Saturday, February 27, 2016

Sekali Lagi Ada "T" ke tidak.

Dakwaan Muhyiddin bahawa ada kes untuk Najib seperti yang dinyatakan bekas Peguam Negara merupakan satu dakwaan dan tuduhan berat.

Annuar Musa harus tidak berdiam diri, boss kena "fitnah sokmo"...buat le laporan polis.

Najib juga wajar mengambil tindakan saman ke atas Muhyiddin sepertimana tindakan yang di ambil ke atas lee liong sik.

PDRM sewajarnya menyeru laporan polis dibuat untuk membolehkan mereka siasat seperti kapasiti yang dibuat ke atas Mahathir.

Ulasan Saudara Azalina harus dijadikan asas ada prima facie ke atas Muhyiddin di bawah OSA.

Pihak berkuasa dan kerajaan jangan cakap sahaja, bertindaklah !!!

18 comments:

  1. Sabar KD cool down...

    Aku suka cara Najib pelan2 tarik pastu terajang..ada gaya dan penuh bijaksana.

    TSMY ni memang dari mula kena pecat bkn gantung tapi bkn macam tu KD...Mula2 jgn bg berucap...kau bayangkan macam mana perasanya? Najib bagus la suruh bertaubat..

    Nak bertaubat pun bg masa yg panjang lepastu baru gantung bkn dipecat tau KD...kira boleh umumkan bertanding jawatan Presiden la katakan....

    Agak2nya la kalau TSMY umumkan lawan presiden semua cawangan2 akar umbi akan bagi sokongan kuat wooo...abis Najib..Sudahlah kembalilah kpd aqal yg sihat..TSMY ni baru buat laporan rasuan dah kata bersalah..PAsukan penyisat pun tak buat lagi..KD kau ingat nak tuduh bersalah cukup Tun M kata 42B lesap Malaysia bankrap pastu kena nganga ya...nganga nganga nganga...sudah...

    ReplyDelete
  2. tu dia hangpa masih hidup dlm masa lalu.pi tgk akaq umbi, depa yg nak undi bukan ketua bahagian. mmg mampoih semua

    ReplyDelete
  3. Sama lah juga cara najib buat kat rakyat..mula2 bagi brim lepas tu tarik sikit2 dgn gst dan penghapusan subsidi..bagi kat rakyat sikit tariknya berganda2..last sekali songlap kat diri sendiri sampai tak habis makan tujuh keturunan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan bukan bukan salah...Subsidi minyak ditarik kerana yg pakai banyak orang kaya lupa diri dan pendatang asing.Bila Najib buang subsidi yg mengamuk geng 42B malaysia bankrap..Najib memang berani dan buat benda tak popular tapi baik utk rakyat.


      Aku harap Najib buat sekatan beli kereta pulak.Yg gaji 5 ribu hanya wajib kereta kancilja baru la rakyat malaysia ada duit kat poket.Kalau tak semua nak bermewah tapi bankrap.

      p/s ..yg tujuh keturunan bawa bukti ya...Ingat Allah itu esa ..sok semua ngadap Allah tau kat padang masyar jgn palk dah fitnah bila ditanya mana bukti tunjukkan Tun Mahathir payah lah...ingat jgn jadi lembu..Bwa bukti..

      Delete
    2. Kalau takda bukti, pilah saman WSJ.
      Bodoh punya alasan Ketua Bahagian, lulusan universiti umno ni.
      Balik-balik FITNAH, TAKDA BUKTI.
      Budak tadika pun boleh cakap ayat bodoh ni.

      Delete
    3. Yg atas ni confirm jenis belajar tak lulus tadika. Apa guna mahkamah.PDRM dan Peguam sama Hakim...ada bukti bawa la kalau tak fitnah la...

      Aku yakin geng2 KD yg jenis nganga macam lembu kalau aku kata 42B adalah penipu besar TUN M korang akan kata tunggu di padang masyar sapa yg betul..

      Korang tengok je la nanti Tun M bila mula ja tuduh/fitnah/bohong 42B malaysia bankrap pada Najib aku yakin korang semua takkan bertaubat...psal apa........ keyakinan kau pada Tun M dah tahap berhala...Ingat ya kat padang masyar nanti kita tengok 42B itu fitnah ke pahala

      Delete
  4. Kalau cerita pasal rasuah satu dunia dah tau..najib lah RAJAnya.kalau kat korea atau cina dah lama pemimpin mcm ni kena atur tepi tembok..dihukum tembak sampai mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah sembang cina la...Sok kau tahu la bila dah mati kau ngadap Allah tau...Kat padang masyar aku nak tengok bukti yg ada kat engkau..Ingat ya jgn plak sok kat padang masyar bila minta bukti tunjuk Tun Mahathir plak..tu namanya lembu.

      Delete
    2. Tak yah ckp pasal Allah,padang masyarlah..tuan kau najib al tantuya tu bukannya dia percaya tuhan..yang dia percaya cash is king..kau je IQ zero.

      Delete
    3. ooo kau boleh baca hati orang la ni...aku nak tengok engkau bawa bukti 42B lesap Malaysia bankrap...aku tunggu tau

      Delete
  5. Kat padang masyar nanti si najib tu nanti yg terkincit2 dikerjakan oleh rakyat yg dia tipu..termasuklah dgn kau sekali yg membela manusia zalim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat padang masyar mahkamah paling ADIL..aku nak tengok korang bawa bukti 42B lesap malaysia bankrap...aku tunggu ya...

      Delete
  6. Bukti tu rakyat dah celapakkan kaki atas muka najib dan muka kau..masih tak nampak2 lagi..bertaubat wahai malaun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah lah ..
      fitnah ni bkn zaman najib ja zaman nabi pun dah ada..aku nak tengok muka korang masa nak buktikan 42B lesap malaysia bankrap..
      Aku nak tengok masa itu bukti apa kau bawa kalau setakat paper WSJ pastu kau salahkan SR dan lepas tu kau tunjukkan tun m yg maksum confirm la neraka jawabnya...
      ingat ya kalau takat bawa bukti sembang taik kucing siap la korang...

      Delete
  7. Kalau macai bongok mcm kau ni tak yah nak sembang pasal akhirat,pdg masyarlah..baca al-fatihah pun lom betul..pii belajaq alif ba ta dulu.puiih dasar macai penjilat najis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo bila sembang 42B lesap Malaysia bankrap kira masa padang masyar tak diadili la ya..yg kena adili hanya najib sorang...baguih la...kau ingat kau terlepas la ya...aku nak tengok la..

      Kau mesti ingat ya semua kaki fitnah tak terlepas kena hukuman...Jaga dan siap la engkorang kaki fitnah 42B lesap malaysia bankrap

      Delete
    2. Jilat tahap gaban ni...conform lps ni dpd jadi menteri....hehehehhehehehe....

      Delete
    3. Yg jilat engkorang kaki fitnah,,,Aku bg amaran kpd kaki fitnah bila korang serang Najib dgn isu 42B lesap ...ingat ya itu pertama kali isu yg korang bawa siapa pertahankan? Kami geng2 ikhlas UMNO..Alhamdulillah Allah bersama kami fitnah sudah berakhir....

      Delete