Saturday, March 5, 2016

3 "Abdul" perlu disingkirkan...

Muhyiddin, Mukhriz dan Shafie perlu disingkirkan dari UMNO.

UMNO perlu mengadakan semula pertandingan tahun ini bagi mentukan samada Najib akan dipilih semula sebagai Presiden.

Ini sahaja cara untuk UMNO menunjukkan penyatuan, muafakat, pendirian dan kekuatan dalaman mereka kepada rakyat, negara dan dunia.

Kalau inipun UMNO tak boleh buat, apa yang ada lagi pada UMNO (?)

12 comments:

  1. najib nak kekal jadi presiden, mkt pun nak kekal juga, naib presiden pun nak kekal juga. banyak dah perabih dulu. kalu buat, nak jadi calon pru 14 susah la kalu kalah dalam pau. kbu pun nak kekal untuk jadi calon pasti menang. berapa banyak nak keluar untuk kekal jadi ketua. kita kekal la lepas pru, kalu lepas pru, kita boleh ludah kat muka yang bikin kalah pru. kalu menang, kita pakat dabik dada tunjuk kekuatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
    2. saya ingin berbagi cerita kepada semua teman-teman bahwa saya yg dulunya orang yg paling tersusah,walaupun mau makan itu pun harus hutang dulu sama tetangga dan syukur kalau ada yg mau kasi,semakin aku berusaha semakin jauh juga pekerjaan dan selama aku ingin berbuat baik kepada orang lain semakin banyak pula yg membenci saya karna saya cuma dianggap rendah sama orang lain karna saya tidak punya apa-apa,dan akhirnya saya berencana untuk pergi mencari dukun yg bisa menembus nomor dan disuatu hari saya bertemu sama orang yg pernah dibantu sama AKI ALHI dan dia memberikan nomor AKI ALHI,dia bilan kepada saya kalau AKI ALHI bisa membantu orang yg lagi kesusahan dan tidak berpikir panjang lebar lagi saya langsun menghubungi AKI ALHI dan dengan senan hati AKI ALHI ingin membantu saya,,alhamdulillah saya sudah menang togel yg ke5 kalinya dan rencana saya bersama keluarga ingin membuka usaha dan para teman-teman diluar sana yg ingin seperti saya silahkan hubungi AKI ALHI,di 0823 1366 9888 saya sangat bersyukur kepada allah karna melalui bantuan AKI ALHI, dan kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ingat kesempatan tdk akan datan untuk yg kedua kalinya Atau

      KLIK DISINI 4d 5d 6d






      Delete
  2. Bukan camtu la...Korang semua bkn faham politik...

    Kalau sembang politik PKR ok la..tiap2 6 bulan sekali buat pemilihan..kira senang citer tk puas hati buat setan-setan.

    Ini UMNO memerintah malaysia bkn semalam..Tahu la cara mengurus politik.

    Jgn ingat Tun M dah gabung dgn pakatooon kira kuat la..ya.. UMNO jadi takut.

    Kepada KD tolong la tk payah sembang UMNO lagi.Ini kali kau urus DAP..Kau kena jadi pemikir camna nk bwa Lim Kit Siang masuk ke kg2...

    Kalau berani bawa la kat Kg Baru..nak kena pelangkung bawa la..dgn pengerusi kena masuk hospital..Ingat ya masuk hospital tau.

    p/s..nak tahu apa yg UMNO boleh buat buat la kalau ada telo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun heran kenapa la nak suruh najib turun ,biar la dia jadi PM kerana lagi lama dia PM lagi banyak rakyat meluat kat umno ,pemuja najib ingat dalam PRU 14 nanti ahli umno saja turun undi dia tak sedaq ada 16 juta pengundi sah dan 60% umur bawah 45 tahun yang sekarang semua anti najib dan umno ,kecuali la mana tau najib buat rampas kuasa guna undang undang baru macam NSC mungkin di berkuasa lagi tapi aku yakin kali ini malaysia huru hara jadi bosnia .

      Pasai lim kit siang dan DAP tak yah kalut la ,kamu orang orang melayu tak akan jumpa logo DAP masa PRU nanti kerana DAP tidak akan bertanding di kawasan majoriti melayu dia bukan bodoh macam kamu ,dan sekarang undi cina sah 100% pada DAP yang nak lawan Umno adalah PAS dan PKR yang sekarang dah mula tidak bersama DAP dan PKR pun diselangor dah pandai tak ikut cakap DAP dan banyak undi melayu akan pindah kedua parti ini terutama golongan umur sebut diatas jadi, apa lagi yang kamu boleh bangga dengan umno yang sudah jadi hak mutlak Najib.

      Delete
    2. 601 pemakan dedak bugis penyamun.. hekk elehhh..ngko ajer ker yg paham politik..cam POYO!!.. itu yg ngko tulis pemilihan umno 2 tahun sekali!!.. (pemilihan abah kau!!)..
      ..ngko tak bg org sembang psl umno, ngko tu SAPER??!! .. setakat pemakan dedak tak paya la nak POYO!!...

      '.. kena masuk hospital..ingat ya masuk hospital tau..'
      Ngko sembang cam bebudak..dari cara ngko mengomen baru keluar hospital gamaknya..pemakan DEDAK POYO!!

      Delete
  3. KD sembang kencang pasal umno. Umno lg ke mamat KD ni? Urus je dap camane boleh lingkupkan umno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerusi mana DAP lawan UMNO. DAP hanya tanding dikawasan MCA dan GERAKAN saja, bukan kawasan majoriti melayu.
      Hanya yang bodoh saja sokong najib

      Delete
    2. UMNO dah lama lingkup senjak timbul fiasco 1MDB yang seluruh dunia sudah tahu. Bawah Ah Jib Gor sebelum skandal 1MDB sudah 52% rakyat REJECT dia,bayangkan sekarang dengan pembohongan nya yang sudah menjadi 'open secret',lagi kurang % sokongan nya.

      Budaya 'merompak'dan merempat duit adalah juga open secret dalam UMNO tapi dengan Ah Jib Goh dia sudah di 'tangkap'RED HANDED' dan sekali UMNO tidak menghukum dia,RAKYAT tidak akan memberi kepercayangan kepada UMNO dalam PRU14!!!

      alfie

      Delete
    3. Betul ... Najib berjaya mengheret UMNO dalam krisis pribadinya.

      Malangnya ahli UMNO tak boleh buat apa2 sebab semua pemilihan ditunda.

      Malang sungguh ahli UMNO.

      Delete
  4. MACAM TAIK HUHUHU...APA NAK JADI PUN TAK TAU PARTI AKU NI HUHU

    ReplyDelete