Saturday, September 21, 2013

Najib perlu dinasihati sebelum terlambat.. zahid jng bawa budaya anwar...




Gambar menceritakan seribu perkara berdasarkan pandangan masing-masing dan disahkan mereka akan mempertahankannya secara bersama-sama untuk jawatan Naib Presiden seolah-olah once mereka pegang, itu hak yang nak dipertahankan sehingga ada terlupa ukur baju di badan sendiri. Yang cerdik seperti Zahid masih mahu membawa bersama yang kurang cerdik seperti Hishamuddin yang lemah dan lembek 
 \
 Perjuangan ini untuk siapa sebenarnya?

Semata-mata atas alasan  Najib dah restu, atas alasan mereka saling memahami dan serasi. Sehinggakan orang lain yang nakbertanding mesti dapat nasihat Najib.
  Apapun politik tetap ada sepak terajangnya, di depan dan di belakang ada banyak
 perbezaan, rambut sama hitam, hati lain-lain. 

Hakikatnya apabila Mukhriz menawarkan diri, Ali Rustam dan Isa Samad dapat tempias untuk turut berpotensi menang.

Adalah penting untuk perwakilan menasihatkan Najib dalam bentuk penentuan undi pemilihan Naib Presiden bahawa UMNO bukanlah miliknya.


zahid pula bukan lagi remaja, dah tua, tunjuklah tauladan pemimpin yg boleh dihormati oleh pemimpin pelapis dan muda seperti mukhriz, janganlah cuba jadi kepala puak dengan membawa budaya anwar untuk terus kekal di dalam umno, ini pertandingan antara sahabat, berkempen secara individu, secara jantan dan tak perlulah dukung nama najib keseluruh negara.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...