Sunday, March 6, 2016

ADA AHLI UMNO TERLIBAT SOKONG DEKLARASI...

http://goo.gl/forms/klwIJrXZ9m

Link sokongan kepada Deklarasi Mendesak Najib undur secara aman dan mengikut undang-undang sedang beterbangan.

Kunan elok pantau bagaimana link tersebut juga berpindah dari satu tangan ke satu tangan ahli ahli UMNO melalui media IT dan secara terangan disebarkan oleh sebahagian Ketua Cawangan.

Tidak tolak kemungkinan disebarkan juga oleh Jawatankuasa Bahagian (?)

Elok kunan siasat dan pecat seramai mungkin.

Deklarasi pada mulanya diperlekehkan, dipandang ringan dan Najib pun kata tak ada impak tetapi akhirnya sekadar menyedapkan hati sendiri.
Hakikatnya Putrajaya cemas dan tergesa gesa mengadakan perjumpaan dengan komponen BN.

Blogger pemakan dedak, pengomen anon separuh masak wajar tingkatkan usaha setimpal dengan upah.


23 comments:

  1. KD, dedakian dh ckp...up jd RM8500 baru ada kelainan dari segi minda menjwb utk backing najib. Dh ada dedakian berckp pemimpin umno suruh cytro kukuhkan fight alam maya tp pemimpin umno ini sendiri bila bagi komen, komen dia diluar otak, bukan diluar kotak.

    Najib ini selembam, dia ingt org suka2 buat CD dan online petition tanpa measure and anticipate response. Dia ingt semua ahli umno suka dia? Dia ingat selagi dia PM, ahli umno akan toe the line. Sebab tu mat lembam ni bodoh. Org dh berbulan2 kerja kat belakang, cawangan2 buat enlightenment isu2 berkaitan dia, 1mdb, src, donation. Ahli2 umno akar umbi rata2 faham masalah najib ni. Najib silembam je tak paham dia ada masalah. Setakat bendera terbalik tu belum climax lg sabotage pada najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya siapa yang lembam? kah!kah!kah! ko kata si najib ni lembam? silap sikit beb. kalaulah si najib ni lembam dan lembab, dah lama si najib ni terguling dikerjakan mahathir. tengok sejarah la beb. zaman paklah, dengan gerakerja mahathir yang kurang kemaspun, paklah tersungkur! hanya bermodalkan mahathir keluar umno, paklah akhirnya mengalah. aku tak kata si najib ni bersih atau tidak ada kaitan dengan skandal kewangan yang maha besar, tapi aku ulas tentang pandangan bodoh musuh2 najib tentang kebolehan najib berpolitik. sudah bertahun gerakan jatuhkan najib berjalan. bukan sahaja dilakukan oleh pihak parti lawan, malah dalam kem umno sendiri. apa kesan kepada najib? macam tiada. kalau terkesanpun, hanya pada umno. adakah kerosakan pada umno hanya memberi kesan kepada najib? tentunya tidak, sebab dengan tersembamnya umno, belum tentu najib akan mati. wal hasil balik asal, puak2 anti najib ingat dengan berperang dengan umno, maka najib akan mati bunuh diri sedangkan hakikatnya seteru2 najib dalam umno seorang demi seorang dikapankan. lihat sahaja nasib muhyidin, shafie apdal dan tak lama lagi mukhriz. adakah mereka akan selamat dalam umno? jangan pandang rendah dengan melembamkan ahli politik yang nampak 'slow' itu kerana hakikatnya orang itu adalah anak didik mahathir sendiri. setakat ini mahathir belum boleh mendabik dada untuk mencanang bahawa najib sudah kalah....

      Delete
    2. Orang lembam memang payah nak faham. Lebih-lebih lagi, keliling dia cakap, takda apa-apa, semua orang masih sayang kat Datok Seri. They Love PM...............KIHKIHKIH.
      Pak Lah lain, dia takda masalah duit derma masuk dalam akaun pribadi.
      Dia boleh turun bila-bila masa, tidak takut akan didakwa di mahkamah dan disumbat ke dalam jel.
      Inilah bezanya si lembam dengan orang biasa.

      Delete
    3. Hoi anon 6.14 elok la pun pecat habis semua yang menentang dan ahli umno yang TT deklerasi rakyat biar tinggal orang macam kau dan pemakan dedak dalam umno cepat sikit mampus pada PRU 14.

      Delete
    4. cik minah dan anon 7:14 pm. kesihan aku baca ulasan korang. saja tak faham ke memang jenis agak bengap memahami senario. bila masa aku bela manusia macam najib? yang aku maksudkan ialah telatah bodoh orang yang mengatur gerakerja menentang najib. selalu menganggap najib ni lembam, lembab dan bodoh dalam berpolitik. sebenarnya yang berfikir begitu, dialah yang lembam. korang tahu gerakerja ular? lajukah ular bergerak, selaju kijang atau rusa berlari? kenapa kijang dan rusa menjadi makanan ular? itulah kebodohan rusa dan kijang dalam menilai kebijaksanaan ular mencari makan. dalam soal politik, si kijang dan si rusa yang bodoh ialah korang semua, sedangkan najib membawa watak ular, yang dianggap lembam tetapi akhirnya makan besar! apa yang dimakan, korang fikirlah sendiri. janganlah cuba membohongi diri sendiri dalam mengiktiraf kebolehan najib berpolitik. tak semestinya politik najib ni bersih, tapi kebolehannya berpolitik nampaknya sudah mengatasi kebolehan tok gurunya mahathir mohamad.

      Delete
    5. kau jangan bodo anon 7.55 ,politik najib tak la hebat pun cuma tabur dedak je easok habis dedak dia pun mengelupur la ,aku cuma nak tunggu bila ja dedak habis lepas itu masuk kedalam la ,kau memang bodo la anon 7.55 cerita pusing pusing.

      Delete
    6. Najib bijak strategi? wakakakak....punya berbulan2 dia terkial2 nk jwb isu 1mdb, rm2.6b, src, ipic, aabar, alih2 "...sedangkan najib membawa watak ular, yang dianggap lembam tetapi akhirnya makan besar!"....wakakaka....makan besar...wakaka...apa najib dpt jumpa king salman? ada king salman ngaku duit masuk akaun tu duit derma? ahahaha...terhegeh2 le lanun booges ni mintak endorsement....wakakaka

      Sebab tu aku x hormat sgt pemakan dedak najib ni....dah tuan dia lembam, anak buah dungu le...

      Delete
    7. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
    8. saya ingin berbagi cerita kepada semua teman-teman bahwa saya yg dulunya orang yg paling tersusah,walaupun mau makan itu pun harus hutang dulu sama tetangga dan syukur kalau ada yg mau kasi,semakin aku berusaha semakin jauh juga pekerjaan dan selama aku ingin berbuat baik kepada orang lain semakin banyak pula yg membenci saya karna saya cuma dianggap rendah sama orang lain karna saya tidak punya apa-apa,dan akhirnya saya berencana untuk pergi mencari dukun yg bisa menembus nomor dan disuatu hari saya bertemu sama orang yg pernah dibantu sama AKI ALHI dan dia memberikan nomor AKI ALHI,dia bilan kepada saya kalau AKI ALHI bisa membantu orang yg lagi kesusahan dan tidak berpikir panjang lebar lagi saya langsun menghubungi AKI ALHI dan dengan senan hati AKI ALHI ingin membantu saya,,alhamdulillah saya sudah menang togel yg ke5 kalinya dan rencana saya bersama keluarga ingin membuka usaha dan para teman-teman diluar sana yg ingin seperti saya silahkan hubungi AKI ALHI,di 0823 1366 9888 saya sangat bersyukur kepada allah karna melalui bantuan AKI ALHI, dan kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ingat kesempatan tdk akan datan untuk yg kedua kalinya Atau

      KLIK DISINI 4d 5d 6d






      Delete
  2. Bagus la KD kalau camtu..arrr apa lagi dedahkan dah brapa juta ahli UMNO tandantangan...

    Ingat ya KD kau tak abis-abis tuduh kami terima bayaran...depan Allah siap la engkau...ingat ya dosa pahal..kaki fitnah siapa tahu dok kat mana? syurga atau neraka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xterima bayaran.. kikikiki..
      42j dlm akaun najis dr src tu fitnah ke fakta?

      Ingt dosa pahala bila mnyokong pemimpin zalim

      Delete
    2. Ingt ye....melindungi pemimpin yg zalim tu dpt jugak saham kat akhirat sana.

      Delete
  3. Untuk pengetahuan sahabat berkenaan pemilihan UMNO 2 tahun sekali sebenarnya aku memperbodohkan korang semua..kalau aku tulis 6 bulan sekali tentulah korang tak percaya...

    Bila ada yg tahu 3 tahun sekali maknaya tahu la Undang2 UMNO...Jadi kpd yg bangang UMNO sila keluar dr UMNO klau tak suka undang2 tubuh UMNO ada faham?

    KD aku cadangkan kau bgtahu Tun M (jilat DAP) agar buat satu parti yg mna kalau ada sapa2 komen kat blog kau secara automatik dia jadi usul tergempar..maknaya kalau nak gugur presiden no hal terus gugur..arr cantik la parti camtu..bg nama parti setan nasional @ pesen
    Aku cabar korang panggil DAP buat ceramah kat Bukit kepong atau kg Baru...kalau nak nbampak tinggal gusi cuba la...

    KD and the gang dah nak mampus ke kau ingat DAP itu parti apa? komunis kau faham tak? bingai dan bangsat punya melayu...baca sejarah komunis brapa banyak rakyat awan,polis dan tentera mati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woiii pemakan dedak bugis penyamun 70300..

      ..nak cover kau punya bodo..kau spin yg kau sajer sajer tulis..alahaiii..mad maselan percaya larr!!!.. kahkahkahkahkahkahkah!!!
      Saper yg berpeluk peluk bercomolot kalo jumpa komunis..najib, nazri aziz!!!..
      Belum pernah lg TDM kalo jumpa peluk sakan komunis!!!
      Yg dok adap Obama 3 kali dalam tempoh 2 tahun tu saper??.. bugis penyamun bapuk kau tu larr!!.. yg kemain bangga bersalam dgn zionis netanyahu tu pun bugis penyamun bapuk kau tu jugak.. yg tukar nama cina ah jib gor bugis penyamun kau tu jugak!!!..
      Kalo setakat mengomen pakai anonymous, tak paya la nak poyo cabar cabar orang!!!..kahkahkahkahkahkah!!
      Kau tu saper nak cabar orang, kau tu hanya pemakan dedak!!! Yg konfem bodoh, bingai dan bangsat itu bugis penyamun bapuk dan pemakan pemakan dedak!!!.. kahkahkahkahkahkah!!!!..( sambil menghirup kopi o ais )

      Delete
    2. Memang UMNO ada buat salah..Malah Tengku Razaleigh juga sanggup minta tolong DAP...
      Sejarah membuktikan kerana kuasa Melayu sanggup gadaikan kuasa.

      Tetapi perlu dingat UMNO boleh bekerjasama dgn MCA walaupun hakikat MCA juga komunis..Tetapi pra syarat utamanya MCA perlu meninggalkan komunis selama2nya..

      Ini yg perlu korang tahu...Prinsip ini yg dipegang oleh UMNO.

      Hanya parti UMNO yg terang menentang komunis..Parti2 lain semua sudah tunduk kpd komunis...Ingat kali terakhir usaha DAP adalah membawa chin peng ke malaysia..Gagal kerana UMNO mempertahan maruah bangsa dan negara.


      UMNO adalah sebuah parti yg menjaga emosi orang2 melayu yg berjuang terkorban semasa melawan komunis..cedera..kehilangan suami,anank, isteri dan keluarga...

      Perbuatan celaka komunis tidak terpadam dalam kamus UMNO.

      Kepada sahabat ku KD..

      Semenjak engkau sudah beralih kpd keinginan membuak-buak merebut kuasa tanpa undang2 aku dah tahu ..rakan2 kami juga tahu..Melayu bila terkulai kuasa........ bakal bersama2 komunis kerana itulah sahaja talian hayat terakhir yg ada.

      Tun Mahathir bkn orang pertama melakukanya..sejarah sudah membuktikan...

      Kepada KD

      Selamat berjuang bersama-sama RBA...Ingat aku sudah menulis dan bersuara engkau akan bersama-sama dgn RBA..

      Hari ni kau boleh nafikan tetapi sejarah lama sudah buktikan...Ketika ini serajah baru sudah bermula..

      KEPADA SEMUA GENG2 KD ,GENG PROTUN AKU CABAR ATAS NAMA DARAH MELAYU CUBA LAKUKAN PERKARA LUARBIASA BUATLAH CERAMAH DAP DI BUKIT KEPONG DAN KAMPUNG BARU.

      Delete
    3. Mahathir bermesra dengan penyamun yahudi bernama Soros yang melingkupkan ekonomi negara kita diHong Kong boleh pulak.

      Delete
    4. Sila kemukakan bukti atas tulisan anda sepertimana bukti 2.6B dlm akaun najis

      Delete
    5. Anon 2.45 kau ini masih tidoq ka ,cina sekarang pun semua dah tak berani dan tak nak ikut kommunis kau masih cerita komunis , didunia ini tinggal dua negara ja komunis itu pun ekonomi kapitalis , jgn bodoh DAP tak akan bertanding dikawasan majoriti melayu dan melayu tak akan jumpa logo DAP dan DAP 100% mendapat sokongan cina melayu akan jumpa logo umno(dah nak mampus) PAS ,PKR dan AMANAH besar kemungkinan undi melayu akan ke PAS dan PKR kerana majoriti penggundi umur 45 tahun kebawah billangan 55% akan menolak BN kerana meluat Najib penyeleweng.Jadi jangan buang masa dengan DAP kamu tu mungkin pemakan dedak atau pengikut umno buta tuli kamu tak tau apa.

      Delete
  4. mat anon pengor ni pun satu.......yang melayu songlap melayu, ko salahkan dap......ko tangkap la melayu yang kaki songlap tu....

    klu melayu satu tu tak buat hal.....tak jadi mcm ni de..........

    ReplyDelete
  5. Macai dedak dah marah lah hahaha

    ReplyDelete
  6. Aku tak sokong najib dan juga tak akan undi dap.Paling2 aku undi pas atau bebas.Janji bukan umno,dap,pkr atau pan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lantak ko la labu. bukan ko sorang macam tu, tak heranpun!!... tak ada apa yang peliknya.

      Delete
  7. Aku lagi percaya Tun M dari Najib. Paling tidak Tun M dah berjaya jadi PM. Najib bergelumang dengan mcm2 najis skandal.

    ReplyDelete