Tuesday, October 8, 2013

Blogger gila talak..ada yg miang nak masuk semula umno

Siapa yang dah join umno macam terkena ilmu sihir..samada kena pecat, samada keluar sendiri, samada kecewa terpinggir (3K) - tetapi buka biji mata sahaja mesti nak sebut umno lebih-lebih lagi dalam keadaan sekarang - terbayang betapa seboknya yg tidak bertanding melebihi sebok dari calon yang bertanding - itulah gelagat macai pecacai pembantu penyokong calon.

Mereka yang 3K saban hari akan cuba melondehkan pemimpin2 umno termasuk yang mantan untuk menggambarkan apa sahaja yang umno buat semua tak betul belaka. Sedangkan sepatutnya mereka wajar suka dan gembira bila umno kurang dan lemah untuk mereka kalahkan bila-bila masa terutama semasa pru. Kalau mereka asyik nak kritik umno supaya jadi lebih baik bila masa pula mereka berpeluang nak kalahkan umno - mereka ini tentunya terdiri dari golongan bahlol.

Contoh ketara yg cukup miang nak balik semula umno  tentulah anwar itu sendiri? betul tak bang non ! itu terjadi di era paklah tak mustahil di era najib....

satu lagi makhluk yg cukup bengang dengan umno tetapi gatal tangan kalau tak tulis pasal umno ialah aspanaliasnet.blogspot yang boleh naik sawan babi kalau sebut nama mahathir di depannya. Malah yang terbaru dia berikrar dan berjanji untuk terus menulis tentang umno walaupun sudah menjadi ahli parti laknat.

Sudah ramai yang memberi nasihat dan hadiahkan cermin untuknya melihat dan membaiki partinya sendiri tetapi gila talaknya kepada umno terus menjadi-jadi.

Ada sesiapa lagi nak menasihatinya..

No comments:

Post a Comment