Tuesday, March 29, 2016

PEMBEBASAN AWAL KHIR TOYO MELEGAKAN LIM GUAN ENG

Sedang prepare satu tajuk khas untuk pendedak tetiba jumpa pula berita pembebasan awal Khir Toyo (Parol)...

Blog pendedak menggunakan tajuk tersebut
untuk menggambarkan lim guan eng ketar lutut dengan berita tersebut (syok sendiri lah tu...)

Khir Toyo di blognya sebelum ke penjara masih mempertahankan bahawa dia tidak bersalah dalam membeli rumah dengan harga yang lebih murah dari pasaran...tanpa ada salahguna kuasa.

Pembebasan awal Khir Toyo juga satu petanda kesedaran dari pihak yang berkenaan...

Seperti tulisan yang lepas, saya sudah katakam lim guan eng sangat rapat mesra dengan sorang dua dalam UMNO dan tidak salah jika sorang dua ini membantu melegakan.

Lim Guan Eng tentu merasa lebih lega...
Lega dari "hakim hakim pendedak"....

Biarlah SPRM menjalankan siasatan tanpa campurtangan.

4 comments:

  1. lim guan eng dah biasa masuk jel...keluar masuk jel perkara biasa bagi dia..

    ReplyDelete
  2. 'pendedak' itu gelaran ko kpd mereka yang tidak sealiran dengan ko. mereka pulak menggelar ko 'petaik' kerana rela memakan taik fitnah yang belum disahkan benar bersama bukti2 relevan melainkan lalakan2 jalanan dan deklarasi madey-kit siang yang meloyakan. ada masalah ke kalau gelaran tu diberi kepada ko kd? terimalah dengan ikhlas...hehe

    ReplyDelete
  3. pendedak itu umum, yang melenting tu lah pendedak, yang suka maki hamun itulah pendedak.

    blog a.kadir jasin...dedak makanan itik dan babi.

    ada yang melenting dan terasa tersinggung !!!

    ReplyDelete
  4. Betullah kata chedet, mereka buta, pekak dan bisu, terlebih disumbat dedak. Najib sendiri mengaku terima berbillion ringgit dalam akaun peribadi, apa pula fitnah? Daripada tak mengaku, bodoh kalau masuk akaun sendiri, nama bank tak wujud, no. akaun tipu, nak saman hari selasa, sampailah mengaku, itupun bermacam versi juga. Duit umnolah, duit kerajaan lwn isislah, lwn yahudilah, derma anak raja, derma raja dah mati, duit dah pulang baliklah, mcm2 lagi. Sape tulis skrip asyik ubah ni? Dah berkali kali menipu asyik ubah cerita mcm mana nak percaya? Susah sangat ke berterus terang? Hari ape plak nak saman ABC australia?

    ReplyDelete