Wednesday, February 10, 2016

DAPATKAH KARPET MERAH SELAMATKAN NAJIB...



Apakah Melayu mudah lupa pasal 2.6B (?)


17 comments:

  1. karpet merah, makanan sedap dan mewah tak perlu. mungkin kak mah tak ikut sama. tapi kalu nak beri wang derma juta-juta dari syarikat kerajaan bawah kementerian kewangan,nombor akaun sila ambil dari ag. sila beri tanpa pengetahuan saya. yang penting bila saya guna kad kredit tak kena sekat.

    ReplyDelete
  2. memang sial korang ni bab fitnah memang serah kat korang.... masa banjir Kelantan dulu rosmah datang tak walaupun jalan di bentangkan dengan lopak Sana sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah..
      Asal komen sokong najib je bodoh.asal bodoh je sokong najib.
      Masa kelantan banjir najib main golf kt hawaii pakai baju warna pink.sweet gitu.
      Selepas dikritik hebat najib blk ke msia menggunakan jet vip tudm.
      Manakala rosmah menaiki jet kerajaan tidak ikot pulang sebaliknya ke indianapolis. Xtau la kt sana ada jln lopak sana sini ke x.

      Delete
    2. PELIK tapi BENAR.. masih ada juga orang yang baru keluar dari "gua" "tempurung". Sebab itu lah najib bangga ada ramai penyokong..rupanya yang tak tau apa satu..sokonglah...kerana anda ada kelayakkan untuk jadi mb atau menteri.

      Delete
  3. Cuba berlakun bahawa dia menjiwai rakyat marhaen untuk menutup sikap rakusnya dan borosnya dahulu.

    RM 3 juta dihabiskan untuk beli bunga di majlis perkahwinan anaknya adalah pemborosan yang nyata.

    Berbelanja sehingga berpuluh2 juta di Amerika Syarikat semasa lawatan kerja dan bermain golf dengan Obama adalah pemborosan yang melampau.

    Hanya pemakan dedak yang kata perkara itu adalah fitnah.

    Kenyang ker makan dedak tu.

    ReplyDelete
  4. Najib pesan kepada rakyat jangan membazir, bukan dia pesan kepada dirinya.

    Kenapa tidak buang sahaja semua protokol (?)
    Kenapa tidak benarkan sahaja wartawan bertanya kepadanya secra dua hala tanpa sekatan saolan (?)

    ReplyDelete
  5. Tak payah sambutan mewah sebab da ada RM 2.6 Billion!!!

    Kahkahkahkahkahkahkah... kah..kah.. kahaks... PUI!!!!

    ReplyDelete
  6. dedak pun ade mcm2 kelas... kelas ayam... kelas itik dan kelas mugholazoh... yg mkn yg kelas last tu jenis klu ajib kentut pun dia kata wangi... dan ajib berak tepi jln pun dia yg bersihkan... ala2 pandi dobi..

    ReplyDelete
  7. bodoh2 je org2 yg komen kt sini. mcm nk lepas kan stress ada masalah huhu

    ReplyDelete
  8. orang cerdik komen

    Kesian geng Tun M sampai sekarang gigit jari...Semua dah lupa Muhiydeen dah kena tendang..Syafie dah mula nak taubat.. Mukriz dah meracau..Tun M mula menghitung hari lepasni mukhzani ke penjara..


    Karpet merah untuk Kd dan komen2 silakan..silakan berjalan ha ha ha..sabar je la

    Kepada semua geng Tun M jgn risau tahun 2016 Najib akan letak jawatan.Siapa yg bttahu aku?Tun M kena percaya tau..42B korang boleh percaya ..betul tak?

    yg paling panas isu najib 2016 adalah Najib sapu 488 Billion semenjak jadi ahli politik UMNO..isu ini kena sabar dulu insyaallah akan datang..apa yg penting kena nganga luas2 mulutnya macam lembu...Ingat42B ingat geng Tun M si nganga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 3:56, dah makan dedak belum....

      Delete
    2. Hahahaha..
      Mcm tu org cerdik komen? Daif sungguh geng najib.kalau cerdik rupe itu komen,pdn la bnyk sgt komen bodoh.

      Soalan mudah kpd pnyokong najib yg mngaku cerdik.
      2.6B dalam akaun najib adakah suatu fitnah atau fakta?

      Delete
    3. 356.. alaaahaii..yg cerdik mcm tu di panggil mad maselan kebanggaan najib penyamun!!..
      Patutlah bala najib satu satu sampai..yg back up org 'cerdik' mcm 356.. hausssss!!

      Delete
  9. Mat maslanpun Mat maslan lah.ko ade tu hari aku tgok dlm tv Mat maslan bersebelahan Tok pa meeting dgn delegasi perniagaan luar negara.diketahui ramai Tok pa adalah tergolong dikalangan cendiakawan.dlm kes ni aku rase Tok pa sedang membimbing Mat Maslan sebagai pengganti.ko ade mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah..
      Tok pa bersebelahan mat maslan pun kecoh.. aku duk seblah tok pa pi berbuka rumah dia biase2 je dia.cacai pulak lbh.
      Ape yg ko rase xpyh cite kt cn la cacai. Rase bodoh tu ko smpn je.tok pa sedang bimbing mat maslan.kahkahkah..
      Dh penah jdk menteri penuh kpdnkk yg uruskan psl gst baru nk kena bimbing.baik jgn jdk menteri penuh dl..kahkahkah..
      Cuba buang bodoh tu sket cai. Org mcm ko ni la buat najib nmpk hina gila

      Delete