Friday, February 27, 2015

Selepas Harakah, NEXT ?


Tahniah dan sokongan penuh ke atas PM dan Najib kerana mengambil tindakan permulaan undang-undang yang  bermaruah dan tegas ke atas Harakah PAS dalam pelaporan ‘Dana 1MDB biayai syarikat filem Riza Aziz’.


‘‘Kita kena saman dan buat permintaan akhbar ini tarik balik apa yang disebut (tulis) kerana dakwaannya adalah fitnah dan tidak benar sama sekali.

 “Mereka pun tak ada menunjukkan bukti saya salah gunakan kuasa. Jadi saya berhak untuk membela diri saya dan keluarga,” katanya dalam sidang akhbar selepas majlis peletakan batu asas Hospital Pakar Minor Sri Aman di sini hari ini.

Diharap Najib juga mengambil tindakan yang sama ke atas mana-mana pihak dalam isu 1MDB atau isu-isu lain kerana semuanya itu memang sedang merosakkan imejnya selaku individu peribadi, anak Tun Razak, suami Rosmah, PM dan atau Presiden UMNO.

Selain 1MDB, beban keroskan imej yang besar juga sedang berlaku ke atasnya dalam isu altantuya, jet rasmi yang digunakan secara peribadi yang melibatkan keluarganya, pengurusan kehilangan mistri MH370, pemenjaraan Anwar dan pelbagai lain isu. Tindakan permulaan undang-undang yang sama perlu dibuat.

Jika tidak, semua yang diperkatakan adalah benar belaka.

Semua itu tidak berbaloi sekadar mendiamkan diri atau sekadar menafikan.

Jika tidak, semua yang diperkatakan adalah benar belaka.

6 comments:

  1. Samanlah berjuta ringgit dan duit saman diberikan kepada rakyat termiskin atau rumah kebajikan. Jika tidak mau duit itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. Penganjuran Judi dan Bertilik Nasib antara 7 dosa besar.. penulisan ibu hayati tidak di alu-alukan.

      Delete
  2. Ibu Hayati boleh tolong urut2 badan saya? Rasa lengoh2 kurang enak

    ReplyDelete
  3. KD apa ini geng PR kata ini zaman bebas apa saja , tu Ibu hayati kata apa kalau cerita syok berahi kena dedah la takan hang syok sorang kut ... aku pun nak pekeraih badan aku jugak...

    ReplyDelete
  4. saya dah tak percaya pemimpin melayu sebab mereka hanya gah dan berani bertindak atas orang melayu.

    Kalau dengan bangsa lain....mereka takut sebab itu suka beretorik. Najib, zahid, hishamuddin, nazri, khairy dan peguam negara gani patail

    We have to change them all based on the 7 decrees expounded by najib himself

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...