Google+ Followers

Tuesday, July 3, 2018

UCAPAN² LONGKANG BUDAK² BARU TUMBUH GIGI POLITIK DI DEPAN SPRM PUTERAJAYA...



18 comments:

  1. Anjing menyalak bukit aje ni... Kesian. Ckp tunggang langgang. Betul? Macai.. Betullllllll
    Betul? Macai.. Betullllllll
    Betul? Macai.. Betullllllll

    Patutlah KD kata longkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kd tu anjing madey...dapig dah meratah satu negara..madey jd boneka..dendam pd najib.. Harge petrol xturun, hmpir semua projek idea DS Najib dicedok ciplak cetak rompak si Madey lahnat.. KERA jaan uneducated.. Pastu runtuh pecah tak lama lagi.mInsya Allah..
      Ko sokong KEPALA Perompak Tua ..jho kow tu watak rekaan..tangkap Najib tp pesalah lembaga pengarah semua lepas? Mcm najib yg run company??

      Delete
    2. Najib Kepala prompak dah disiasat dan ade bukti..tun madey Kepala prompak tua tak disiasat dan dibuktikan....najib takut?...jho lo watak rekaan macai bodooh....

      Tun madey boneka dapigs...tapi menteri kabinet tun yg tetapkan..bising dapigs...otak ko yg senget..

      Idea najib kena ciplak dgn tun tapi putrajaya tun yg buat kenapa najib pakai?...nak umum manipesto bn najib dan cai2 penuhkan stadium bukit jalil...bila najib buat stadium ni?...klcc fiholangkan...

      Delete
    3. Cina jho lo tak wujud?...jadi siapa yg marahkan fbi yg rampas kapal newah equimity milik jho lo?...salleh kruak yakin jho lo wujud sebab tu salkeh kuak kata tak de bukti kapal milik jho lo...

      Kalo jho lo tak merompak 1 mdb tak perlu jho lo lari menyorok..

      Cai tertekan kesedihan amat sangat hingga berkhayal jho lo hanye watak rekaan mcm citer kartun disney junior...dah ilang akal ko ni cai..cian ko..

      Delete
  2. Masa Khairuddin dan Mathias kena tangkap atas tuduhan pengkhianatan terhadap negara dan terus sumbat dalam jail di bawah SOSMA (padahal Khairuddin dan Mathias hanya buat laporan ttg skandal 1mdb), depa ni tak fikir pulak logik tidaknya tindakan PDRM. Kenapa tak terfikir yg tindakan tu menunjukkan ada yang nak disembunyikan ttg 1mdb?

    Sekarang melalak suruh tunjuk bukti.

    Padahal esok, najib akan dituduh atas kes seleweng duit SRC International rm42 juta, belum lagi atas kes duit 'derma' rm2.6 bilion. Depa ni pi melalak tak semak dulu ke fakta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu semua kaki putar belit...keciwa dedak habis..

      Delete
  3. Malaysia has finally entered new record....a country with a history of,

    1- former Deputy Prime Minister ARRESTED, STAND TRIAL, CONVICTED and JAILED!

    2- former Prime Minister, ARRESTED, TO BE CHARGED, then then and then.......

    Now the restructuring of Malaysia can finally begins...

    ReplyDelete
  4. Ingatkan seminar MLM produk baru tadi. Phui buang karan tul aku tengok bideo tu sampai habis

    ReplyDelete
  5. Bodoh oiii KD..ko ni byk sgt minum air kencheng madey dn gone end..main sedap mulut je maki org.. Ko tak tengok dengar isi percakapan dalam video tu.. Buat Pekak kunun.. Bodohnye SPRM maib wayang.. Madey takkan selamat lah.. Dunia sb Akhirat nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perompak selamat dunia akhirat..hihihi

      Delete
    2. Yg dah minum kincin najib dan jho lo dah jadi sasau...meroyan siang mlm..najib bukan ditembak...nak dibicarakan oleh mahkaamah ...bukan tun madey jadi hakim...

      Delete
  6. Bodoh punya puak2 umno nie...semua btol kepala bapak kau!!! Org semua nengok world cup la bangang! Semua yg dia dok membebel kononnya takde bukti walhal bukti2 depan mata...apa punya bengong daaaa

    ReplyDelete
  7. Bodooh betul...tunggu kertas pendakwaan habis wang dan barangan dibawak lari...kalo simpan di bank tak perlu dirampas...boleh sita saja...barangan yg dirampas blm menjadi milik kerajaan...najib boleh buktikan dari sumber halal..masalahnye najib sukar nak buktikan halal.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo smar singh tak ade waran gelidah najib boleh ambik tindakan undang2... Senarai barang yg dirampas jugak sudah diserahkan kpd pemilik premis..

      Delete
  8. Lokman adam bawak budak2 berhimpun ade permit polis ker?...

    ReplyDelete
  9. Sprm yg tangkap najib bukan pasukan petugas khas...penangkapan najib dgn arahan AG kertas pertuduhan telah siap...kalo ditangkap reman untuk siasatan...ini bukan tangkap reman...ini tangkap untuk dakwa..10 pertuduhan dah ready..tak boleh tangkap untuk saja2 nak kurung..

    ReplyDelete
  10. Seronok jugak tengok puak umno belajar berdemo dijalanan ..dulu puak anwar berdemo mcm2 dikatakan...hihihihi..

    ReplyDelete
  11. TPM ke monggolia pegi meeting

    Najib tak pernah sampai monggolia..

    Selepas neeting TPM boleh jumpa keluarga Altonya untuk bagi tau kes bunuh altonya akan disiasat dan dibicarakan semula...

    Masuk mahkamah lagi najib....lokman adam demo lagi..

    Kes derma 2.6 billion sekali lagi masuk mahkamah...demo lagi..

    Lepas tu amerikana plak dakwa najib subahat gubah wang haram di amerika...

    Pengakhiran hidup yg menyedihkan untuk najib...menangis lah tun hajjah rahah....semah?..

    ReplyDelete