Saturday, February 27, 2016

TANDA SOAL (?) PEMIMPIN PAS SUDAH SUCI...



Sejak dua menjak ini ada terbaca ke puak pemakan dedak dok balun Hadi Awang dan pemimpin PAS lain...

Senyap sunyi...

Pertama, mungkin pemimpin PAS kini lebih bersih dari pemimpin UMNO, no isue (?)

Kedua, faktor yang lebih yakin...PAS perlu dijinakan untuk sokong UMNO....
Ubah sempadan pilihanraya di semenanjung (?)

Ketiga..untuk kekal menang PRU...

Dengar khabar jentera pilihanraya UMNO tidak akan turun padang gantung bendera dan sediakan transport jika upah lumayan tidak turun kali ini.
Alasan mereka: Ketua Bahagian dapat ratusan ribu juta.. takkan cawangan dapat ciput...

Itu jawablah sendiri....
Solusi tetap ada: upah bangla, murah !!!

Apakah ini bermaksud pemakan dedak di arah henti balun PAS, fokus kondem Rafizi, Azmin, Mat Sabu dan Lim Guan Eng...

Selamat bertugas...

28 comments:

  1. Banyak betul kesalahan fakta geng2 dengki hati hitam..

    1.Perpaduan UMNO dan PAS bkn lagi cakap kosong.Alhamdulillah sudah diperingkat perlaksanaan.Maknanya dah tak boleh la tembak menembak. Perpaduan ni kena cakap pakai mulut bkn kepala lutut.

    2. Yg kaki kecing memang ari ari ngana mulut..itu msalah geng KD yg jenis berjuang mesti nganga...Tak semua org UMNO jenis mata duitan la..zaman Tun M memang la cina kroni support gila2..zaman Najib dari orang2 islam..jadi lebih berkat.

    3. Minta geng2 KD keluar UMNO cepat sikit jgn sampai dah kena terajang baru nak tunjuk hero..lagi cepat lagi bagus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian, sendiri masuk bakul sendiri angkat.

      Cuba tanya orang PAS .. " KAMI TAK HINGINNN "

      UMNO memperlihatkan presiden tidak boleh dikritik dan ditegur walaupun SILAP DAN SALAH, kena pecat kena gantung jawatan..
      Hadi Awang bukan sahaja dibantah tetapi beberapa pendapat peribadinya akan disanggah - no hal pun.


      "Orang yang paling aku sukai adalah dia yang menunjukkan kesalahanku," Sayyidina Umar bin Khattab RA

      Delete
    2. PAS ahli 1 juta KD oiii kalau jumpa sama kepala macam engkau memang la tk hingin...
      Psal itulah bg ketaatan pada presiden ni tidak sendiri nak bikin kecoh..Diam2 sudah la

      Delete
    3. Hehehe.. hang pun sembang jgn guna lutut. Kalau sungguh bagai dikata, pas xmungkin wujud. Pas xmungkin kumpul ahli smp 1juta.
      Psl najib ada 2.6B dlm akaun, tiba org pas sanggup jdk umno.. logik lutut hang boleh la pakai

      Delete
    4. Ingat ya fitnah 2.6B sok kat padang masyar bawa bukti..Kami orang2 UMNO didunia meletak kepercayaan pada SPRM...Bila SPRM dah kata derma saudi...maka kami UMNO setuju...

      Delete
    5. Fitnah kepala bapak ko.... Najib sendiri pun mengaku... terlebih dedak gamaknya ko ni??
      Malulah sikit kat diri sendiri sikit dgn membabi buta sokong...

      Delete
    6. 2.6B fitnah ye.
      2.6B xde dlm akaun najib.. yeay

      Delete
    7. Korang tu yg bodoh..baca la statement bendahari UMNO isu 2.6B ni..kau ingat duit 1MDB ya...kau pujuk la Zety ketua bank negara keluarkan statement bank tersebut,,,,,bkn zety geng korang ke?

      Malas nak sembang isu yg dah selesai tapi tunjuk bodoh memanjang....harap semua ahli UMNO yg bodoh semacam keluar UMNO ya...tolonglah keluar UMNO menyemak ja,,,

      Delete
    8. Dh selesai..syok sendr.
      cerita konspirasi kalah cia.
      Suh saman takot.
      Duk takot undang2 amerika.
      Nuh saman mamak saman muhyidin kt court malaysia ja. Kan ada pandir moden peguam handalan seantero dunia.

      Delete
  2. Yang aku nampak si najib bangang tu aje terhegeh2 dan tersengeh2 membodek PAS..terang2 tim presiden PAS bagi isyarat mustahil PAS akan bergabung dgn umno..Umno dah jadi parti yg membusuk dari kepala sampai ke ekor.macai2 najib aje masih terkebil2 tertinggal keretapi..kesian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku harap team kaki penipu 42B boleh tak senyap sikit...Bg team yg inginkan perpaduan umat islam yg lakukan..Kau ingat ni perpaduan Najib dan haji hadi ya..apa la korang ni ...otak kat kepala lutut ni...

      Delete
    2. Sapa yg ajak pas gabung dgn umno? Mimpi ke apa? Tak gabung takpe tapi pandai pilih situasi win-win. Itu dah memadai. Malangnya kalau ada yg hati hitam dan bencikan perpaduan melayu Islam, mcm2 isu ditimbulkan. Mulanya, bencikan najib tp akhirnya perpaduan melayu Islam juga dibenci sama. Hrp makhluk ini bukan dajal akhir zaman.

      Delete
    3. Ha ha ha !!! Bila dah tersepit, nyawa kat halkum, mulalah nak sembang bab perpaduan palsu, sembang bab melayu palsu, sembang bab bangsa bagai... malulah muka tu sikit!!

      Delete
  3. Kau org bayangkanlah kalau pemimpin dia si najip tu tahap bangang pemikirannya..apa lah nak di harap dgn tahap pemikiran pengikut2 dan macai2 si najib..tentulah double trouble bangangnya mcm si anon diatas...kesiaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun Mahathir beruntung pasal ramai asyik nganga ja..Bayangkan la 42B memang kaki kencing tapi semua pakat hirup kencingnya...

      Ingat ya bila Tun M kata 42B lesap malaysia bankrap kami lah benteng negara yg terus menerus mengatakan INILAH FITNAH TERBESAR TUN M AND THE GANG UTK MEROSAKKAN NEGARA DAN PEMIMPIN ISLAM.

      Delete
    2. Jgn2 Najib sendiri menyamar jadi anon kat atas tu... kalau tak tak kan lah bengongnya menjadi2 sampai mcm tu sekali ???

      Delete
    3. yg bengong percaya 42B lesap malaysia bankrap...bila malaysia nk bankrap ni oiii..

      Delete
  4. perpaduan islam...ok....tapi ini buakn tujuan perpaduan.....ini nak selamatkan bontot naijb........piiireahhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku faham sangat perangai hati hitam ini...jenis etan..UMNO nak buat baik dgn PAS maka datanglah geng2 Batu api..

      Masalah Najib masalah penghakiman.Ada bukti bawa ke mahkamah ada faham....Ari ni korang boleh terus fitnah dan bergembira tetapi dipadang masyar ingat bawa bukti 42B lesap Malysia bankrap.

      Delete
    2. di Padang Mashyar nanti heret ko sekali jadi pembela perasuah, penyeleweng duit negara....

      Delete
    3. ya tuan heret ketua kaki kencing 42Blesap malaysia bankrap...

      Delete
  5. Kar padang Mahsyar apabila Allah tanye mana bukti jngn plak engkorang cakap Madey yg cakap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnt kt padang Mahsyar apabila Allah tanya kenapa sokong pemimpin kuat menipu, jgn ckp plk najib bg duit suruh sokong

      Delete
  6. PAS jgnlah membodohkan diri, skrg ni saper pun yg berkait dgn najib akan turut sama dibenci rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perpaduan ni bkn najib dgn haji hadi la...Ni perpaduan 2 parti islam terbesar,

      Bila dah bersatu gigit jari la Tun M...psal apa kroni2 dah tak leh cari makan....Insyallah lepas ni 1MDB akan ngap semua projek kroni Tun M...

      Delete
    2. "Ni bukan najib dgn hai"
      Kahkahkah..

      Bila dh bersatu? Awat xbubar je pas rmi2 masuk umno..
      Kan lg menarik cerita fiksyen cacai najis

      Delete
    3. OO patut la geng KD bodoh semacam...Perpaduan UMNO PAS bkn membubarkan parti la tetapi bekerjasaman untuk Islam...Sbg cth Tun Mahathir nak buat demo jatuhkan najib minggu depan..PAS haramkan demo tersebut...Itu cth kerjasama la...


      Jgn lupa tau nanti bila demo bwa bangla sekali kasi penuh

      Delete
    4. Kerjasama islam..
      Kahkahkahkahkahkah..
      Hudud laksana esok.
      Rosmah pakai jubah sumpah xbukak aurat xshoping handbag mhl2.
      Ingt imam islam hadhari. Kahkahkahkah..
      Islam xajar menipu. 2.6B dlm akaun peribadi fitnah ke fakta?
      Kahkahkahkah..
      Jual islam demi kepentingan sendr.. celaka sungguh

      Delete