Monday, September 30, 2013

Zairil akan bantu Melayu

 KEMASKINI:
Kalau zairil tak akan tolong Melayu aku tak hairan sangat, bila ada Melayu nak bunuh Melayu - itu dasyat sangat - UMNO lebih memalukan  http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2013/10/najib-pilihan-umno-batal-semua-jawatan.html

 .........................

istilah 'melayu' bagi DAP ialah asalkan namanya didaftar atas nama 'melayu' maka itulah melayu tanpa mengira dia keluar dari lubang mana, tanpa perlu tahu siapa bapa dan emaknya - itulah 'Melayu DAP' kayu.

Jadi 'zairil' itu adalah melayu DAP kayu.

sudah tentu kita tidak memusuhi zairil kerana namanya zairil kecuali dia memusuhi kita, tidak juga kerana dia melayu dap kayu, malah wajib kita menerima dia sebagai saudara seugama. yang kita tidak suka dan tidak dapat terima ialah DAP menjadi penipu dan pembohong dengan menyatakan zairil 'melayu dap kayu' itu adalah sama dengan melayu seperti yg dimaksudkan dalam perlembagaan.

lebih jelas kenapa melayu seperti yg dimaksudkan dalam perlembagaan tidak diberi tempat yg sewajarnya sebaliknya tempat itu diisi dengan melayu dap kayu - lebih penipu lagi DAP mengaku dia bersikap adil pada semua bangsa. Dengan hanya membela dan memberi makan dan tempat kpd beberapa ekor anjing hitam untuk kuat menyalak maka DAP menghebahkan semua anjing telah dijaganya dng baik.

agaknya apa pula melayu dap kayu akan hulurkan peluang kpd melayu - mungkin tukang cuci jamban kandang babi, syabas !!!!

No comments:

Post a Comment

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...