Wednesday, February 10, 2016

INI LUAHAN AKAR UMBI UMNO, BUKAN KERJAJAHAT PEMBANG...


Status: Penyewa

Ahmad Bashah kena masuk semula
tuition...

2/3 mai kot mana ?

Bagaimana nanti kalau di PRU pemasangan bendera BN dan UMNO diterbalikan tidak dapat dikawal !!!!

18 comments:

  1. Lol... Terbalik lantak le. Janji dapat merasa jadi mb...

    ReplyDelete
  2. Alaaa..lepas ni mb bashah dan najib akan gunakan CIK...semua lupaa bila berkenalan dengan CIK..

    ReplyDelete
  3. sudahlah engkorang semua...korang ingat DAP,PAN dan PKR kuat ya...

    Korang ingat negeri pakatan selangor dan pulau pinang rakyat kaya raya hidup senang la ya..

    Jgn mimpi pembangkang nak menang..Korang ini geng bermasalah.Sembang kencang tapi penipu.

    Dulu kata akar umbi tolak najib bila perhimpunan takda plak cerita..

    Jgn lupa jadi lembu nganga luas2 terima cerita 42B bulat2 tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembangkang tidak kuat, di akui bn memang kuat. Sebab itu bn boleh perintah dari sampai sekarang. Semuanya disebabkan kesetiaan ahli umno kepada parti. Parti2 lain dalam komponen bn seperti mca, gerakan dan mic semuanya dah bernyawa ikan. Tinggal umno saja yang unggul menerajui bn.
      TETAPI semenjak najib menjadi pm beliau banyak mencabar kesetiaan ahli pada parti. Malah mencabar penyokong bn yang berada diluar parti. Menganggap semua orang bodoh dan mesti menelan pembohongan nya disetiap masa. Menggunakan kedudukan dalam parti untuk kepentingan diri. Sayang ahli pada umno ada hadnya. terluka jari ada ubatnya. Terluka hati...putus rasa sayang.

      Delete
    2. hoiii..umno kalah Melayu tak miskin , melayu tak mampus.

      Yang bagi nyawa, yang bagi rezeki...bukan umno.

      sokong umno....sokong Najib..sokong kemusnahan... Ketua UMNO bahagian dah buta ke..
      wakil rakyat, ahli parlimen uMNO. dah bengap ke ..

      Delete
  4. setuju UMNO kuat, cuma nak protes sebab terlalu..
    x kan undi selagi x perbetul kepimpinan melalui teladan..

    ReplyDelete
  5. Kini serangan tun madey diarahkan kepada ag apandi.menurut raja petra serangan ini bagi tujuan untuk mengelakkan salah seorang daripada anak lelaki tun m daripada didakwa oleh suruhanjaya sekuriti .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja Pemakan Keladak (RPK)
      Tahap yang lebih tinggi dari yang makan dedak...
      King Of Dedak..

      Delete
  6. Lidah najib bercabang dua, lidah rpk ni bercabang sepuluh.

    ReplyDelete
  7. Lantak hangpa lah bagi kami Najib, tatap menjadi pujaan hati. Hangpa nak kata lidah dia bercabang kah, kote dia bercabang kah Najib tatap menjadi pujaan hati.

    Hang nak sokong Matdet kah Guan Eng kah Kit Siang kah lantak hangpa. Najib tatap menjadi pujaan hati. Hang pa nak tuduh kami penjilat juboq Najib pun kami sikit tak ambil peduli kerana juboq Najib ada dengan dia tak ada depan muka kami. Yang penting Najib tatap menjadi pujaan hati kami!

    Yaahoo! Abang Najib, lantak depa nak kata apa, nak cerita pasai PRU14 kah 15, 16, biarlah depa kayuh sampai letih.

    ReplyDelete
  8. Gantung bendera terbalik kerja sorang aja,entah bukan ahli UMNO......
    Makan dedak la kau KD
    RPK punya artikel 1000 kali realiable ,tapi terpaksa juga tengok blog KD ,sebab nak tengok apa dedask tulis macam artikal di atas,bendera terbalik pun diibaratkan akar umbi menga,mok.....biol
    Memang patut pun mentaliti cam ini la yang buat Ajibgor masih PM lagi
    Apa hal, 42 bil,27 bil last last duit tak hilang.......terror jawab la
    Siapa yang makan dedak ni,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masing2 ada otak, ikut otak masing2 nak fikir dan nak buat macam mana. Yang penting setiap orang yang berminat dan ambil tahu soal politik akan melakukan sesuatu untuk menghadapi pru14. Cuma kalau hang yakin najib masih mendapat sokongan majoriti dan hanya segelintir saja yang tak puas hati maka boleh la hang cakap kat najib tu buka balik sekatan skmm keatas blog dinturtle, fotojinggo dan ostb. Buat apa nak takut pada keterbukaan media. Kami hanya merapu saja dan tak ada orang yang nak percaya pun.

      Delete
    2. Masing2 ada otak, ikut otak masing2 nak fikir dan nak buat macam mana. Yang penting setiap orang yang berminat dan ambil tahu soal politik akan melakukan sesuatu untuk menghadapi pru14. Cuma kalau hang yakin najib masih mendapat sokongan majoriti dan hanya segelintir saja yang tak puas hati maka boleh la hang cakap kat najib tu buka balik sekatan skmm keatas blog dinturtle, fotojinggo dan ostb. Buat apa nak takut pada keterbukaan media. Kami hanya merapu saja dan tak ada orang yang nak percaya pun.

      Delete
    3. Kahkahkah..
      Artikel RPK 1000X lbh reliable..
      Cacai cacai..
      RPK dulu yg menulis najib terlibat dalam pembunuhan altantuya.
      RPK juga menulis najib terlibat dlm skandal pembelian kapal scorpene.. skrg hang nk caya x RPK ni?reliable ke x?

      Delete
  9. Betul kata Joe Harry.Kalau betul kedudukan Najib kuat dan tidak mungkin tergugat oleh apa pun, jangan sekat blog-blog. Kalau sekat, ini maknanya, awak takutlah. Cuma si penakut akan berusaha halang orang lain bercakap. BERANI KERANA BENAR.

    ReplyDelete
  10. Korang bole nak cakap apa2... end of the day.. PRU14 is the result.

    Akar umbi dah kena paksa tutup mulut... bila bersuara pasti dikena tindakan. Ketua2 Bahagian yang pilih presiden. Bukannya akar umbi. Ketua2 Bahagian dah jadi lembu cucuk hidung. Kalau bersuara bakal diambil tindakan.

    Nak buang presiden...menteri2 pon cuba cover. Ketua2 bahagian cuba cover. PAU, PAC, MT, ahli cabinet semuanya bersubahat.

    Ayuh... cara yang paling baik untuk akar umbi bersuara adalah melalui peti undi PRU14. Kita buang semua yang bersubahat. Kita bersihkan negara dari pemimpin yang tak bersih.

    5 tahun hilang kuasa lebih baik dari ada kuasa tapi diselewengkan. Kita ada anak utk masa depannya. Lepas 5 tahun, kalau umno dah bersih, kita bagi balik.

    Buang presiden, tak selesai masalah sebab orang2 presiden sentiasa buat cover up.

    Ayuh fikir masa depan kita, anak2 kita. Biar kalau sikit tapi kita menang dengan berkekalan di masa akan datang.

    ReplyDelete
  11. BETUL. SY SEPDPT DALAM HAL INI. KITA MESTI BERSIHKAN BN DULU SAMPAI BERSIH.PASTU KASI BALIK

    ReplyDelete