Wednesday, October 16, 2013

kj sekadar pemimpin celah ketiak mak..

mukhriz terlalu awal dan masih muda untuk bertanding naib presiden- ulasan rahmah abd hamid

sampai ke tahap seteruk itu mereka kempen untuk menghalang mukhriz menang...macamlah kalau mukhriz kalah mereka akan dapat dan bolot semua. macam lah kj pasti jadi PM termuda.

kalau desperate sangat nak hisham menang, kempenlah walaupun sampai ke kubur....tak siapa yg nak larang.

kalau kj berhati besar, nak jadi pemimpin besar - dia patut berjiwa besar, membantu mukhriz menang untuk kekal umno menang di setiap pru akan datang.

kj jangan berpura-pura tidak tahu kebolehan dan kemampuan pengaruh mukhriz di dalam dan di luar umno. mukhriz telah buktikan dengan umno menang di kedah dengan kerjasama semua pihak termasuk pemimpin umno kedah yg pada awalnya agak 'berbelah-bagi' menyokongnya.

jika kj hulurkan sokongan kpd mukhriz, dia akan muncul sebagai pemimpin umno yg paling cemerlang dan digeruni.

tapi kalau nak jadi pemimpin sekadar celah ketiak mak - inilah hasilnya.

Auwwwwwww....


# elok rahmah jelaskan bagaimana kj boleh kaya raya dengan sekelip mata tanpa perlu pengalaman dan gaji besar.

8 comments:

  1. Org tua bangka ni kan pernah kena cili dng rafidah aziz dulu?

    ReplyDelete
  2. kj pondan! guna mak sendiri sebab nak sound mukhriz depan2 x berani! bacul lah lu kJ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hellooooo...anak mak ok, bukan PONDAN...auwwww tak kuasa nyahhh.....muaahahahahaha

      Delete
  3. KJ BIJAK....jika H2O menang, maka scr tak langsung H2O akan rasa terhutang budi dgn KJ...faham2 je la....good job KJ n mom.....ni tgh tunggu pak mentua dia bangun, habislah H2O kena ikat dgn KJ....hahahaha

    ReplyDelete
  4. Mungkin tiada kaitan dng kj - mulut makcik tu je yg gatal lebih - do you think so?

    ReplyDelete
  5. Sah lah Pemuda UMNO salah pilih. Rupa-rupanya Ketua mereka masih pakai diapers lagi.....no loeadership qualities at all and saya masih tidak faham megapa pemuda UNMO mahunkan Kera Jantan...

    Pemuda UMNO is hopelesss and memnag taidak boleh diharapkan langsung

    ReplyDelete
  6. Mengetahui keputusan pemilihan untuk ketua pemuda dan wanita UMNO cukup memberi kesan mendalam dalam diri aku. Tiada lagi UMNO yang dulu. Jadi tidak perlu ada UMNO sekarang di hati aku lagi.
    UMNO yang berbangga ada 3.5 juta ahli sudah kekurang seorang ahlinya. Sudah tentu ia bukan masalah buat UMNO.
    UMNO sekarang adalah yang berada di tengah tidak lagi berhaluan kanan, UMNO sekarang progresif, ini kata ketua pemudanya selepas menang. Dia akan terus memacu UMNO kearah itu dengan sokongan bala tenteranya. Golongan konservatif telah tiada, 0. Dia dipilih oleh setiap bahagian. Melayu mudah lupa, mereka yang memilihnya adalah orang yang sama yang berteriak “rasuah” dan “booo”, dialah yang didapati bersalah “politik wang” pada tahun 2009. Bukan lama, baru 4 tahun. Dalam masa 4 tahun itu apa perubahan drastik dan “taubat” si Ketua Pemuda lakukan untuk agama, bangsa dan tanahair hingga dia diterima sepenuh hati kali ini? Bukan menafikan kemenangannya yang dijangka itu tetapi kemenangan besar tanpa saingan itu amat mengecewakan. Ia mengambarkan akal budi pemuda yang bakal mewarisi kepimpinan UMNO satu hari nanti
    UMNO cuma wadah siasah orang Melayu pertahankan agama, bangsa dan tanahairnya. Pada aku UMNO konservatif pada perjuanganya. Jadi jika UMNO hendak di progresifkan, tambahan pula dengan kecenderungan liberalnya, maka ia bukan lagi UMNO asal.
    Aku berharap akan ada wadah baru bagi aku yang konservatif dalam mempertahan agama, bangsa dan tanahair bersama mereka yang sealiran dengan aku untuk bersama meneruskan perjuangan ini. Ia perlu disegerakan seawal mungkin sebelum PRU14. Jika terlewat, kita mungkin hilang ketiga-tiganya.
    Yang tinggal adalah UMNO progresif dan liberal yang mendukung 1Malaysia tanpa Islam, Melayu dan tanah Melayu lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perjuangan, anda tidak keseorangan dlm situasi ini.
      Inilah pemuda y akan mengharung pru13 - kerja dijalankan jika ada upah.
      Mereka tak mampu tandingi semangat pemuda PAS dan DAP.

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...