Monday, February 9, 2015

Masuk Jail Atau Tidak - Keadilan Kepada Rakyat Belum Selesai

Pada Anwar - isu awak kena jail atau tidak bukan urusan utama rakyat. Perjuangan awak adalah perjuangan peribadi - sekarang, sebelum dan selamanya. Jadi - selesaikanlah sendiri.

Pada Obama - isu Anwar bebas atau tidak bukan isu utama rakyat. Samada awak kekal atau tidak sebagai Presiden juga bukan tersangat penting bagi rakyat. Duduklah selama mana mungkin.  Berapa kerap awak nak keluar negara pun gasaklah.

Isu rakyat - bila letrik nak turun apabila harga minyak sudah merudum.

Terima kasih.

12 comments:

  1. Masalah DSA kerana dia tercedik dalam amano. Sebab tu kena fitnah.

    Kalu perjuangan peribadi.... dulu lagi dia ikut telunjuk madet. Mcm timbalan2 pee em lain.

    Hidup senang. Melayu terus merayu harga turun sebab duit tak pernah cukup pun. Makin kurang ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolonglah. anwar tercerdik dalam umno ketika itu? uishh! gila ke apa. komen aku takde kena mengena samada anwar lepas ke tidak hari ini. semasa anwar memegang portfolio kewangan di zaman gawat ekononi, dia menaikkan kadar faedah yang terlampau tinggi. kau ingat lagi bila beli kereta, selepas 4 tahun interest masih belum selesai. cerdik apanya macam tu. cerdik ala lanun....

      Delete
    2. Hoi Anon 5.46 hang sorang ja yang kata Anu-ar peliwat ni kena fitnah , sebab hang mungkin tak kena seround dengan Anu dia kut, Untuk maklumat hang la ni satu dunia tau si peliwat adola hang kaki penipu nomboq satu , lebih kurang munafik kut. Dari mula aku kenai dia dekat MCKK sampai la ni , satu suka penipu , nombor dua suka juboq...hehehe hang tau apa budak hinguiih...

      Delete
    3. Google lah tengok video china doll anwar.... setakat ni belum terjumpa atau muncul lagi pelanduk dua serupa anwar... azizah cuma mampu kata itu bukan anwar sbb perut dia buncit ...kikiki

      Delete
  2. Sebab melayu yang tak cerdik saja biarkan Melayu tergadai walau dah 50 tahun merdeka.

    Ehhhh terbaru... Melayu nak main golf tak? Marilah bersama be end merakyatkan golf...

    Hancurlah be end..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu....tambah lagi ada melayu yang dah la x cerdik, tapi bebal pulak tu.....pakat ramai ramai sokong kafir harbi DAPigs utk jatuhkan sesama bangsa melayu.........melayu sesama melayu bergasak......kafir Cina harbi DAPigs senyummmm jer.....bodo punya melayu....kira kiranya tuan pun dalam kategori ini juga kan...????

      Delete
  3. Yang gasak Melayu amano. Yang kena gasak melayu pembangkang.

    Melayu amnooo gasak supaya pemimpinnya tersenarai orang kaya. Yahoo... Pemimpin kaya.... Yahooo Melayu terus brimmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ada di kalangan umno sedang menggesa PM berundur..
      Harapan rakyat ialah mencari Melayu lebih wibawa....malangnya di kalangan pembangkang, yang ada hanya Melayu kayu api, sesuai jadi colok atau buat bakar babi panggang DAP.

      Umno lebih baik 1000 kali...cuba lagilah lain kali.

      Delete
  4. Mencari pemimpin wibawa dalam amano... jumpa pak lawok cerita aayam atau pak lawak kaki gedebe.

    Koh kah koh kah...

    Melayu terus merayu....

    Lepas ni cerita seks pemimpin mana lak.... lawok2x.

    ReplyDelete
  5. Warkah utk kluang.KD

    KD pertamanya saya kagum dengan sikap anda kerana memamahami betapa pentingnya menjadi seorang pejuang yg berdaulat dan berkarisma.

    Isu Tekum bukan zaman Pak lah tetapi TDM yg sudah melangkau usia 20 Di sengajakan???
    KD untuk menjadi seorang blogger kita perlu displin,ilmu dan jalan prinsip yang jelas.Sekiranya tidak bersedia kita dipergunakan untuk agenda peribadi ahli politik.

    Insyaallah saya memberi beberapa pandangan di 1 malaysia dok bengang akan datang...
    KD saya ingin bertanya apa yg terjadi selepas Anwar kembali ke penjara?
    KD benarkah politik sudah berat sebelah BN semakin kuat?
    KD bersediakah anda menjadi salah seorang pencetus peperangan 2 kem UMNO.
    KD ketika PAS bergolak mereka menafikan selepas 3 tahun apa yg terjadi?
    KD politik dihadapan kita sudah memasuki peperangan ....KD kita tak mampu menolak budaya jatuh menjatuhkan kerana ianya adalah resam UMNO semenjak zaman UMNO ditbuhkan..cuma semakin parah zaman TDM.

    KD akhir sekali Tekun gagal kerana digunakan sbg senjata politik tetapi zaman Najib tiada lagi perkataan nanah tersebut,,,bukalah mata hati anda..Tekun bukan untuk kroni bahagian lagi..semua nya sudah berubah..

    KD kita sentiasa berada dipersimpangan simpang apa yg kita pilih Ingat jangan Keluar UMNO....

    ReplyDelete
  6. Jawapan rengkas untuk kali ini.
    Terima kasih daun stevia...

    TEKUN di peringkat atasan zaman mahathir zaman paklah zaman najib tetap cantik.
    Di peringkat perlaksaan lebih kurang pi mai pi mai tangtu jugak...tetap sebagai senjata politik Ketua Bahagian.

    Lebih perit terma dan syarat Tekun mengalahkan bank...alamilah sendiri.
    Anyway..Tekun tetap bagus...cuma keikhlasan membantu perlu dipertajamkan.

    ReplyDelete