Sunday, February 22, 2015

Politik bukan saja kotor tapi utter rubbish..

Ramai yang tidak berkesempatan.

Alangkah baiknya kalau belanja 1MDB digunakan untuk membina banyak lagi tol membolehkan ramai lagi rakyat berjihad.

Bagaimana kalau pembayar tol itu bukan Islam, nak sebut apa pula...

Aduh..nanti dituduh rasis pula.
....
Kalau nak berjihad semasa jem di tol..jangan merungut..kurang pahala jihad.

Kalau mati accident semasa berebut-rebut di pintu tol atau bawa laju sebab nak segera sampai tol untuk berjihad..itu mati syahid kot !!!

Apapula status GST !!! Jihad first class.. (?) 

Bagi mereka yang sokong bayar tol itu satu jihad,  dengan alasan mereka sendiri, silakan...teruskan... yang penting jangan paksa orang lain setuju dengan pendapat mereka !!! Tak perlu kepedasan..  


# Bagi mereka yang cari kebenaran dan ketenangan hadirlah ke forum KJ/Shafie dalam majlis liberal membuka aib..




4 comments:

  1. entah apa-apalah....bini ko lari balik rumah omaknya ke kluangdiamond?

    ReplyDelete
  2. KJ The NAIB (Next Anwar Ibrahim)

    ReplyDelete
  3. Aku tengok sehari dua ini KD dah banyak merapu aja.Contoh di atas di nota kaki surah hadir lah foram KJ/TSSA, tetapi dalam gambar pamer gambar KJ dgn kelemahan beliau....janganx rindu kat Mantan KETUM kot.....

    ReplyDelete
  4. Aku tak peduli KD kalau hang benci sangat dengan Najib boroi tu benci la aku pun tak peduli sebab aku pun tak minat dengan dia , tapi kalau hang benci sangat sampai hang dok sapport anuar peliwat haram jadah kira aku tak leh terima la , sebab kaki juboq jantan selalu dilaknat allah swt ,
    kalau hang suka KD itu hang punya pasai sebab juboq hang bukan aku , jadi mintak simpang la .. he should be buried for good. soory la kalau hampa tak suka dengan apa aku kata hangpa,boleh pi mampoih la aku beduli apa.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...