Friday, September 5, 2014

2 Perkara Gembira Untuk Rakyat Malaysia Raikan...

1. Penubuhan PASMA dianggotai ahli PAS dan sebahagian pemimpin kanan - petanda awal PAS sedia berpecah... makin meriahlah Melayu berpolitik.

2. Akta Hasutan akan dimansuhkan dan digantikan dengan Akta yang lebih sopan dan mesra rakyat sesuai dengan rakyat Malaysia yang makin bertamadun dan beretika - tolong segerakan dengan pantas.

3. Sewajarnya kita tumpang atau tambah satu lagi berita..Penubuhan PPS yang digembar gemburkan oleh kedua-dua pihak kini sudah reda...tidak tahu apa endingnya..apakah secara diam sudah ada persetujuan bersama yang tidak perlu dihebahkan?

2 comments:

  1. Lepas ni senang la kerja2 meghasut utk sokong kominis. Apa ada hal, akta yg ada akta yg lembut2 je...bestnya our future of malaysia under najib pm kita....

    ReplyDelete
  2. SETUJU dgn. YB Datuk Ibrahim Ali - takkan undi BN kalau Akta Hasutan dihapuskan! Bahkan kalau tiada tindakan habisan ke atas si PENDATANG KAPIRDAJAL guan eng/rayer-KANGKANG BABI dan beribu geng kongsi gelap depa tu - memang ini satu lagi PENGKHIANATAN terbesar!

    PERKASA-ISMA; tolonglah tubuhkan parti baru ISLAM/Melayu yg. TULEN - bukan parti PENGKHIANAT spt. PAS/UMNO; atau bergabung dgn, PAS kalau PAS keluar PR-JAHANAM dan kembali sbg. parti ISLAM TULEN

    Si Islam/Melayu-LIBERAL memang PENGKHIANAT; hati punya JAHAT! Lebih pentingkan KEMEWAHAN anak-beranak depa, hingga sanggup GADAIkan agama/bangsa/NEGARA ISLAM PUSAKA nenek moyang kami ini! Dahlah tu, punyalah PENAKUT kat MUSUH ISLAM/Melayu dari Barat-ZIONIS dan ejen mereka dari DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...