Thursday, March 3, 2016

MUHYIDDIN NI MASIH BOLEH PAKAI KE...




Ketika rakyat dikhianati dengan segala bentuk penyelewengan...Muhyiddin masih memilih "play safe" untuk tidak mendedahkan senarai pemimpin yang dulunya kritik Najib di belakang...

Apa tujuan (?)
Apakah dengan harapan mereka kembali menyokongnya (?)
Atau ia sekadar tembak angin...gempaq

Tun Dr Mahathir juga tidak dedahkan siapa Timbalan Menteri yang berjumpanya dengan mencerca Najib (?)

Ikhlas kah mereka demi rakyat jika masih berteka teki...

10 comments:

  1. Mu duk diam ler,.Tun & TSM tu bukan satu hari dalam politik ,Dema tau strategi bila masa nak bertindak.sabo je ler.

    ReplyDelete
  2. Hang pon main agak2 dan letak kepercayaan buta tuli..dua2 tu penyamun ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyamun pon, xlah seteruk penyamun tarbus pm kesayangan ko tuuu!!atleast xlah memalukan negara dengan skandal derma berbilliyon, at lest nama negara still harum tak tercemar, kita pun boleh hidup senang lenang tanpa gst..

      Delete
    2. hahaahaa .. aloo 612 .. ko pun dah verify orang yg ko sokong penyamun.. naktergelak aku... mana lebih mudarat menerima dana pak arab atau penyamun????

      Delete
    3. Hah? dana pak arab??... nampaknya, ada jugak sibengong pendedak yang percaya... tak heranlah kalau penyamun malaysia pun masih diagung... adanya org mcm 559 ni..

      Delete
    4. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  3. Betoi Bro,TSM banyak kelohan aje dan kiasan aje dan tak banyak fakta dari dia. Masa berkuasa dan berpangkat pun banyak berbisik bisik aje!!!! Another useless leader!!!

    alfie

    ReplyDelete
  4. leader yg betul macam anwar ke?? mana dia sekarang?? pemimpin yg jujur tak yah terjerit2 mcm kera kena belacan...rakyat boleh tau latarbelakang dgn sendiri..rakyat akan sokong tanpa paksa adalah lebih baik...

    ReplyDelete
  5. Tan Sri Mahyidin dah namakan seorang,
    iaitu TELUKU NAN...........HAHAHA.
    Tengok, si Teluku tu senyap menikus,
    tak bagi apa-apa riaksi lepas namanya
    dihebahkan oleh Mahyidin.
    Jadi takda guna nak senaraikan nama-nama lain.
    Memang dah biasa perangai Melayu macam ni.
    Bukan je dalam umno/politik, di jabatan-
    jabatan dan tempat kerja kamu pun, ada je manusia
    jenis macam ni. Jenis yang rejam batu,
    semunyi tangan.
    Tengok je Sabaruddin Cik,just to name ONE name.
    Sebelom dilantik jadi (meneri ke, lupa dah aku),
    bukan main bising kutuk Najib.
    Bila dah diberi jawatan, SENYAP.
    Bila ditanya, jawapannya SAYA MEMANG SUKA KERJA...HAHAHA!!!
    dalam portal-portal blog.

    ReplyDelete
  6. Elok TSMY dari Najib. Susah bela biawak hidup mcm najib hinggakan yg dulunya biawak nampak mcm cicak pulak. Kene pulak biawak ni kuat isap duit, byr cytro2, byr ketua bahagian dll.

    ReplyDelete