Monday, February 23, 2015

Penjarakan Anwar - Malaysia dapat balasan cuaca panas..

Nak tahu kenapa cuaca panas sekarang ...ini semua gara-gara salah UMNO kerana memenjarakan Anwar Ibrahim Al-Anu-Gerah...

Usaha pembangkang untuk membebaskan Anwar sangat di alu-alukan demi kesejahteraan rakyat...

Any komen !!

16 comments:

  1. Tak yah nak komen , tajok dan isi cerita pun dah macam cerita tahyol dan kurafat , hang dah takda cerita lain ka KD asyik-asyik kote bengkok , asyik-asyik kote bengkok , cari la yang lebih ada ilmu sikit ,ini syaitan pun tak minat nak responce sebab spesis taboh juboq jantan mana syok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Aku tengah bz pulun kumpul duit..pakai otak sendiri...tak pakai kroni...cerita politik nombor dua.
    Kalau aku cerita bab ekonomi...hampeh..Melayu kurang minat.
    Kalau ceita bab juboq, bab politik, bab hiburan..tak upah pun berduyun depa kerumun.

    ReplyDelete
  3. Aik mare nampak.tadi kau suruh orang komen..kau ni spesis telinga nipis gaknya.

    ReplyDelete
  4. hehe... kluangdiamond dah jadi kluangdemon ke?

    ReplyDelete
  5. HA HA HA HA HA HA...kelakar benar. Otak jubuq betul puak depa ni. Nak buek camno kan? Ketum depa memang suka jolok lobang jubur untuk celup taik.....itu pasal penyolong ketum pun otak main taik......

    ReplyDelete
  6. Smua org cari duit sndiri kot....toksah la rasa ang sorang je yg susah...

    ReplyDelete
  7. Macam bangang! Disebabkan Anwar dipenjara maka matahari berada paling hampir dengan garisan khatulistiwa demi menghukum Malaysia dengan cuaca panas melampau.

    ReplyDelete
  8. elok benor nuar berahi masuk jell..kalau dibebaskan banjir pulak..basah dibuat nya...hahahha

    ReplyDelete
  9. KD...ini bukan bala Nuar Berahi masuk jail tapi badi KJ yg bangang buat road show aib cerita anwar..KJ NAIB(Next Anwar Ibrahim)

    ReplyDelete
  10. Dari satu perspektif yang lain, cuaca panas adalah hikmah pemenjaraan anwar seperti berikut:

    1. selepas tahun baru cina selalunya memang musim pana
    2. keluarga 69 rasa bahang daripada kedurjanaan ketua keluarga
    3. pkr tak tahan haba radiasi ketua mereka dibuktikan sebagai pesalah jenayah liwat
    4. pakatan rakyat berpeluh kerana pembuktian berapi mencairkan ikatan yang sedia longgar
    5. tian chua, rafizi, saifuddin cepat letih dek hawa panas yang melonglaikan langkah mereka seterusnya
    6. dap rasa angin panas menganggu langkah membinaskan negara
    7. pasma berpeluh kesah sebab salakan mereka semakin hari semakin lemah dan kehausan
    8. bersih perlu minum banyak air taku terkena hidrasi
    9. laungan reformasi semakin sayup dan lembab dek keletihan
    10. Pembangkang kehabisan modal untuk jatuhkan kerajaan

    Betul.....mungkin hantu altantuya akan menyeramnyejukkan keadaan dalam negara selepas ini..........namun saya percaya gimik tetap gimik

    yang fakta difitnahkan
    yang betul dipersalahkan
    yang nyata difantasikan
    yang HAQ diBATILkan

    .....wallahuaklam

    ReplyDelete
  11. Belum penjara banyak negeri kena banjir sebab al jub al anugerah jugak..rasanya kalau penjara awal tak banjir kot...ih ih ih...

    ReplyDelete
  12. Fakta sebenarnya peliwat itu muka Anwar badan Rambo. Jika ini dapat dibuktikan oleh puak KETUM gerenti terlepas.
    Namun peguam2 KETUM hanya status ' touch n g ' mana boleh menang.

    ReplyDelete
  13. Kalau yang buat statement itu seorang islam, maka sila bertaubat segera. Kalau yang buat statement seorang bukan islam, beliau adalah seorang yang sangat bangang.

    ReplyDelete