Sunday, February 14, 2016

BUDAK SURUHAN NAJIB KATA MAHATHIR ADA MASALAH PERIBADI DENGAN NAJIB...

Yang kritik PM bukan setakat Tun Dr Mahathir tetapi sebahagian besar rakyat.

Adakah rakyat juga mempunyai masalah peribadi dengan Najib (?)

Atau sebenarnya, Najib mempunyai masalah peribadi sehingga rakyat mengkritiknya(?)

Atau sebenarnya Najib telah memartikan atau mengkerajaankan masalah peribadinya (?) - Pemakan dedak kalau tak faham ayat ini, sila rujuk kepada DBP atau Amat Maselan.

Annuar Musa merupakan batang pisang baru yang dilantik menjadi kubu dari serangan todak (rakyat yang mewakili lebih dari 52%).

Apabila dilihat Hang Nadim ((Mukhriz) budak cerdik, pakat-pakat mereka nak matikan watak tersebut.

Tahap dan cabaran Annuar Musa sekarang bukanlah Tun atau Mukhriz, tetapi GKCM yang kini sedang menyusun strategi.

Walaupun ku nan memandang kecil dan remeh gabungan ini, Annuar Musa harus tidak terperangkap kerana, api kecil menjadi kawan, bila besar menjadi lawan...


# Annuar Musa dijemput turun ke cawangan cawangan untuk memberi penerangan tanpa sambutan karpet merah.
Dengar sendiri pandangan rakyat dan jangan lupa cukupkan ilmu untuk menghadap saolan rakyat.
Bawa bersama Ahmad Maselan, Salleh Said Keruak, AG, Hassan Ariffin Pengerusi PAC, Shahrir sebagai bekalan.




15 comments:

  1. Kuda tua...gaji selesaikan... Nasib baik ada dato Bida

    ReplyDelete
  2. Melayu bolo.. Jadi lah melayu penang.. Pandai ooo... Mana ada tipu punya ooo..

    ReplyDelete
  3. Complain psl mslh kawasan pun jdk melayu bolo. Kena jdk melayu penang plk.
    Nk tau jgk idea brilliant cacai najib atau solution terbaik.

    ReplyDelete
  4. Kalau bukan mahathir yg jadi batu apinya, tak akan jadi begini politik kita. Kan dah bertahun mahathir jalankan misi jatuhkan najib. Betul tak? Rakyat tak akan begitu ramai benci najib jika mahathir tak cucuk jarum sedikit demi sedikit. Ini fakta beb, kalau bukan fakta, buat apa mahathir ke hulu ke hilir hampir saban waktu untuk isu ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat Msia bodoh sangat ke dng cucuk jarum mereka bolih percaya? Sebenor nya kalau gentlemen, si najib nie budak bila kalau nak dibandingkan dng Dr M. Sekarang lagi gromal, Spore, Swiss, France, US snd Hong Kong pun kena cucuk jarum oleh Dr M. Buang angin jangan kat mulut bro....

      Delete
    2. Ramai yang menganggap tun adalah punca pada permasalahan 1mdb dan 2.6b.
      Apakah yang dipersoalkan oleh tun selama ini tidak ada asasnya sama sekali?
      Apakah 1mdb sarat dengan hutang dan 2.6b dalam akaun najib itu bohong dan fitnah???
      Apakah setiap ahli umno itu tugasnya
      1.meramaikan ahli supaya parti lawan gerun
      2.pasang bendera dan poter pilihan raya.
      3.masuk mensyurat minta ayam, kambing, lembu, kerbau, mini tar, dewan, surau, padang bola, anguk2, makan bihun balik.
      4.bila ada pau, pakat naik bas free, masuk pwtc laumg kuat2 "hidup umno" bagi banyak kali, tepuk kuat2, pergi shoping, pastu balik.
      5.sampai hari mengundi, pangkah bn.
      Selesai sudah lima rukun ahli umno.
      Apakah setakat itu saja perjuangan kita dalam politik?
      Itukah yang dikatakan berjuang untuk bangsa agama dan negara??
      Kita tak boleh lawan pemimpin...mesti setia, apa yang pemimpin kita buat, tutup mata, tutup telinga.

      Delete
    3. yang bodoh buat hal... Tun, muhyidin, Dan beberapa kerat kepala sengal yg pikir mereka hebat. dah bertahun menghasut Dan bercerita kononnya Najib tak cekap lah... koruplah walhal mereka lah yg jadi batu api Dan pengadu domba... bersama2 tentera biol mereka. kenapa aku kata mereka ni sengaladaah keràna time nilah dah mula bersekongkol dgn musuh..... oiiiii..... perosak bangsa. negarawan lah konon......

      Delete
    4. sekarang ini anda cuma perlu tepuk dada tanya selera, apa yang diperkatan oleh mereka terhadap najib, ada asasnya atau tidak.???
      Kalau anda fikir tiada asasnya, maka anda benar.
      Tapi jika ada asasnya, perlukah sebagai rakyat malaysia anda biarkan najib menjadi pm??

      Delete
  5. Melayu penang pandai ooo... Luluk liam liam... Kena maki maa, tutup mulut lepaih lapat 200 hinggit, pulau punya lumah mahat, lu pindah balik sebelang, kasi olang ada luit luluk pulau maaa... Itu lelak maa sekalang pun sulah mahat, ok ma.. Makan lelak... Lu apa kacau...

    ReplyDelete
  6. Dulu bukan dia sendiri buat masalah peribadi di kementerian yang dikepalainya? Tapi takpa; orang lain yamg didapati bersalah. Semua kerana bunga orkid. Ingat tak?

    ReplyDelete
  7. Undur najib Malaysia maju kembali!

    ReplyDelete
  8. Kenyataan terbaru annuar, "2.6b tidak cukup untuk hadapi pru". Tidak ada penanda aras(undang2) yang menghadkan jumlah tersebut, katanya.
    Apakah beliau lupa bahawa undang2 sprm telah ada.????
    Tanpa sedar annuar telah melakukan kesilapan dalam mempertahankan bosnya.
    annuar kata 2.6b tak cukup, najib kata 2.03 dah bagi balik, maknanya guna sikit saja. Ayatnya hanya nak "menghalalkan" 2.6b yang ada dalam akaun najib.
    Bila pembohong melantik orang lain untuk membohong apa yang dia bohong, maka beginilah jawapannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib bohong menipu xpe. Asal dia umno..
      Murahnya mentaliti melayu haprak

      Delete
  9. Umno kelantan pun bertahun tahun duduk belakang pas...ada hati nak jaga umno satu Malaysia... Kes Mara di Australia cam ne?



    ReplyDelete