kencing jauh sikit bau hancing.

      Nak muntah aku tengok ekau ni.

      Tak usah nak membongek lah bulat ke lonjung ke pepeh ke nampaknya kau dah pilih ya tak KD

      Tak usah nyamar banyak nickn name nanti berjelo tukang ukir nak ukir kat batu nesan mausampai ke kepuk kena ukir maklum lah manusia tak kenal siang mana malam mana

      Ini jer lah taraf komen ekau KD tak apa kita tengok berapanlama PH perintah bampaknya mcm tak sampai 1 penggal.

      Bang non dah mula nampak nak kawtim ngan abg zahid nak jatuhkan TUN dan dakwa dia mcm mana dia buat pada Najib tapi kali ni lain sikit banyak negeri nak kena buat serbuan maklumlah di Putrajaya di Langkawi di Kedah dan beberapa negeri lagi belum lagi dlm kapal layar

      Delete
    5. Kan jho lo suruh hantar kat ko...jho lo suruh kasi sama ko....hihihihi....tu pasal ko kuat ikut ajaran setan subhat dgn prompak mungkar...tak gitu?...hahahaaa..

      Delete
    6. Cincaluk busuk..ko dah kena kencing hancing dgn anak najib dan amoi taiwan...tu pasal ko.meroyan

      Delete
    7. Itu ler Kera Bapuk Tomato Bodo ni, masa kecik mak soh pi belajar ngaji Quran, dia main pondok2 ngan bebudak jantan. Sudahnya kener sontot, terus terlibat dgn LGBT. Hadoi...

      Delete
    8. Kecian cincaluk busuk duk mengharap jutawang Zahid kawtim dgn anwar...nak menang sendiri tak de pluang dah..

      Delete
    9. Bapuk Bodo Tomato, ko tak jawab soklan aku...babi dpt ner?

      Delete
    10. Wah... . Kejora beruk bodo bapuk betul ke aku sebut? 😂 😂 aku bukan mcm kau depan kau jolok belakang kau tadah manusia serba guna siang sarung seluar malam sarung bikini 😂 😂 jgn marah ya

      Jenis manusia kunyit ni senang nak cam kalau jalan lengok dia simpang siur sikit maklum ler depan belakang kena taruk. Tu yg KD meroyang walaupun PH menang tapi masih berlagak macam pengalah.

      😂 😂 😂 😂 😂

      Delete
    11. Kan jho lo bagi kat ko...sedap tak?...ug mskan baabi ikurvsetan dubahat dgn prompak...tak gitu?

      Delete
    12. Anom 9.52 melayu kampongan...belajar quran sekerat dah berlagak pandai...puiii...hihiji

      Delete
  10. 10 tahun terakhir umno buat kerja jahanam dan mungkar, inilah bala dan bencana yang sedang PH hadapi untuk tangani.

    Apabila mungkar dibongkar, datanglah mereka membuat fitnah.

    Mana satu pengkhianat, lantik Thomas atau lantik jho low?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cincaluk dan cai gila babi tentu suka kalo lantik jho lo..banyak untung maa..

      Delete
    2. Apa ada pad AG atau ketua hakim. Semua tak boleh lawan TUN punya auta

      Terbaru Tun minta kaum Suni yakni ahli suna wal jamaah menerima syiah apa punya bala punya orang tua.

      Tak ingat kubur ke. Nak nanti mati bumi tak terima kena awet gantung sebagai tia g bendera apa.

      Tak ingat attartuk mati mcm mana siksa nak rasa sangat ke

      Dah hilang pegangan agama ke dia ni

      KD just nak tau kau siyah ke sunah

      Saja jer nak tau mana tau kot2 boleh aku ukir lambang syiah kat batu nesan kau nanti itupun kalau kau syiah ler

      Delete
    3. https://ewidoyoko.blogspot.com/2014/03/madzhab-syiah-yang-benar.html?m=1

      Bukan semua syiah bertentangan dgn islam..

      Delete
    4. Sdr Cencalok, Bapuk Bodo Tomato ni LGBT, maner ader nyer Sunnah ke atau Syiah.
      Ayat Quran pasal babi pun dia tolak...
      Dia hanya percaya ayat2 atok dia jer...

      Delete
    5. Dia pertahan Syiah sbb Bg Mat Sabun dia kepala besar Syiah tapi dia sendiri Bapuk LGBT...

      Delete
    6. Anom 10... Dah gila babi sorok ayat quran larang buat kemungkaran..

      Delete
    7. Bagi cth jgn hanya cakap kalau dah tak kaum menghina Nabi (S. A. W) itu kau kata tak bertentangan dengan Islam.

      Kau lalok ke KD atau kau mabuk ketum

      Kalau dah sampai hina nabi itu kau kata OK

      Sedar ke atau tak kau ni.. nabi Munammad (S. A. W) kesayangan Allah ideola umat Islam kau kata syiah tu ok memang kau ni dah jauh nampaknya KD

      Bagi Puak syiah darah orang sunah adalah halal sedangkan membunuh adalah dosa beaar.

      Itu kau kata Ok 😱 Terkezut aku...

      Cara kau dah menunjukkan Siapa kau dah apa fahaman kau

      Delete
    8. Sendiri makan babi ikut ajaran setan tuduh orang plak..mau kaberap kar cai bodoos?..

      Delete
    9. Cincaluk busuk dah merapu..sape yg hina nabi?...ko yg melalut ni kenape?...

      Delete
    10. Buang masa jer Sdr Cencalok melayan dua ekor khunsya LGBT nih...

      Auw...auww...auuwww...
      Tak kuaser I tau...

      Ki kik kik...

      Delete
    11. Aku bagi link bukan semua syiah bertentangan islam...hj hadi boleh berpeluk dgn syiah

      Delete
    12. Kau tak payah cerira pasal syiah kat aku kalau syiah siap ada kaabah sendori di Iran dan mereka masuk ke Mekkah hanya nak buat kerosakkan bukannya nak beribadat sangat faham.

      Itu lah sehingga ada ayat dlm Quran apabila darah mula membasahi Kaabah itu lah niat syiah merosakkan amalan Haji orang Islam paham ngok.

      Delete
    13. 10.09 memang gila babi dejak kalah perang...meroyan tak tentu hala..

      Delete
    14. Cincaluk busuk ko ingat syiah ade 1 golongan saja?...pegi belajst dulu tambah ilmu..

      Delete
    15. Mungkin ada aliran baru, Syiah LGBT.
      Mereka ni makan babi pun boleh, sbb dgn makan babi boleh jadi cerdik. Kalau makan lembu jadi bodo, ikut pandangan mereka.
      Bapuk Bodo Tomato ni salah seorang khalifah mereka kot.

      Delete
    16. Kejora Bapuk Bodo Wednesday, July 11, 2018 5:56:00 PM

      Pemakan babi cedik..pemakan lembu plak jadi bodooo..

      __________________________________
      ASTAGHFIRULLAAHH...SYIAH LGBT

      Delete
    17. Inilah akibat malas belajar & tak kenal Quran.
      Masa kecik2 ngaji Quran asyik ponteng, main masak2 & pondok2 sesama jantan.

      Delete
    18. Eleh ngaji quran separuh jln nak berlagak plak hingga tak.kenal mungkar makruf...oooo tok guru ko mati dulu blm tamat...

      Delete
  11. Yg dah kalah perang jangan nak tunjuk lagak plak...

    ReplyDelete
  12. Golongan yg makan babi dan minum arak mudah ikut ajaran setan hingga yg mungkat pon dipertahankan....ape nak jadi dengan cai2 bodoos ni....ciannye

    ReplyDelete
  13. Ooi bahlul

    Pemakan babi cedik..pemakan lembu plak jadi bodooo..


    Cina yg makan babi cedik tak sokong pon prompak mcm ko..bodooo mcm lembu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kes tak paham statement aku ato kes nak putarbelit?...

      Delete
  14. Asal kalah berhujah - nak melabel?

    Tak perlu sebok sangat dengan kafir, syiah dan sebagainya kerana bukan kerja kita mengukur iman orang lain, bukan kerja kita mengatur syurga neraka mereka, Pengetahuan Allah Maha Luas.

    Baiki iman kita. Selesai.

    ReplyDelete
  15. Allaaaah bapok bodoh ke pandai sekurang kami ada jantina yg jelas bukan macam kau nak pilih pun conpius nama belajar tinggi tapi jantan tino pun masih conpius.

    Ini lah dasar LGBT apa pun boleh sondol asalka. Boleh jolok.

    Buat bazir jer Allah bagi kau sperm kau sepah kat lubang jubor. Nak kata cerdik binatang lagi bijak tau juga mana lubang patut masuk.

    Tak mcm puak LGBT ni kalau lubang ular selamat situp pu. Dia dok jolok.

    KD dah pilih mana batu nesan kau nak?

    😂 😂 😂 😂 😂 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni ngaku jantan tapi stail nulis mcm betino...lembuutt...pondan ker ko ni?...hahahaha...

      Delete
    2. Aku berlembut dengan irang lembut cam kau KD takut nanti kau nangis ngadu dengan TUN

      Kalau kasar nanti kau kata biadap so aku kasi kau bahasa aku paling lembut hanya tuk jantan jalang mcm kau

      Ni kau jelmaan mana siang atau malam mana tau siang malam pun kau dah conpius sejak menang ni kan maklum ler tengah mabuk kuasa first time katakan lain ler cam team UMNO dah biasa menang sesekali kalah ok gak buat cuci rumah kasi keluar aegala kotoran masaalahnya kotoran dok bertengek kat parti sana lak kita tengok jer lah drama akan dtg sambil mkn popcorn

      Delete
    3. Dpd nama ko sendiri dah terserlah...
      Bapuk Bodo...bukan pondan LGBT ke tu, cai tomato? Hadoi...

      Delete
  16. Siapa pon yg jadi AG dan Ketua hakim tertakluk kpd undang2...2 orang ni berkuasa dlm bidang masing2... Tak de kuasa pinda perlembagaan dan undang2... Tak de kussa tutup sekolah melayu tutup roboh masjid...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanye ade pihak nak mempolitikkan isu ini kunun bela melayu...masa ade kuasa di tindas ditipu melayu..

      Delete
  17. Dgn pelantikan bukan melayu yg berkelayakan orang bukan melayu tidak boleh melabelkan melayu racist...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap jer korang takut dgn puak kafir pemakan babi yg tolong bagi menang masa PRU dulu...


      Khaarrkk...ptuiihh...hanciinngg...

      Delete
    2. Kalo berani sangat kenape ko tak perang saja puak kapir harbi?....

      Puak kapir ni benci puak prompak dan penipu putarbelit...yg ngaku islam pon sokong prompak....ikut ajaran islam?

      Delete
    3. Ko dah kena kencing...
      Depa bukan benci perompak, depa benci Melayu...ada fahamm!
      Memang bodo piang, nama pun Bapuk Bodo...

      Delete
  18. "memang gila babi dejak kalah perang...meroyan tak tentu hala.."

    Bro kbb.

    ........

    Begitulah nasib macai2 harami yg meracau semenjak kekalahan umno najib tempohari.

    Sebelum PRU dah cakap=b.e.r.t.a.u.b.a.t

    Tetapi macai tak nak dengar, tenggelam hayal dengan habuan harami, kemewahan doniawi pemberian najib si pencurik.(kepala bapak ko)

    Hari ini kami ingin menasihati sekali lagi....

    Macai2 harami, korang gantilah, ambil alih gua tempat budak2 siam terperangkap aritu.

    Korang bertaubatlah ikut pilihan dan citarasa korang tuhan mana korang nak pilih.

    Jika datang air menggila masuk dalam gua tu, korang terimalah nasib seadanya....redho je la, jika korang temui ajal dalam gua tu terimalah seadanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg gila babi tu yg takut & terikut rentak pemakan babi...
      Hingga sanggup cakap, "makan babi jadi cerdik, makan lembu jadi bodo..."

      Khaarrkk...ptuihh...hanciinngg...

      Delete
    2. Kenape ko kuat putarbelit? Ade ker ayat aku kata makan babi jadi cedik?..memang konfem ko ni memang bodoo dan kuat putar belit....tak devcara lain dah nak menang?....hihihi..cai bodoo..

      Delete
    3. 5 tahun ni.kerja ko putarbelit dan meroyan laa..

      Delete
  19. Ni satu lagi mahluk tak ada akal memang kaum PH nu suka lubang kan. Gua pulak dah.

    Apake bodoh nak jadi penganut hindu dok bertapa dlm gua..apa ke banggang kau ni phoniex pasal terma hakikat lah kitaorang teruskan memvaking UMNO secara ikhlas bukan mcm kauorang yg tak boleh terima hakikat dah jadi kerajaan dan berlagak mcm samseng kampung dusun

    ReplyDelete