Saturday, February 6, 2016

DERMA DATANGNYA DARI ANAK SETAN.

Status: Penyewa

8 comments:

  1. Derma dari halimunan... org biasa tak nampak kot... org yg dot dot dot saja yg nampak.. hehehe lawak betul...

    ReplyDelete
  2. Pergi berambus najib oiii. Dok kelentong orang tak habis2

    ReplyDelete
  3. La ni pesyen ugut mengugut pula supaya orang len pun dengaq dan terima ja apa yang bos depa cakap. Jangan dok komplen itu dan ini..telan jer bulat2 macam itik makan dedak. Siap nak pinda undang2 lagi supaya sapa yang bocor rahsia kerajaan di penjara seumor hidup. Lepas ni kalau mana2 kerajaan buat tak betoi rakyat diam ja lah. Dah macam kembali kezaman kominis. Tak boleh buktikan yang bos depa bersalah maka dok pikiaq pula nak pinda undang2 bagi melindungi bos depa.. apa depa ingat rakyat ni hari2 dok makan kedarah taik ja ka sampai dungu tak boleh nak pikiaq apa. Makin lama di biaq kat puak2 ni makin melingkup negara dibuatnya..

    ReplyDelete
  4. Derma selalunya masuk akaun kerajaan tak masuk peribadi. Org arab kata itu wang pelaburan, bkn wang derma. Bagaimana wang pelaburan masuk akaun peribadi? Pelaburan kalu bn menang besar kot. Tapi bn menang kecil, kena pulang balik.

    ReplyDelete
  5. akan keluar jg kebenaran...tunggu dan lihat ja

    ReplyDelete
  6. KISAH DERMA NI SUATU HARI NANTI AKAN TERPAHAT DALAM SEJARAH NEGARA SEBAGAI SATU ISU YANG PALING LAWAK DALAM POLITIK NEGARA HAHAHA

    ReplyDelete