Sunday, February 22, 2015

Ukur kredibiliti mereka..

Anwar Ibrahim - bukan setakat bohong, nafi tapi auta, sebab dia berkawan dengan Lim Kit Siang bapa kepada Lim Guan Eng.

Nurul Izzah - terbukti pembohong juga.

Najib - (?)


Sirul - (?)

Mahfudz - (?)

Bloggers - lagi lah tak boleh dipercayai (?) hanya sebahagian kecil yang ada kredibiliti, yang lain makan gaji ikut cakap tuan, yang bebas - syok sendiri.

Pengomen anon - hahaha ...lu fikirlah sendiri..

Elok kita lebih banyak jadi pemerhati dari pengomen sebab mereka ni pakar dalam bidang masing-masing

4 comments:

  1. Ingat aku cite Pulau Penyamun yg dulu jadi lawak orang UMNO juga..

    orang bawah nak tipu org atas
    org atas nak tipu boss
    boss nak tipu menteri
    menteri nak tipu PM
    PM nak tipu rakyat..

    Jadi penyamun menipu mcm mana?apa lg tipu le penyangak...apa yg boleh disamun....samun!!!

    Sebijik mcm Ali Baba Bujang Lapok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Dalam agensi kerajaan ada NBOS..

    Yang baik ialah National Blue Ocean Strategy (NBOS)
    Yang teruk ialah Nak Bodek Boss (NBOS)-tipu boss..

    ReplyDelete
  3. Ni KD kalau setakat tengok tepi jalan tak leh komen , lebih baik tutup ja blog hang ni , buat rugi duit , kalau tanya aku kredibiliti masing-masing aku akan jawab , peduli apa dengan kredibiliti orang , semua jenis jaga perut sendiri , lanun ,menyamun ini memang jadi perkara biasa semua ahli politik zaman sekarang , hang mai penang sini aku boleh tunjuk mana kronie lim guan eng punya projek dan mana exco lain punya projek takpa la dah dasar penyamun yang celaka nya orang melayu lebai pulak itu jadi pencacai Lim guan eng makan sisa samun dia saja tu pon action pulak nak rampas kuasa presiden PAS , Umno menyamun tak payah cerita la kau ingat hang lagi pandai karang cerita pasai cerita bersepah dipasaran siap versi lagi baguih tanya Anuar peliwat anak beranak huhh siap dengan buku ,pemplet kira sampai hang mati hidup balik tak habis punya banyak , cuma kaki peliwat ja yang baguih la

    ReplyDelete