Friday, March 4, 2016

Mahathir tak relevan...tapi awat semua dok pakat meroyan..

Mahathir keluar UMNO tidak memberi impak....

Tapi sejak keluar UMNO, proJib dan proDak (Dedak) lebih fokus untuk spin, belit, auta, putar apa sahaja yang dilakukan oleh Tun dan apa sahaja ucapannya...

Saham dan nilai Tun mendadak naik tiba tiba....
Tugas mereka membelasah Azmin dan DAP jadi gangguan dan perlahan...

Lebih bengang, PAS turut sokong melalui Ketua Penerangannya..

Bagi mereka, boss mereka yang kaki temberang, penipu dan pembohong lebih mulia dari Tun yang mengetuai sekumpulan rakyat yang mahu Najib berundur....


29 comments:

  1. tun jilat balk ludah dia bila umno tak layan....kumpulan 69 ni hanya lah politicians yg pentingkan diri sendiri...hampehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. jilat balik ludah
      dengan
      rompak duit rakyat
      yang mana lebih mulia
      mana satu hang pilih..

      Delete
    2. rompak duit rakyat????? dah lama dah pembankang tuduh... berpuluh tahun sudah .. masa mantan dulu dulu gitu jugak...asyik asyik ..rompak duit rakyat.. cari lah alasan lain yangsedap sikit... macam sykat kroni takdapat lagi bfroperasi sebab takdapat sambung lesen ker... bodo punya blogger...

      Delete
    3. Ko pun jgn bodoh jgk..
      Pm mane ade duit billion2 dlm akaun lengkap dgn bukti?

      Delete
    4. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. ha ha ha kau ni KD bkn meroyan tapi gumbira...Kau baca la artikel yg ada..sapa yg meroyan...Kau kena faham la semua pro najib memang suka sangat...takkan tak nak ulas...

    Samada suka atau tidak isu Tun M bergabung tak la jadi isu Viral di kg2..depa baca gak cuma biasa2 la ...cuma dikalangan blgger ianya menjadi kelakar...

    KD jgn keluar UMNO tau tapi langgar peraturan UMNO ha ha lawak la korang ni...

    Kepada semua rakan2 seperjuangan yg mempertahankan UMNO sila beli cekedes dan nantikan citer hebat PAKATOON bersama PAKATOON antarabangsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku makan kepok lekor buatan orang Melayu, bukan cap Jho Lo.

      Makan dan menunggu PRU14...tengok siapa yang akan minta suaka politik pak arab.

      Delete
    2. aloo kluang... ko tunggu aku pun tunggu .... tengok sapa yang tersungkur ... hahahha... setakat cakap saja.. sapa pun boleh... baik dana pak arab dari dana yahudi....

      Delete
    3. ya...Kluang man Suruh tunggu masa pru14...Kita nengok kalau umno kecundang masabtu....dia dapat tak nengok Melayu jadi PM.... aku takut da orang ni akan bergasak sampai PRU15. mampus lah macam ni....bodoh puna kluangman..... bikin malu sama Melayu Kluang.....

      Delete
    4. ya...Kluang man Suruh tunggu masa pru14...Kita nengok kalau umno kecundang masabtu....dia dapat tak nengok Melayu jadi PM.... aku takut da orang ni akan bergasak sampai PRU15. mampus lah macam ni....bodoh puna kluangman..... bikin malu sama Melayu Kluang.....

      Delete
  3. Yg viral kat kg2 ialah GST dan kos sara hidup...ke UMNO tak sedar atau tak peduli...bandar dah tolak UMNO-BN dan tak nampak berubah PRU akan datang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai pemakan dedak mana tau kesusahan rakyat. Pencacai tak pernah susah. Peduli apa pada rakyat asal perut kenyang dan poket kembong.

      Delete
    2. Keperluan orang miskin dan orang kampung dikedai 2 ringgit pun kena GST.

      Delete
    3. Rakyat sekarang ini sedang tersepit dan terhimpit dengan kenaikan harga barang dan kejatuhan matawang. Ada pernah pencacai ambik tau. Setakat ini belum ada bloger pencacai yang mengambil berat kesusahan rakyat. Sekali sekala jenguklah ke akar umbi dan lihat sendiri kesusahan rakyat.

      Delete
    4. rakyat terhimpit??? susah... miskin..??/??? jabatan kebajikan masarakat ada...pergi lah mohon bantuan... pusat zakat negeri ada.... nape tak pergi mohon kalu susah sangat,, kat msia ni aku tengok kehidupan rakyat masih ok... cuma ko saja dok ulang ayat standard ...rakyat susah ..tertekan tah apa apa lagi... tahun 70han 80han gaji buruh masa tu 20 hinggit nak pakai moto tak mampu walau harga moto 800 hinggit, loni pakai keta mampu... agak agak lah kalu nak kitar semula ayat standard tu... dah muak dah....

      Delete
    5. bila kita kata rakyat komplen hidup susah apa2 hal nafi dulu, siap kata rakyat bodoh dan malas...rakyat yg undi UMNO-BN ramainya adalah pendapatan cukup2 mkn dan tak layak terima bantuan walaupun susah...betul atau tidak rakyat susah boleh debat...tapi realitinya itulah yg akar umbi sembangkan tiap hari dr bandar ke kg...dah kalah undi popular 49%, kalau swing beberapa % lagi melingkuplah, tapi UMNO-BN buat ape utk tingkatkan undi? Tengok Noh Omar kat Selangor pun dah tau...ingat yg hidup hari ni tak pernah hidup masa 60an 70an 80an? betullah UMNO-BN dah tak pedulikan rakyat

      Delete
    6. hahahaa.... masih dok kitar ayat standard... rakyat susah lah.. terhimpit lah... kalu hari minggu bagai nak rak tak cukup trolly kat hyper market...ooohhh sembang kat coffee house citer kos hidup..boleh pulak minum kat coffe house...makna nya sembang saja lah... hahaahhaa minyak murah harga barang turun.. ko pigi tanya itu lapizi lah bab harga barang.. hahaaha buta buta ko kena kelentong...

      Delete
    7. 21000 AM.. screw kepala hotak ngko longgar ker??!!.. saper yg dok bagi ayat standard??!!
      .tok arab negara maner yg da konfemkan duit 2.6 beliyon itu duit dia. ??.. maner statement rasminyer??!!.. yg ayat standard tunggu audit.. tunggu audit.. sudahnya pembentangan laporan diOSAkan!!.. kalo 1mdb takder salah takder pesalah, takder salah laku , knape tak bole di bentang kpd public??!!
      Kalo beli barang mestilah kat hypermarket .. takkan lah pulak trolley beratur ke umah ngko!!.. kalo minum kopi.. memang lah kst coffee house.. takkan lah minum kopi kat umah ngko!!..
      Yg dok sembang kencang bg 42 jawapan lain lain ialah pemakan pemakan dedak mcm ngko!!

      Delete
    8. hahaahaa .... kencan ko punya sembang ..apasal terasa ker.. sebab banyak bohong dan sewaktu dgn nya.. hahahaa... pasal pac tu.. . dokumen di bawah osa... ko ingat lapuran tu macam lapuran prestasi tadika ker... lagi satu ahli pac tu dari parti bn saja ker... tony yang kuat malalak pasal 1mdb buat apa..goyang sajaer kaa??

      Delete
    9. Screwhausss 25500..

      .. laporan pac bawah OSA tengkorak ngko!!.. yg bulan mei 2015 si najib penyamun bagi statement rasmi mengatakan laporan akan di bentangkan utk public tu aper citer.. skrg sudah spin lain cerita pulakkk!!.. OSA la pulakk!!... 1mdb bukan company private bapak ngko!!.. apa pasal anggota lama pac tetiba naik pangkat??!!.. lantik anggota baru..chairman sendiri declare cari makan!!!.. aper cerr!!.. komen ngko sebodoh nickname ngko!!.. huhuhuhu!!..

      Delete
    10. Laa... ahli pac tu dari parti bn saja kaa??.. yg belum jadi bn buat apa?? nape tak memekik bab lapuran tu.. dulu mudah saja bocor.. nape jadi gitu lak..jadi nya yang kecoh kecoh dulu bohong lah... 42 billion disappear in the thin air...hahaahaa... last last jadi hutang pulak...dah tak boleh nak spin dari hilang jadi hutang... first allegation nampak sangat bohong tahap gaban... ptuih...

      Delete
    11. xcrewborcostegas
      kau keyboard warrior bolehlah sembang. KAMPUNG mane plak ade hypermarket, ade coffee house? Bila org kata UMNO-BN tak turun padang, jumpa org kampung majoritinya pengundi BN, kau cerita plak pasal org bandar!!! Org bandar memang dah tak undi UMNO-BN. Memang nak melingkuplah UMNO-BN kalau tak jaga undi org kampung.

      Delete
    12. aloo 2100 dimsia ni kalu ko rajin ..murah rezeki ko .. walau pun ko duduk kat kampung... macam macam ko boleh buat bela kambing, lembu , ayam kampung ..tu semua duit tu... nampak koman sajer .. perusahaan makanan ker ...asal rajin lah.. perhubungan jalan raya kat msia boleh sampai bandar tak sampai sejam pun kalu ko hantar jualan ko kat bandar.. jadi apa masalahnya... lain lah ko hanya tahu merintih sajer... tunggu orang suap... jadi ko pun spesies dedak jugak lah gitu...

      Delete
    13. Screwhausss 35900..

      Yg konfem berbohong si najib penyamun ... alaaa buat buat la pulak tak spin citer 1mdb.. dengan kucing sebelah umah ngko bole la ngko sembang kencang...

      Delete
    14. hahaaha... please explain how 42billion disappear in the thin air... bohong pertama..

      Delete
  4. Tetap respeck Abdullah Badawi dia betul2 gentleman. Bila undi merosot mase PRU dia letak jawatan. Bila Najib naik dan PRU mase dia lagi teruk..Tetap buat Bodo pegang jawatan. Dulu mase mula2 Mader singkir Anwar aku sedikit terkejut...tapi bila Anwar bersengkonkol ngan DAP bagi aku dia FAIL. Sekarang Mader, Muhkriz dan Moiden pon FAIL sebab diorang bole bersama DAP. Nampak sgt demi tembolok sendiri bukan demi rakyat. Tak kan diorg tak kenal sape DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat macam mana ...politician is always a politicion. they will politise everything... whether you are going to hell or heaven...

      Delete
    2. Berterabur english si pemakan dedak nihh.. alahaiii

      p/s: ..nak tunjukkanlah konon konon urban...hausss

      Delete
  5. Tak meroyan pun
    Ketua pemberi dedak keluar UMNO....ahli tak ambil port pun,sama juga dgn Rakyat,tak ada demo,menyampah ada.
    Ketua pemberi dedak jadi jurucakap pendedak buat deklarasi.....Rakyat buat derk ja,tak ada demo pun,malah kutuk ada ,bukan Melayu aja,bangsa lain pun kutuk.Rajinx sikit baca blog lain
    Bagi ahli akar umbi UMNO,dulu ada sikitx tak sokong Najib,sekarang dah mula simpati sebab mereka pantang dengar DAP apatah lagi bersongkokol
    Tapi yg sedih mana pergi muka Ketuax Cwng UMNO yang lantik TDM jadi penaung yang KD agongkan dan cakap orang yang ada telor.....muka tak ada sebab mereka tidak ada dlm buku Oppo dan tidak ada fulus,menyemak aja...Ini lah contoh Bodoh Sombong.....makan dedak aja la kelebihan mereka

    ReplyDelete