Sunday, February 8, 2015

Anwar boleh uji Lim Guan Eng..kesetiaan

Solidariti bersama Anwar sedang bergerak ke seluruh Malaysia dan seperti biasa kedua puak bertelegahan dari segi angka kehadiran.

Angka kehadiran sebenarnya rata-rata lebih nak tahu apa yang terjadi walaupun dah tahu, seperti kita bersolidariti nak tengok kemalangan di highway.....bukankah kita sama-sama terpaksa beratur panjang !!!
Lepas tengok, apa yang kita kata...kasihannya...
Lepastu pecutt...macam biasa, tiada pengajaran.

Anwar kena pastikan siapakah beberapa orang yang sanggup  bersolidariti, satu kubur dengannya...
Hulurkan tangan kepada Lim Guan Eng...agak2 dia terjun bersama tak..

6 comments:

  1. Kalau setakat sokong parti dgn pemimpin yg berjuang nak bagi budak2 sekolah main golf. Jangan crita psal DSA atau lain2 pemimpin PAKATAN.

    ReplyDelete
  2. KD , aku tak mau komen pasai kedua-dua mangkok tingkat tu sebab, mereka tak relevan dalam kepimpinan dan politik di Malaysia , cuma mereka boleh ada hayat sebab ada penyokung mangkok macam mereka masih ramai ini termasuk la Najib , cuma aku nak tanya gambanq sebelah kanan atas tu , boyfriend baru anu-ar ka macam menunggu di pintu sg.Buoh ja.... hehehe... hahaha..huhuhu ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah gambar hiasan...rupa penjilat...

      Tak kira lah siapa pemimpin mereka...

      jangan mara err..

      Delete
    2. He he he..sukanya aku tgk gambar tu KD..

      Delete
    3. hoi KD tak kan nikki najis dan hadi si penjilat diatas pun mau , mana ada penetrasi hoi.... hang gila ka apa ka..,lim kit sial , najib boleh la tahn sikit tapi Anu-ar jangan main apa pun balun..oooo

      Delete