Thursday, September 26, 2013

kompromi VP yg lebih baik buat UMNO - ali rustam no. 2

1. hisham kekal sebagai calon favourate yg tidak akan dipilih semula hingga dilabel 'asalkan jangan hisham' - mampu membuatkan hisham menangis sekali lagi.

2. shafie afdhal berada dalam kedudukan 'ditelan mati omak, dibuang mati ayah' oleh perwakilan dlm mengimbangi samada calon mewakili malaysia timor ini perlu dikekalkan atau tidak kerana adalah menjadi penting untuk umno terus kuat dan mendapat undi rakyat sabah di masa2 mendatang.

3. ali rustam dilihat gabungan yg lebih baik dan mantap untuk digandingkan dengan zahid dlm keadaan apa shj untuk umno hadapi arus di masa hadapan. mukhriz sekadar lebih beruntung utk banyak belajar dari kedua mereka ini.

4. keenam-enam mereka masih relevan, saling memerlukan seumpama menarik rambut dlm tepung dan penyelesaiannya isa samad setiausaha, shafie sebagai ketua penerangan dan hisham sebagai bendahari.

aku harap najib bersetuju !

3 comments:

  1. menarik jgk tuh...korang pilihlah sendiri.den xlayak memilih

    ReplyDelete
  2. Hisapuddin tu tak payahlah.aku rasa klu dia menang pun krn sepupu PM.ramai duk bodek PM jd kena sokong sepupu dia lah.kekal jd Menteri psl sepupu PM gak klu menteri lain dah lama kena "tendang".

    ReplyDelete
  3. Pada aku Isa Samad dan Hisam tak perlu diberi apa2 jawatan. Isa Samad suruh dia jaga Felda tu jangan lingkup. Hisham tu biar dia kerja jadi loyer balik.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...