Wednesday, February 25, 2015

Yang perlu bertanding di DUN CEMPAKA kerajaan atau parti ?


1. Yang perlu bertanding di DUN Cempaka Kelantan, parti atau kerajaan ?

2. Apabila Najib umumkan UMNO tidak bertanding di DUN Cempaka kerana beberapa sebab atas kapasiti PM atau Presiden UMNO ?

Itu dua saolan yang perlu dijawab sebenarnya untuk melihat realiti.

Alasan Najib bahawa untuk penumpuan kepada mangsa banjir, sangat lemah - itu bukan kerja parti, itu kerja kerajaan membantu rakyat, kerajaan bermaksud agensi dan jabatan di bawahnya, tanggungjawab Pegawai
Kerajaan..

Yang akan bantu bukan Ketua Bahagian atau Ketua Cawangan (?) So, di mana katanya UMNO akan memberi tumpuan di situ ?


Apapula alasan jika tidak bertanding di Permatang Pauh kelak (?)

Alasan yang tepat ialah UMNO tiada peluang untuk memang di situ dan untuk tidak membuang masa, tenaga dan wang ringgit adalah wajar UMNO tidak bertanding - itu statement barulah kata"berani".

Bukankah pilihanraya DUN Cempaka sebenarnya satu pentas yang sesuai untuk Kj heret Shafie bagi menelanjangkan Anwar? Kenapa pula tidak mengambil peluang tersebut...

Sekurang-kurang MB Kelantan lebih faham dengan jelas bahawa PAS sebagai sebuah parti sedia bertanding mempertahankan haknya dan tidak menggunakan alasan Kerajaan Negeri Kelantan ingin menumpu kepada pemulihan mangsa banjir.


6 comments:

  1. semua tak kena ke tuan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Semua perkara akan jadi tak kena kalau hati tak betul. Tapi apa pun itu adalah hak tuan punya blog.

    ReplyDelete
  3. Masalahnya ada yang benci kalau penyokong be end x bodek pemimpin.

    Ha.. ha.. asalkan Melayu terus brimmm

    ReplyDelete
  4. Eehh apa punya tajuk dan cerita ini. Ini pun boleh jadi isu penting ka , Aku pun benci sangat dgn najib siang malam dok pikiaq awat , lembam tak guna ni nak berenti , tapi tak aku peduli hai siapa nak tanding kat cempaka , takda feqdah dok pikiaq . lebih baik tidoq dan tak salah kan pi tidoq. Hang pun nak cakap pasai hai ni sorang-sorang sampai bulan depan pun takpa tu hang punya pasai.

    ReplyDelete